Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kovia viisauksia!Mulla oli kaun sitten sotaveteraani valmentaja nyrkkeilyssä. Helvetin kova ja vaativa ukko, mutta paras lajissaan.
Se opetti heti alkuun "jos menet juoksu kisoihin huono kuntoisena ja häviät, se satuttaa korkeintaan henkisesti. Mutta jos nouset kehään huono kuntoisena (unessa myös) niin saat turpaasi ja siinä voi sattua niin kovaa että tunnet sen loppuelämäsi"
Tätä ajatusta olen kaikki nämä vuodet noudattanut, etenkin kädenväännössä, koska se on kamppailu urheilua.
Linkkaisko joku tänne muorin murinat striimin sitten kun alkaa jos semmosta on tulossa![]()
View: https://www.instagram.com/reel/CwKG6eTsiU0/?igshid=YTUzYTFiZDMwYg==
Muuta en sano kuin että Santeri on Suomen Jerry. Perkele![]()
instagram.com
Eikö teillä ny enemmän painoeria oo kuin 40kgLogin • Instagram
Welcome back to Instagram. Sign in to check out what your friends, family & interests have been capturing & sharing around the world.instagram.com
Toinenkin video eiliseltä.
Toni on paisuttanut itseään. Varmaan aika lähelle Totta tuo 40kgEikö teillä ny enemmän painoeria oo kuin 40kg![]()
Näppärä sivallus äijältä jokatapauksessaToni on paisuttanut itseään. Varmaan aika lähelle Totta tuo 40kg![]()
Kieltämättä ollu outoo seurata vierestä.Anteeksi jo etukäteen mutta mun on pakko avautua...mua oikeasti hämmästyttää miten pihalla ihmiset on jotka on vuosia ollut lajin parissa...tän larratin n70 kilon pronaatio noston jälkeen minkä se teki niin on tullut satoja videoita missä muut apinoi sitä ja jopa vittu VOEVODA jakoi omansa joka ei ole vittu sielläpäinkään samaa liikettä!!!oikeasti yksi kuitenkin kädenväännön perus pilareista ja ei ilmeisesti oikeasti ymmärretä mikä se idea siinä larratin noston takana on kun nokitellaan sitä painoilla mitä ihmeellisimmillä tekniikoilla...voin vaan kuvitella miten larratti naureskelee yksinään kun kattoo niitä ja tietää taas.kerran olevansa muita.edellä ymmärryksessä kädenväännön ja sen treenamisen suhteen...anteeksi vielä oli pakko en kestänyt enään!
No juuri näin!!Kieltämättä ollu outoo seurata vierestä.
Ei pysty olee ihan varma onko maailman luokan atleetit ihan pihalla perusasioista vai teeskenteleekö vaan olevansa pihalla syystä tai toisesta![]()
Kieltämättä ollu outoo seurata vierestä.
Ei pysty olee ihan varma onko maailman luokan atleetit ihan pihalla perusasioista vai teeskenteleekö vaan olevansa pihalla syystä tai toisesta![]()
Joo Devon julkasee syväkyykyn pitkällä stopparilla, niin jengi paukkaa tubeen puolkyykkyjä loputtomastiAnteeksi jo etukäteen mutta mun on pakko avautua...mua oikeasti hämmästyttää miten pihalla ihmiset on jotka on vuosia ollut lajin parissa...tän larratin n70 kilon pronaatio noston jälkeen minkä se teki niin on tullut satoja videoita missä muut apinoi sitä ja jopa vittu VOEVODA jakoi omansa joka ei ole vittu sielläpäinkään samaa liikettä!!!oikeasti yksi kuitenkin kädenväännön perus pilareista ja ei ilmeisesti oikeasti ymmärretä mikä se idea siinä larratin noston takana on kun nokitellaan sitä painoilla mitä ihmeellisimmillä tekniikoilla...voin vaan kuvitella miten larratti naureskelee yksinään kun kattoo niitä ja tietää taas.kerran olevansa muita.edellä ymmärryksessä kädenväännön ja sen treenamisen suhteen...anteeksi vielä oli pakko en kestänyt enään!
Mua ottaa muutenkin jo ermeksen aivan helvetin typerät hauiksen ja kyynärvarren mittailut hermoon..mä en niinkun ymmärrä että mikä helvetti siinäkin on että pitää jotain senttejä saada väkisin huijattua lisää...ymmärtäisin vielä jotenkin jos oltaisiin 15 vuotiaita poikia mutta aikuisia miehiä saatanaTotuus saattaa olla ettei ne oikeasti ymmärrä. Mikä on hämmentävää.
Ermes esimerkiksi aivan kujalla kun jutteli Enginin podcastissä Devonin kanssa noista nostoista. Väitti että suoraan edestäpäin tuleva talja helpompi kuin alaviistosta tuleva, ja pystyis jotenki vetää selällä. Devon ja Engin sano, EI.
Sit vertas sitä omaa 102 kg remminostoa Devonin suoritukseen. Ei lähimainkaan sama liike.
Hyvää draamaa!Mua ottaa muutenkin jo ermeksen aivan helvetin typerät hauiksen ja kyynärvarren mittailut hermoon..mä en niinkun ymmärrä että mikä helvetti siinäkin on että pitää jotain senttejä saada väkisin huijattua lisää...ymmärtäisin vielä jotenkin jos oltaisiin 15 vuotiaita poikia mutta aikuisia miehiä saatanatoivottavasti Devon nöyryyttää sitä!!