KÀdenvÀÀntö - Ranteet rullalle

Meta title: đŸ’„ KÄDENVÄÄNNÖN RAIVOKETJU đŸ’„

Meta description: Ranteet rullalle ja kyynÀrpÀÀt tulille, tÀÀllÀ puhutaan vain todellisesta puristusvoiman sodasta ilman selittelyjÀ.

Matt Mask ylivoimanen Gaspaa vastaan viime kerralla.

View: https://youtu.be/pY6AhnIA8aM

Ylivoimasuus on tossa suhteellista, kun kaksi maailmanluokan toprollaajaa kohtaa, ni matsit on aika nopsaa ohi suuntaan jos toiseen 😄 Ja Gaspahan vielĂ€pĂ€ flĂ€ssÀÀ tossa ekan matsin!

HyvÀ aika! Ei oo kaukana ennÀtysaika. Saatko suljettua ton nelosen ? Kauanko pitÀÀ coc3 pitÀÀ aikaa jotta luokitellaan maailmanluokan suoritukseksi ?
Luulen ettÀ coc3 yli 40sec ajat on aina kovia missÀ karkeloissa vaan. WR on 58sec sillÀ, yhdellÀ kovalla venÀlÀisellÀ kisa ajalla. Mun kisa enkka 56sec. TreeneissÀ oon pitÀny parhaimillaan 1,23min. HyvÀn treenin normi aika ollu nyt kauan minsan luokkaa mutta kisoissa ei oo viellÀ paras tullut ja sitten tuo nelonen yleensÀ tarjoilla niin harvoin tulee mahdollisuuksia parantaa kolmosen aikaa..
Tanner Merke jenkeistÀ on nelkulla pitÀnyt wr tuloksen 31sec joka on kovin kaikista. Arnoll Classic otevoima kisassa jenkeissÀ sain oman kisa enkan 16sec 2 vuotta sitten.
Kovan tason tekijÀ on jos nelosella saa edes jonkin ajan. Ei niitÀ niin kauheesti ole. Yhden kÀden sormiin mahtuu kisassa kuin kisassa ajan ottajat maailmalla ja Suomessa. Esim sm kisoissa 1-3 miestÀ kerrallaan onnistunut siinÀ.

Asettelen jousen kiinni mutta sulkemisia en ole oikein tehnyt ja en oikein niitÀ saa tehtyÀ.

Viimeksi muokattu:

Aika vakuuttavalta nĂ€ytti Jessen vÀÀntö kyllĂ€, vaikkakin Timppa ja Toni ei oo mitÀÀn vasuri spesialisteja, ni kovia miehiĂ€ silti đŸ’Ș KÀÀnnyn ite veikkauksessani, ja vĂ€itĂ€n ettĂ€ Gimbutakselle todella iso työmaa sitten kun miehet kohtaavat!

KĂ€denvÀÀntö on kyllĂ€ todella mukavaa puuhaa kun vaan omilta treeneiltĂ€, ja muutenkin siihen aika löytyy. Vasurilla tosiaan oon treenannut suurimman osan ajasta, ja se on aina tuntunut paljon paremmalta oikeaan verrattuna. TĂ€mĂ€ siitĂ€ huolimatta ettĂ€ oikea kĂ€tinen oon 😅

NĂ€itĂ€ on myös hauska kuvata, ja varmasti Henkan kanssa enemmĂ€nkin nĂ€itĂ€ kuvataan. Ei nÀÀ varsinaisesti mitÀÀn kultakaivoksia nĂ€yttöjen suhteen aina ole, mutta ihan sama 😄

Gunnar varmasti laitetaan koville jahka saadaan supermatsi ja tapahtumat taas pyörimÀÀn.

Aika vakuuttavalta nĂ€ytti Jessen vÀÀntö kyllĂ€, vaikkakin Timppa ja Toni ei oo mitÀÀn vasuri spesialisteja, ni kovia miehiĂ€ silti đŸ’Ș KÀÀnnyn ite veikkauksessani, ja vĂ€itĂ€n ettĂ€ Gimbutakselle todella iso työmaa sitten kun miehet kohtaavat!
Joo kyllĂ€ Jessen vasuri on hyvĂ€! Ja sen verran tĂ€ytyy sanoa omasta vÀÀnnöstĂ€ ettĂ€ tiedĂ€n sen nĂ€yttĂ€vĂ€n hirveĂ€ltĂ€ ja sitĂ€ se onkin mutta vammat estĂ€vĂ€t oikeastaan kaiken muun kun Takapaineen tuottamisen 😃😃

KĂ€denvÀÀntö on kyllĂ€ todella mukavaa puuhaa kun vaan omilta treeneiltĂ€, ja muutenkin siihen aika löytyy. Vasurilla tosiaan oon treenannut suurimman osan ajasta, ja se on aina tuntunut paljon paremmalta oikeaan verrattuna. TĂ€mĂ€ siitĂ€ huolimatta ettĂ€ oikea kĂ€tinen oon 😅

NĂ€itĂ€ on myös hauska kuvata, ja varmasti Henkan kanssa enemmĂ€nkin nĂ€itĂ€ kuvataan. Ei nÀÀ varsinaisesti mitÀÀn kultakaivoksia nĂ€yttöjen suhteen aina ole, mutta ihan sama 😄

Gunnar varmasti laitetaan koville jahka saadaan supermatsi ja tapahtumat taas pyörimÀÀn.
Tosta juteltu paljon reeneissĂ€ miksi monella oikea kĂ€tisellĂ€ vasuri on parempi kuin oikea đŸ€” Ihan aluksi oikra on parempi, mutta sitten vasuri ajaa nopeasti ohi. Mielenkiintonen ilmiö 😄 Yks teoria vois olls ettĂ€ oikee kiinnostaa useempaa enemmĂ€n, ni siinĂ€ suhteellinen taso kovempi, ja siksi tuntuu nopeemmin ettĂ€ vasuri kilpailukykynen? ApuliikkeissĂ€ onko sulla kumpi kĂ€si vahvempi?

Helkutin mageeta kun jaksat tehĂ€ videoo đŸ’Ș

Joo kyllĂ€ Jessen vasuri on hyvĂ€! Ja sen verran tĂ€ytyy sanoa omasta vÀÀnnöstĂ€ ettĂ€ tiedĂ€n sen nĂ€yttĂ€vĂ€n hirveĂ€ltĂ€ ja sitĂ€ se onkin mutta vammat estĂ€vĂ€t oikeastaan kaiken muun kun Takapaineen tuottamisen 😃😃
JĂ€bĂ€n vÀÀntö muistuttaa tosi paljon Devon Larratin vÀÀntöÀ nykysin! Jotenki se menee toho ku mestat hajoo 😼 Itte huomaan ettĂ€ paketti tĂ€ysin toi sama jos vÀÀntÀÀ monta pĂ€ivÀÀ putkeen 😄

Tosta juteltu paljon reeneissĂ€ miksi monella oikea kĂ€tisellĂ€ vasuri on parempi kuin oikea đŸ€” Ihan aluksi oikra on parempi, mutta sitten vasuri ajaa nopeasti ohi. Mielenkiintonen ilmiö 😄 Yks teoria vois olls ettĂ€ oikee kiinnostaa useempaa enemmĂ€n, ni siinĂ€ suhteellinen taso kovempi, ja siksi tuntuu nopeemmin ettĂ€ vasuri kilpailukykynen? ApuliikkeissĂ€ onko sulla kumpi kĂ€si vahvempi?

Helkutin mageeta kun jaksat tehĂ€ videoo đŸ’Ș
Oikealla kyllÀ vahvempi jos nÀpeillÀ on, mutta taas sivuaine ym. vasurilla tuntuu paremmalta. On mulla vasuri osassa otejutuissakin vahvempi.

Mulla siis oikealla tuntuu vÀÀntÀessÀ siltÀ, ettÀ liikekontrolli riittÀÀ tekemÀÀn liikettÀ vain yhteen suuntaan. Vasemmalla pystyy sitten jo jollain tavalla useampaan suuntaan tuottamaan voimaa samanaikaisesti. Paketti kanssa oikealla aika luonnottoman tuntuinen. TreeniÀ tosin vaan, niin kyllÀ se siitÀ asettuu.

JĂ€bĂ€n vÀÀntö muistuttaa tosi paljon Devon Larratin vÀÀntöÀ nykysin! Jotenki se menee toho ku mestat hajoo 😼 Itte huomaan ettĂ€ paketti tĂ€ysin toi sama jos vÀÀntÀÀ monta pĂ€ivÀÀ putkeen 😄
Joo en tiedĂ€ miksi mutta se on ainoa suunta mihin tuntuu ettĂ€ pystyy tuottamaan sitĂ€ voimaa edes vĂ€hĂ€n 😃... Voisit joskus Topi tulla, videolle mukaan jos vaan on intoa ja aikaa?

Oikealla kyllÀ vahvempi jos nÀpeillÀ on, mutta taas sivuaine ym. vasurilla tuntuu paremmalta. On mulla vasuri osassa otejutuissakin vahvempi.

Mulla siis oikealla tuntuu vÀÀntÀessÀ siltÀ, ettÀ liikekontrolli riittÀÀ tekemÀÀn liikettÀ vain yhteen suuntaan. Vasemmalla pystyy sitten jo jollain tavalla useampaan suuntaan tuottamaan voimaa samanaikaisesti. Paketti kanssa oikealla aika luonnottoman tuntuinen. TreeniÀ tosin vaan, niin kyllÀ se siitÀ asettuu.
PöydÀssÀ tuntuu joo ettÀ kaiken pitÀÀ toimia kohtuullisesti ettÀ homma toimii. Joku lihas jumissa, ni lopuilla ei pysty kompensoimaan.

PÀÀtitkö muuten ettÀ teet vasurilla enemmÀn mÀÀrÀÀ sen supermatsin takia, vai miksi oikee jÀljessÀ motorisesti?

IttellĂ€ meni vasemmasta kĂ€destĂ€ ranteen kuppi jotenki mega jumiin viime syksynĂ€, kun vÀÀnsin minuuttikaupalla pitkĂ€n matsin kisoissa ranne taaksepĂ€in kÀÀntyneenĂ€, ja tuntuu ettei mihinkÀÀn vielĂ€kÀÀn sillĂ€ kĂ€dellĂ€ 😄 Vaikka vasuri jossain vaiheessa tuntui "voittamattomalta" omassa pÀÀssĂ€, ni nyt vaikee tehĂ€ ees mielikuvareeniĂ€ sillĂ€.

Joo en tiedĂ€ miksi mutta se on ainoa suunta mihin tuntuu ettĂ€ pystyy tuottamaan sitĂ€ voimaa edes vĂ€hĂ€n 😃... Voisit joskus Topi tulla, videolle mukaan jos vaan on intoa ja aikaa?
Ootellu tĂ€ssĂ€ joku vuoden sormet verillĂ€ ettĂ€ millo jĂ€bĂ€ kysyy 😄😄😄😄😄Ainaku tulee pakkikselle ilmotus ettĂ€ uusi viesti kĂ€denvÀÀntö keskustelussa, ni oon sillaa ettĂ€ joko Henkka siellĂ€ kyselee 😄

Oon inessĂ€ 😎

Back
Ylös Bottom