KÀdenvÀÀntö - Ranteet rullalle

Meta title: đŸ’„ KÄDENVÄÄNNÖN RAIVOKETJU đŸ’„

Meta description: Ranteet rullalle ja kyynÀrpÀÀt tulille, tÀÀllÀ puhutaan vain todellisesta puristusvoiman sodasta ilman selittelyjÀ.

KyllÀhÀn tosta nÀki, ettei siinÀ kukaan ollut tosissaan pÀÀlle menossakaan. Show-painista tuttua uhoamista ja teatraalisia vÀliintuloja.
Kai tÀssÀ pedataan Larratille uraa wwe kehÀssÀ, tuo on showpainija tuo toinen mutta jÀttÀisivÀt nuo pelleilyt sinne minne kuuluvat varsinkin kun oli ihan oikeita matsejakin tuolla.

Moro. Osaisko joku kertoo ettÀ miten coc grippereillÀ kannattaisi reenata? Oon ennen satunnaisesti jousipuristimilla leikkinyt, en tosissaan koska ranne tulee kipeÀksi jos reenaa montakertaa viikossa. Tuntuu ettÀ kun on pidempi aika reenaamatta niin kulkee paremmin. TÀnÀÀn testasin mankun kanssa coc 3 ja ja sormen verran jÀÀ vÀliin. Tavote olis kohta sillÀ saada toistoja. Jos joku osais sanoo jonkun reeniohjelman grippereille tai vinkkejÀ? Ja sitten myös ettÀ onko mankun kÀyttö sallittua grippereissÀ jos haluaisi tehdÀ ns kisatyyppisesti?

Mankku on sallittu oikeestaa aina nÀissÀ grippihommissa. Eli on ok.
Ohjelmia en osaa suositella mutta ite olen tehnyt niin ettÀ valitsee kevyen lÀhtötason esim. mulla kun menee #2.5 pankkikortti vÀlissÀ kiinni niin ohjelma vois olla:

Ma 5x2x#1.5
To 5x3x#1.5
Ma 5x4x#1.5
To 5x5x#1.5
Ma 5x2x#2
To 5x3x#2
Ma 5x4x#2
To 5x5x#2

Perusajatus ois tolleen, lÀmmittelyt tietenki viel ennen noita työsarjoja. 5x5xcoc2 on itellÀ semmonen et se 2.5 vois just mennÀ. Ei kannata ainakaa pilata motivaatioo heti alkuun sillÀ et runttailee liian kovia sulkuja.

Joo muutenkin voisi olla parempi kun siirtyisi vaan kulmakuppilan nurkkaan kertomaan rajuja juttuja 😂
Sulla kyllĂ€ on hyvĂ€t jututđŸ€” nĂ€kisin sut Heinolan rĂ€kĂ€löissĂ€ kertomassa rajuja juttuja, ehkĂ€ kymmenen vuoden sisÀÀn😄 PÀÀstÀÀkö ne sut kisaamaan jos hĂ€tĂ€pĂ€issĂ€s kiskaset ne viinat ennen matsia?

Back
Ylös Bottom