KÀdenvÀÀntö - Ranteet rullalle

Meta title: đŸ’„ KÄDENVÄÄNNÖN RAIVOKETJU đŸ’„

Meta description: Ranteet rullalle ja kyynÀrpÀÀt tulille, tÀÀllÀ puhutaan vain todellisesta puristusvoiman sodasta ilman selittelyjÀ.

Ollaan Mikan kanssa sovittu meidÀn managerin vÀlityksellÀ ettÀ vÀÀnnetÀÀn ensimmÀisenÀ parina expossa... Mikalla kuulemma puristaa haaruksista se trikoo sen verran ja mÀ saatan herkistyÀ ja ripsivÀrit levitÀ niin on parempi ottaa se heti alta pois ettei aiheuteta tarpeetonta tuskaa itsellemme tai yleisölle!

myötÀote veto ilman peukkuja 170kg, en malttanu olla testaamatta paljon menee ristiotteella meni 230kg+ ylhÀÀllÀ suht helppo 5s

No se voi vaikuttaa nyt siihen tulevaan vetoon, mutta sun treeneistÀ mulla ei tietoa olekaan. Ihan hyvÀ tasotesti tÀssÀ vaiheessa silti.

Surovetsky deadlifting cycle Pavel Tsatsoulinen Power to the people professional kirjasta. WSB systeemistÀ vaihdoin ettÀ tulis enemmÀn grippi treeniÀ maveen... maanantai tuossa volyymi pÀivÀ siten ettÀ ei kuoleteta painoa. lauantai raskaampia vetoja kuoletuksella. progressio siten ettÀ toistot vÀhenee ja painot kasvaa

myötÀote veto ilman peukkuja 170kg, en malttanu olla testaamatta paljon menee ristiotteella meni 230kg+ ylhÀÀllÀ suht helppo 5s
MietinpÀ vain tÀssÀ vÀhÀn laatikon ulkopuolelta, ettÀ mitÀs sanot jos alkaisit opetteleen sormilukkoa tÀssÀ samalla? SillÀ kun on herkÀsti parempi potentiaali pitÀÀ raudat kÀsissÀ, kuin ristiotteella. Ja turvallisempikin se on. On vain ilman mankkua hankalaa, mutta niin se on toisaalta toi ristiotekin.

MÀ suosittelen ristiotteen treeniÀ kaikille myös. Sormien kokoakaan ei kannata kÀyttÀÀ tekosyynÀ, koska mun 164cm avokki pystyy varsin hyvin tekeen sormilukolla tyyliin "ei se ote ikinÀ irtoa sillai".

MÀ suosittelen ristiotteen treeniÀ kaikille myös. Sormien kokoakaan ei kannata kÀyttÀÀ tekosyynÀ, koska mun 164cm avokki pystyy varsin hyvin tekeen sormilukolla tyyliin "ei se ote ikinÀ irtoa sillai".
Niin tarkoitat kai, ettÀ suosittelet sormilukkotreeniÀ kaikille?

Lyhyt olen minÀkin ja sormet on lyhyet, mutta kyllÀ sormilukko luonnistuu. EnemmÀn sillÀ pysyy nÀpeissÀ kuin ristiotteella. En edes tiedÀ miten paljon enemmÀn, koska en saa edes korkeilta pinnoilta / pukeilta niin paljoa irti, ettei sormilukkokaan pidÀ.

Niin tarkoitat kai, ettÀ suosittelet sormilukkotreeniÀ kaikille?

Lyhyt olen minÀkin ja sormet on lyhyet, mutta kyllÀ sormilukko luonnistuu. EnemmÀn sillÀ pysyy nÀpeissÀ kuin ristiotteella. En edes tiedÀ miten paljon enemmÀn, koska en saa edes korkeilta pinnoilta / pukeilta niin paljoa irti, ettei sormilukkokaan pidÀ.
Miten aloitit reenaamaan tota sormilukkoa? Ite muutaman kerran kokeillu ja selkeesti vĂ€hemmĂ€n tulee ku apinaotteella 😄😄

Miten aloitit reenaamaan tota sormilukkoa? Ite muutaman kerran kokeillu ja selkeesti vĂ€hemmĂ€n tulee ku apinaotteella 😄😄
Ihan vain aloin vetÀmÀÀn ja totuttamaan sormia. Ei siinÀ sen ihmeempÀÀ. Kipuhan se oli aluksi mikÀ hÀiritsi hommia. KyllÀhÀn se nyt sullakin, vaikka kunnon terÀskoura oletkin, pitÀisi sormilukolla tulla huomattavasti enemmÀn kuin apinaotteella, tai sitten on kyllÀ tosi lyhyet sormet. Varmaan kuitenkin tekniikasta kiinni. Ja mankkua tarvii kunnolla peukaloihin ja sormen pÀihin. Mulla vaatii kyllÀ lisÀksi pientÀ lÀmmittelyÀ toi sormilukko. En tiedÀ onko se mankusta kiinni vai mistÀ, mutta ensimmÀinen nosto meinaa tulla herkÀsti sormista lÀpi, mutta sen jÀlkeen kun mankut on kunnolla siellÀ ihossa ja tangossa, niin pitÀÀ kuin tauti.

Ihan vain aloin vetÀmÀÀn ja totuttamaan sormia. Ei siinÀ sen ihmeempÀÀ. Kipuhan se oli aluksi mikÀ hÀiritsi hommia. KyllÀhÀn se nyt sullakin, vaikka kunnon terÀskoura oletkin, pitÀisi sormilukolla tulla huomattavasti enemmÀn kuin apinaotteella, tai sitten on kyllÀ tosi lyhyet sormet. Varmaan kuitenkin tekniikasta kiinni. Ja mankkua tarvii kunnolla peukaloihin ja sormen pÀihin. Mulla vaatii kyllÀ lisÀksi pientÀ lÀmmittelyÀ toi sormilukko. En tiedÀ onko se mankusta kiinni vai mistÀ, mutta ensimmÀinen nosto meinaa tulla herkÀsti sormista lÀpi, mutta sen jÀlkeen kun mankut on kunnolla siellÀ ihossa ja tangossa, niin pitÀÀ kuin tauti.
Tuntus ettĂ€ ittellĂ€ aika medium sormet, ni harjoittelukysymys pakko olla 😄 PitÀÀpĂ€ masteroida toi tĂ€ssĂ€ lĂ€hiaikoina ✌

Tuossa vielÀ 2.3.2021 peruskuntokauden vÀÀntöreenin lÀpivienti:

LÀmmittelyÀ ja paikkojen tunnustelua. Ranteiden pyörittelyÀ sekÀ otteen hakua. KÀsilevynÀ sivupainetta, sekÀ kÀÀnteisenÀ. Takapainetta sekÀ selkÀvetoa. Puolelta toisella vetoja hookilla, toprollilla sekÀ prÀssillÀ.

Oikea kÀsi vs 100kg kokenut vÀÀntÀjÀ:
Startteja normaalisti sekÀ remmeillÀ.

Vasen kÀsi vs 90kg suomenmestari:
RemmeillÀ niin ettÀ kaveri saa startata. Lopuksi startteja remmeillÀ.

Oikea kÀsi vs 90kg suomenmestari:
Otteen hakua sekÀ ranteen avauksia hookista.

VÀÀntöÀ niin ettÀ kaveri saa startata.

Oikea ja vasen kÀsi vs 100kg noviisi:
Puolustus suunnan houldailua sekÀ tekniikkaa.

Oikea ja vasen kÀsi vs 90kg ikÀmiesten arvokisamitalisti:

Oikea ja vasen kÀsi vs 90kg noviisi:

Oikea ja vasen kÀsi vs 140kg kokenut vÀÀntÀjÀ:
Startteja normaalisti sekÀ remmeillÀ. Puolustus suunnan houldailua.

Oikea ja vasen kÀsi vs 80kg noviisi:
Puolustus suunnan houldailua sekÀ tekniikkaa.

Oikea ja vasen kÀsi vs 100kg kokenut vÀÀntÀjÀ:

Oikea ja vasen kÀsi vs 140kg kokenut vÀÀntÀjÀ:

Oikea kÀsi vs 90kg suomenmestari:
RemmeillÀ otteen hakua sekÀ ranteen avauksia hookista.

RemmeillÀ niin ettÀ kaveri saa startata.

Oikea ja vasen kÀsi vs 90kg noviisi:
MÀ en treenaa kuin korkeintaan 10 prosenttia noista sun mÀÀristÀ. Kaksi punttitreeniÀ viikossa, joissa kolme liikettÀ ja kaikissa kolme sarjaa. Liikkeet vaihtelee lÀhes joka treeniin. Kolmas treenipÀivÀ on vÀÀntöpÀivÀ. RemmeillÀ en vÀÀnnÀ koskaan, koska olen aikoinaan ollut niin paljon kÀsiraudoissa. LÀhtöjÀ en treenaa, koska ne on kunnossa. GrippereitÀ puristelen satunnaisesti. Tammikuun HÀjy Powerissa on tarkoitus olla omaan suoritustasooni nÀhden kunnossa.

Joo muutenkin voisi olla parempi kun siirtyisi vaan kulmakuppilan nurkkaan kertomaan rajuja juttuja 😂

40E67017-6975-42C0-A311-AB5F597A1903.jpeg

TÀhÀn tyyliin?

MÀ en treenaa kuin korkeintaan 10 prosenttia noista sun mÀÀristÀ. Kaksi punttitreeniÀ viikossa, joissa kolme liikettÀ ja kaikissa kolme sarjaa. Liikkeet vaihtelee lÀhes joka treeniin. Kolmas treenipÀivÀ on vÀÀntöpÀivÀ. RemmeillÀ en vÀÀnnÀ koskaan, koska olen aikoinaan ollut niin paljon kÀsiraudoissa. LÀhtöjÀ en treenaa, koska ne on kunnossa. GrippereitÀ puristelen satunnaisesti. Tammikuun HÀjy Powerissa on tarkoitus olla omaan suoritustasooni nÀhden kunnossa.
Paljon reenaaminen vĂ€hĂ€ sellasta riskimpÀÀ puuhaa, ettĂ€ vĂ€lillĂ€ kondis super hyvĂ€, vĂ€lil niin jumissa ettĂ€ hĂ€viÀÀ naapurin talkkarillekki 😄

Back
Ylös Bottom