Kädenvääntö - Ranteet rullalle

Meta title: 💥 KÄDENVÄÄNNÖN RAIVOKETJU 💥

Meta description: Ranteet rullalle ja kyynärpäät tulille, täällä puhutaan vain todellisesta puristusvoiman sodasta ilman selittelyjä.

Millaisia kehityksiä kiloissa olette saaneet omaan pinch otteeseen? Mulla on noin 15kg tullut lisää ehkä vuodessa kun noin kerran parissa viikossa tehnyt keskimäärin, joskus alkuun hieman tiheemmin. Olis kiva kuulla kuinka paljon parhaillaan täällä on päästy ylöspäin.

Täysin voittamaton. Siis sen päävastukset oli Pushkar ja Cypi. Ja Pushkarki oli sille viljaa ennen onnettomuutta.

P4p vahvin vasurin vääntäjä koskaan, oli aivan ylivoimainen omassa painoluokassaan erityisesti ennen onnettomuutta.

Isoimillaan painoi 83kg ja voitti superin 130kg vääntäjät.

Tätä mietinkin jos 80 kg ukko murskaa Pushkarin niin omassa painoluokassaan varmaan saa antaa toisten vääntää 2 kädellä. Täytyny olla ylivoimasin urheilija koskaan missään lajissa omassa painossaan.

Tätä mietinkin jos 80 kg ukko murskaa Pushkarin niin omassa painoluokassaan varmaan saa antaa toisten vääntää 2 kädellä. Täytyny olla ylivoimasin urheilija koskaan missään lajissa omassa painossaan.
Tosin tossa oli se muuttuja, että koska Pushkarin heikkous oli kuppivoima ja Olegin vahvuus taas mega mega iso käsi missä maailman kovin takanahina, ni välillä 80kg sarjan nopeet prässääjät tai super isokämmeniset ukot saatto auheuttaa Zhokille ylläri paljon ongelmia. Etenkin suhteessa että Pushkar flässäs valonnopeudella kyseiset kaverit.

Millaisia kehityksiä kiloissa olette saaneet omaan pinch otteeseen? Mulla on noin 15kg tullut lisää ehkä vuodessa kun noin kerran parissa viikossa tehnyt keskimäärin, joskus alkuun hieman tiheemmin. Olis kiva kuulla kuinka paljon parhaillaan täällä on päästy ylöspäin.
Onko kyseessä yhden vai kahden käden pinchi ja millasella kapulalla? Mulla tuli ekana vuonna, kun aloin europinchiä nostaa nii, ehkä se 15kg kahden käden pinchiin lisää. 80kg->95kg.

Ensi kerralla kun puuhataan haastematseja johonkin päin niin Kurtti vastaan Qvintus olis kova pari. Eiköhän herrat siihen suostu. Kunhan eivät vaan liitosta ryhdy tärkeilemään. Esa mielestäni ainoa joka voi Kurtin nujertaa. Etenkin jos matseja 6 kpl.

Screenshot_20230305-204852.webp

Nyt on Paul taas pulassa 😬

Ensi kerralla kun puuhataan haastematseja johonkin päin niin Kurtti vastaan Qvintus olis kova pari. Eiköhän herrat siihen suostu. Kunhan eivät vaan liitosta ryhdy tärkeilemään. Esa mielestäni ainoa joka voi Kurtin nujertaa. Etenkin jos matseja 6 kpl.
Tää ois kyllä hauska nähdä! Esalla kestävyys kova, tosin niin se varmaan on Kimmollakin 😄

Onko kyseessä yhden vai kahden käden pinchi ja millasella kapulalla? Mulla tuli ekana vuonna, kun aloin europinchiä nostaa nii, ehkä se 15kg kahden käden pinchiin lisää. 80kg->95kg.
Erittäin hyvä pointti! 😃 Tarkoitin tosiaan yhdellä kädellä. Itellä oli alkutaso noin 15kg, silleen että 20kg tais tulla lähes heti parin viikon jälkeen. Nyt tulee 30kg ja tosiaan noin vuosi varmaan säännöllisen epäsäännöllisesti tehnyt

Oulusta olen saanut palautetta että nimenomaan kestävyys Kurtin heikkous. Esan uskoisin voittavan.
Tosin pitää pystyä hidastamaan että kondiksella alkaa olls merkitystä 😮 Mielenkiintonen matsi aivan varmasti 💪

Erittäin hyvä pointti! 😃 Tarkoitin tosiaan yhdellä kädellä. Itellä oli alkutaso noin 15kg, silleen että 20kg tais tulla lähes heti parin viikon jälkeen. Nyt tulee 30kg ja tosiaan noin vuosi varmaan säännöllisen epäsäännöllisesti tehnyt
Vähän vaikee sanoo tarkkaan kun siitä niin kauan eikä kaikkia välineitä tullu heti kokeiltuakaan mutta sellainen muistikuva että ekoissa kisoissa olisin europinchillä nostanu noin 35kg ja sitten vuosi-puolitoista myöhemmin 45kg.

Ennen noita ekoja kisoja oli vähän reilu vuosi otetreeniä alla mutta ei juuri ollenkaan pinchiä.

Back
Ylös Bottom