Kädenvääntö - Ranteet rullalle

Meta title: 💥 KÄDENVÄÄNNÖN RAIVOKETJU 💥

Meta description: Ranteet rullalle ja kyynärpäät tulille, täällä puhutaan vain todellisesta puristusvoiman sodasta ilman selittelyjä.

View: https://youtu.be/gKRr2ayuaPo

Oli kyllä yllättävän tiukka ottelu. Eka erä meni pitkälti kuten ennustin.

Mutta luulin Ermeksen tyhjenevän negatiivisesta rasituksesta enemmän ja väsytystaistelun olevan näin ollen mahdotonta.

Mulle aika uskomatonta että jotkut kattonu ton ja tuumannu että tasoero noiden välillä vielä valtava😄

Mun mielestä ei oikein edes pysty olee ton lähempänä Ermeksen voitto🧐

View: https://youtu.be/gKRr2ayuaPo

Mutta luulin Ermeksen tyhjenevän negatiivisesta rasituksesta enemmän ja väsytystaistelun olevan näin ollen mahdotonta.

Mulle aika uskomatonta että jotkut kattonu ton ja tuumannu että tasoero noiden välillä vielä valtava😄

Moni varmaan näkee tasasena vaan sellasen että molemmat voittaa vuorotahtiin 😄😄

On joo tuttu, mutta vähän kaukanen hahmo mitä tulee huippukädenvääntöön 😄 Mut hyvin kaivettu ei siinä 💪

On joo, mutta aikoinaan euroopan mestari vääntäjä kuitenkin kuulemma 2,5 vuoden treenitaustalla. Ois varmaan ollu varsin kova tekijä jos ois jatkanu vääntämisen parissa. Siihen aikaan vaan 80-90 luvun taitteessa varsinkin maailman vahvin mies -kisa aika näkyvä ja suosittu homma verrattuna vääntökisoihin.

Kenen tulehtuneissa aivoissa tossa tasoero on valtava?!
Erittäin tiukka matsi.

On joo, mutta aikoinaan euroopan mestari vääntäjä kuitenkin kuulemma 2,5 vuoden treenitaustalla. Ois varmaan ollu varsin kova tekijä jos ois jatkanu vääntämisen parissa. Siihen aikaan vaan 80-90 luvun taitteessa varsinkin maailman vahvin mies -kisa aika näkyvä ja suosittu homma verrattuna vääntökisoihin.
Sillaa joo potentiaali varmaan ois ollu tosi kova vääntelyynki. Alle 110kg sarjan tais voittaa sillon aikanaan?

Back
Ylös Bottom