Olikohan se tosissaa ku alko ennen sitä Dadikyan matsia puhuu ettei käyttäis (enää)niitä vahvimpia lisäravinteita![]()
Saattoi olla. Tossa tapahtumassa ainaki natun näköinen. Ei varmaan paina 115 kg nyt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olikohan se tosissaa ku alko ennen sitä Dadikyan matsia puhuu ettei käyttäis (enää)niitä vahvimpia lisäravinteita![]()
Konsultoinu Krasimiria miten hommaa ajetaanPrudnik laihan näkönen
Kuva saattaa hämätä, itse 150kg kisapuntarilla![]()
View: https://youtu.be/oEAzNUduzkc?si=Dj1BFSDfdqfZaMMM
Kaikkihan sen ties jo ennestään mut todetaan taas että Ermes on aika friikki näissä painojen nostelu touhussa
Väittäisin että jopa Levan joutuis ottaa kiekkoja pois jos olisivat yhteistreeneissä![]()
Kädenväännössä nopeus on valttia. Samoin kädenvääntökeskustelussaPerkele just olin tulossa laittamaan samanMut joo älyttömiä rautoja
![]()
Pronaattori kunnossa. On newtonmetrejä, ja sitten on ermesmetrejä!On kyllä sairaita painoja.
View: https://youtu.be/oEAzNUduzkc?si=Dj1BFSDfdqfZaMMM
Kaikkihan sen ties jo ennestään mut todetaan taas että Ermes on aika friikki näissä painojen nostelu touhussa
Väittäisin että jopa Levan joutuis ottaa kiekkoja pois jos olisivat yhteistreeneissä![]()
Eli hän on ilmeisesti menehtynyt? En itse tiedä hänestä ennen tätä videota mitään. Oli kovan tason tekijä ilmeisesti?Tän Jason Valen muistoksi Nykissä kilpailu missä väännetään vaan oikeella kädellä ja remmeillä![]()
ViheliäistäMetagroup 8. keskuuta peruttu. Metagroup perui tonnin sponssirahansa, kun kuuli että kisassa ei saa kilpailla kaikki halukkaat. Kisa on vain liiton jäsenille, ilmoitti Mutikainen minulle. Kisapaikka kyllä varattuna, joten saa Mutikainen pitää kisan jos haluaa. Metagroup ja minä poistuimme asian tiimoilta.
Legenda jenkkilässä ja kuollu tosiaan. Hullu remmispesialisti oikealla ketä Brzenkin pelkäs. Mun piti mennä sillon Nykin reissulla sen vanhan seuran reeneihin, mut en sit lopulta ikinä saanu lopullista kutsuaEli hän on ilmeisesti menehtynyt? En itse tiedä hänestä ennen tätä videota mitään. Oli kovan tason tekijä ilmeisesti?