- ViestejÀ
- 20 674
Mut on Gaspalla mahiksensa tossa. SillÀ on törky paha toprolli isku + aika hyvÀ "long game" prÀsseineen.Sanoisin vielÀ ettÀ helposti. Aivan liian vahva.
View: https://youtu.be/BeCH8Meso1w
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mut on Gaspalla mahiksensa tossa. SillÀ on törky paha toprolli isku + aika hyvÀ "long game" prÀsseineen.Sanoisin vielÀ ettÀ helposti. Aivan liian vahva.
HyvÀ aika! Ei oo kaukana ennÀtysaika. Saatko suljettua ton nelosen ? Kauanko pitÀÀ coc3 pitÀÀ aikaa jotta luokitellaan maailmanluokan suoritukseksi ?Otevoimailun SM kilpailut siirtyi toukokuulle.. Harmi, ois voinu lÀhtee itsellÀkin.
TÀssÀ muutaman viikon vanhaa matskua ja maailman luokan suoritusta![]()
Luulen ettÀ coc3 yli 40sec ajat on aina kovia missÀ karkeloissa vaan. WR on 58sec sillÀ, yhdellÀ kovalla venÀlÀisellÀ kisa ajalla. Mun kisa enkka 56sec. TreeneissÀ oon pitÀny parhaimillaan 1,23min. HyvÀn treenin normi aika ollu nyt kauan minsan luokkaa mutta kisoissa ei oo viellÀ paras tullut ja sitten tuo nelonen yleensÀ tarjoilla niin harvoin tulee mahdollisuuksia parantaa kolmosen aikaa..HyvÀ aika! Ei oo kaukana ennÀtysaika. Saatko suljettua ton nelosen ? Kauanko pitÀÀ coc3 pitÀÀ aikaa jotta luokitellaan maailmanluokan suoritukseksi ?
On kyllÀ hieno homma, ettÀ Jesse tekee myös kÀdenvÀÀntövideoita.Todella timanttinen video! Timpan ja Tonin hiukan darran paineistamat kasvot kruunaa homman![]()
Joo kyllÀ Jessen vasuri on hyvÀ! Ja sen verran tÀytyy sanoa omasta vÀÀnnöstÀ ettÀ tiedÀn sen nÀyttÀvÀn hirveÀltÀ ja sitÀ se onkin mutta vammat estÀvÀt oikeastaan kaiken muun kun Takapaineen tuottamisenAika vakuuttavalta nÀytti Jessen vÀÀntö kyllÀ, vaikkakin Timppa ja Toni ei oo mitÀÀn vasuri spesialisteja, ni kovia miehiÀ siltiKÀÀnnyn ite veikkauksessani, ja vÀitÀn ettÀ Gimbutakselle todella iso työmaa sitten kun miehet kohtaavat!
Tosta juteltu paljon reeneissÀ miksi monella oikea kÀtisellÀ vasuri on parempi kuin oikeaKÀdenvÀÀntö on kyllÀ todella mukavaa puuhaa kun vaan omilta treeneiltÀ, ja muutenkin siihen aika löytyy. Vasurilla tosiaan oon treenannut suurimman osan ajasta, ja se on aina tuntunut paljon paremmalta oikeaan verrattuna. TÀmÀ siitÀ huolimatta ettÀ oikea kÀtinen oon
NÀitÀ on myös hauska kuvata, ja varmasti Henkan kanssa enemmÀnkin nÀitÀ kuvataan. Ei nÀÀ varsinaisesti mitÀÀn kultakaivoksia nÀyttöjen suhteen aina ole, mutta ihan sama
Gunnar varmasti laitetaan koville jahka saadaan supermatsi ja tapahtumat taas pyörimÀÀn.
JÀbÀn vÀÀntö muistuttaa tosi paljon Devon Larratin vÀÀntöÀ nykysin! Jotenki se menee toho ku mestat hajooJoo kyllÀ Jessen vasuri on hyvÀ! Ja sen verran tÀytyy sanoa omasta vÀÀnnöstÀ ettÀ tiedÀn sen nÀyttÀvÀn hirveÀltÀ ja sitÀ se onkin mutta vammat estÀvÀt oikeastaan kaiken muun kun Takapaineen tuottamisen![]()
Oikealla kyllÀ vahvempi jos nÀpeillÀ on, mutta taas sivuaine ym. vasurilla tuntuu paremmalta. On mulla vasuri osassa otejutuissakin vahvempi.Tosta juteltu paljon reeneissÀ miksi monella oikea kÀtisellÀ vasuri on parempi kuin oikeaIhan aluksi oikra on parempi, mutta sitten vasuri ajaa nopeasti ohi. Mielenkiintonen ilmiö
Yks teoria vois olls ettÀ oikee kiinnostaa useempaa enemmÀn, ni siinÀ suhteellinen taso kovempi, ja siksi tuntuu nopeemmin ettÀ vasuri kilpailukykynen? ApuliikkeissÀ onko sulla kumpi kÀsi vahvempi?
Helkutin mageeta kun jaksat tehÀ videoo![]()
Joo en tiedÀ miksi mutta se on ainoa suunta mihin tuntuu ettÀ pystyy tuottamaan sitÀ voimaa edes vÀhÀnJÀbÀn vÀÀntö muistuttaa tosi paljon Devon Larratin vÀÀntöÀ nykysin! Jotenki se menee toho ku mestat hajooItte huomaan ettÀ paketti tÀysin toi sama jos vÀÀntÀÀ monta pÀivÀÀ putkeen
![]()
PöydÀssÀ tuntuu joo ettÀ kaiken pitÀÀ toimia kohtuullisesti ettÀ homma toimii. Joku lihas jumissa, ni lopuilla ei pysty kompensoimaan.Oikealla kyllÀ vahvempi jos nÀpeillÀ on, mutta taas sivuaine ym. vasurilla tuntuu paremmalta. On mulla vasuri osassa otejutuissakin vahvempi.
Mulla siis oikealla tuntuu vÀÀntÀessÀ siltÀ, ettÀ liikekontrolli riittÀÀ tekemÀÀn liikettÀ vain yhteen suuntaan. Vasemmalla pystyy sitten jo jollain tavalla useampaan suuntaan tuottamaan voimaa samanaikaisesti. Paketti kanssa oikealla aika luonnottoman tuntuinen. TreeniÀ tosin vaan, niin kyllÀ se siitÀ asettuu.
Ootellu tÀssÀ joku vuoden sormet verillÀ ettÀ millo jÀbÀ kysyyJoo en tiedÀ miksi mutta se on ainoa suunta mihin tuntuu ettÀ pystyy tuottamaan sitÀ voimaa edes vÀhÀn... Voisit joskus Topi tulla, videolle mukaan jos vaan on intoa ja aikaa?