Kädenvääntö - Ranteet rullalle

Meta title: 💥 KÄDENVÄÄNNÖN RAIVOKETJU 💥

Meta description: Ranteet rullalle ja kyynärpäät tulille, täällä puhutaan vain todellisesta puristusvoiman sodasta ilman selittelyjä.

Ollaan Mikan kanssa sovittu meidän managerin välityksellä että väännetään ensimmäisenä parina expossa... Mikalla kuulemma puristaa haaruksista se trikoo sen verran ja mä saatan herkistyä ja ripsivärit levitä niin on parempi ottaa se heti alta pois ettei aiheuteta tarpeetonta tuskaa itsellemme tai yleisölle!

No se voi vaikuttaa nyt siihen tulevaan vetoon, mutta sun treeneistä mulla ei tietoa olekaan. Ihan hyvä tasotesti tässä vaiheessa silti.

Surovetsky deadlifting cycle Pavel Tsatsoulinen Power to the people professional kirjasta. WSB systeemistä vaihdoin että tulis enemmän grippi treeniä maveen... maanantai tuossa volyymi päivä siten että ei kuoleteta painoa. lauantai raskaampia vetoja kuoletuksella. progressio siten että toistot vähenee ja painot kasvaa

myötäote veto ilman peukkuja 170kg, en malttanu olla testaamatta paljon menee ristiotteella meni 230kg+ ylhäällä suht helppo 5s
Mietinpä vain tässä vähän laatikon ulkopuolelta, että mitäs sanot jos alkaisit opetteleen sormilukkoa tässä samalla? Sillä kun on herkästi parempi potentiaali pitää raudat käsissä, kuin ristiotteella. Ja turvallisempikin se on. On vain ilman mankkua hankalaa, mutta niin se on toisaalta toi ristiotekin.

Mä suosittelen ristiotteen treeniä kaikille myös. Sormien kokoakaan ei kannata käyttää tekosyynä, koska mun 164cm avokki pystyy varsin hyvin tekeen sormilukolla tyyliin "ei se ote ikinä irtoa sillai".

Mä suosittelen ristiotteen treeniä kaikille myös. Sormien kokoakaan ei kannata käyttää tekosyynä, koska mun 164cm avokki pystyy varsin hyvin tekeen sormilukolla tyyliin "ei se ote ikinä irtoa sillai".
Niin tarkoitat kai, että suosittelet sormilukkotreeniä kaikille?

Lyhyt olen minäkin ja sormet on lyhyet, mutta kyllä sormilukko luonnistuu. Enemmän sillä pysyy näpeissä kuin ristiotteella. En edes tiedä miten paljon enemmän, koska en saa edes korkeilta pinnoilta / pukeilta niin paljoa irti, ettei sormilukkokaan pidä.

Niin tarkoitat kai, että suosittelet sormilukkotreeniä kaikille?

Lyhyt olen minäkin ja sormet on lyhyet, mutta kyllä sormilukko luonnistuu. Enemmän sillä pysyy näpeissä kuin ristiotteella. En edes tiedä miten paljon enemmän, koska en saa edes korkeilta pinnoilta / pukeilta niin paljoa irti, ettei sormilukkokaan pidä.
Miten aloitit reenaamaan tota sormilukkoa? Ite muutaman kerran kokeillu ja selkeesti vähemmän tulee ku apinaotteella 😄😄

Miten aloitit reenaamaan tota sormilukkoa? Ite muutaman kerran kokeillu ja selkeesti vähemmän tulee ku apinaotteella 😄😄
Ihan vain aloin vetämään ja totuttamaan sormia. Ei siinä sen ihmeempää. Kipuhan se oli aluksi mikä häiritsi hommia. Kyllähän se nyt sullakin, vaikka kunnon teräskoura oletkin, pitäisi sormilukolla tulla huomattavasti enemmän kuin apinaotteella, tai sitten on kyllä tosi lyhyet sormet. Varmaan kuitenkin tekniikasta kiinni. Ja mankkua tarvii kunnolla peukaloihin ja sormen päihin. Mulla vaatii kyllä lisäksi pientä lämmittelyä toi sormilukko. En tiedä onko se mankusta kiinni vai mistä, mutta ensimmäinen nosto meinaa tulla herkästi sormista läpi, mutta sen jälkeen kun mankut on kunnolla siellä ihossa ja tangossa, niin pitää kuin tauti.

Ihan vain aloin vetämään ja totuttamaan sormia. Ei siinä sen ihmeempää. Kipuhan se oli aluksi mikä häiritsi hommia. Kyllähän se nyt sullakin, vaikka kunnon teräskoura oletkin, pitäisi sormilukolla tulla huomattavasti enemmän kuin apinaotteella, tai sitten on kyllä tosi lyhyet sormet. Varmaan kuitenkin tekniikasta kiinni. Ja mankkua tarvii kunnolla peukaloihin ja sormen päihin. Mulla vaatii kyllä lisäksi pientä lämmittelyä toi sormilukko. En tiedä onko se mankusta kiinni vai mistä, mutta ensimmäinen nosto meinaa tulla herkästi sormista läpi, mutta sen jälkeen kun mankut on kunnolla siellä ihossa ja tangossa, niin pitää kuin tauti.
Tuntus että ittellä aika medium sormet, ni harjoittelukysymys pakko olla 😄 Pitääpä masteroida toi tässä lähiaikoina ✌️

Tuossa vielä 2.3.2021 peruskuntokauden vääntöreenin läpivienti:

Lämmittelyä ja paikkojen tunnustelua. Ranteiden pyörittelyä sekä otteen hakua. Käsilevynä sivupainetta, sekä käänteisenä. Takapainetta sekä selkävetoa. Puolelta toisella vetoja hookilla, toprollilla sekä prässillä.

Oikea käsi vs 100kg kokenut vääntäjä:
Startteja normaalisti sekä remmeillä.

Vasen käsi vs 90kg suomenmestari:
Remmeillä niin että kaveri saa startata. Lopuksi startteja remmeillä.

Oikea käsi vs 90kg suomenmestari:
Otteen hakua sekä ranteen avauksia hookista.

Vääntöä niin että kaveri saa startata.

Oikea ja vasen käsi vs 100kg noviisi:
Puolustus suunnan houldailua sekä tekniikkaa.

Oikea ja vasen käsi vs 90kg ikämiesten arvokisamitalisti:

Oikea ja vasen käsi vs 90kg noviisi:

Oikea ja vasen käsi vs 140kg kokenut vääntäjä:
Startteja normaalisti sekä remmeillä. Puolustus suunnan houldailua.

Oikea ja vasen käsi vs 80kg noviisi:
Puolustus suunnan houldailua sekä tekniikkaa.

Oikea ja vasen käsi vs 100kg kokenut vääntäjä:

Oikea ja vasen käsi vs 140kg kokenut vääntäjä:

Oikea käsi vs 90kg suomenmestari:
Remmeillä otteen hakua sekä ranteen avauksia hookista.

Remmeillä niin että kaveri saa startata.

Oikea ja vasen käsi vs 90kg noviisi:
Mä en treenaa kuin korkeintaan 10 prosenttia noista sun määristä. Kaksi punttitreeniä viikossa, joissa kolme liikettä ja kaikissa kolme sarjaa. Liikkeet vaihtelee lähes joka treeniin. Kolmas treenipäivä on vääntöpäivä. Remmeillä en väännä koskaan, koska olen aikoinaan ollut niin paljon käsiraudoissa. Lähtöjä en treenaa, koska ne on kunnossa. Grippereitä puristelen satunnaisesti. Tammikuun Häjy Powerissa on tarkoitus olla omaan suoritustasooni nähden kunnossa.

Joo muutenkin voisi olla parempi kun siirtyisi vaan kulmakuppilan nurkkaan kertomaan rajuja juttuja 😂

40E67017-6975-42C0-A311-AB5F597A1903.jpeg

Tähän tyyliin?

Mä en treenaa kuin korkeintaan 10 prosenttia noista sun määristä. Kaksi punttitreeniä viikossa, joissa kolme liikettä ja kaikissa kolme sarjaa. Liikkeet vaihtelee lähes joka treeniin. Kolmas treenipäivä on vääntöpäivä. Remmeillä en väännä koskaan, koska olen aikoinaan ollut niin paljon käsiraudoissa. Lähtöjä en treenaa, koska ne on kunnossa. Grippereitä puristelen satunnaisesti. Tammikuun Häjy Powerissa on tarkoitus olla omaan suoritustasooni nähden kunnossa.
Paljon reenaaminen vähä sellasta riskimpää puuhaa, että välillä kondis super hyvä, välil niin jumissa että häviää naapurin talkkarillekki 😄

Back
Ylös Bottom