Kädenvääntö - Ranteet rullalle

Meta title: 💥 KÄDENVÄÄNNÖN RAIVOKETJU 💥

Meta description: Ranteet rullalle ja kyynärpäät tulille, täällä puhutaan vain todellisesta puristusvoiman sodasta ilman selittelyjä.

Varmaan jotain 280 luokkaa mutta ne ei ole oikein, vertailukelpoisia kun tangoissa niin isoja eroja!
Iron Biby vetänyt 300kg, mutta en hirveän pyöriväksi usko tankoa kun näyttää hieman vääntyneeltä ja taitaa ulkona säilyttää välineitä😅 Sitten osa vetää maastavetotangolla mikä ohuempi ja heikommin pyörii. Hyvin vaikea verrata.

Itse oon 220kg vetänyt kolmosen thumblessina. Juhan 240kg veto kovin mitä tehty Suomessa. Muutaman vedon muistan maailmalta nähneeni thumbless ~250-255kg luokkaa.

Iron Biby vetänyt 300kg, mutta en hirveän pyöriväksi usko tankoa kun näyttää hieman vääntyneeltä ja taitaa ulkona säilyttää välineitä😅 Sitten osa vetää maastavetotangolla mikä ohuempi ja heikommin pyörii. Hyvin vaikea verrata.

Itse oon 220kg vetänyt kolmosen thumblessina. Juhan 240kg veto kovin mitä tehty Suomessa. Muutaman vedon muistan maailmalta nähneeni thumbless ~250-255kg luokkaa.
Durniat veti samas kisas mis olin do thumbless 2x250kg

No näitä kahta en olisi uskonut näkeväni pöydässä vastakkain :D Beziakovin veljekset näköjään tuottaa nykyään liukuhihnalla laatukontenttia tubeen.
Tuo Sarychevi onkyllä hillitön mörkö mutta video jossa Tsypi opettaa miehellä vääntötekniikka panee kyllä vääntöexperttien voimat arvoiselleen paikalle, näyttää Kirili valtavasta koostaan huolimatta ihan koulupojalta mestarin opissa :D

Olipas "rattoisa" iltama. 1mm lisää auki viime kerrasta ja viimeksi 4x1 nyt 5x1.

Kyllä on mouth guardit ja otsasuonet kovilla. Nyt 6pv lepoa jousista ja sittten ruuvataan taas milli auki ja kaikki irti koneesta. #4 kanssa ei yli 20mm jälkeen availla useita millejä kerralla. 🤣🤣🤣

Kuullostaa naurettavalta yhden millin avaus viikossa mut hei, kokeilkaa miltä se tuntuu käytännössä. 😎
Meni koko torso ihan juntturaan. Toivottavasti saan unta.

View: https://youtu.be/nPgUc_Z6LNo

No näitä kahta en olisi uskonut näkeväni pöydässä vastakkain :D Beziakovin veljekset näköjään tuottaa nykyään liukuhihnalla laatukontenttia tubeen.
Tuo Sarychevi onkyllä hillitön mörkö mutta video jossa Tsypi opettaa miehellä vääntötekniikka panee kyllä vääntöexperttien voimat arvoiselleen paikalle, näyttää Kirili valtavasta koostaan huolimatta ihan koulupojalta mestarin opissa :D
Samaisessa videossa Kiril toisaalta vetää Cypiä enemmän siitä taljasta missä paksu kahva 😁 Joku Deniksen pravuuri liike.

Kovaa touhua. Paine päässä on jostain syystä ihan helvetin kova kun grippereitä runnoo täysillä. Itse parhaillaan vaan BBGM 2.95 sulkenut ja siinäkin tuntu painetta päässä kun oma maksimi. Sillä levelillä 3.40 BB Elite tuntu täysin mahdottomalta että voisi olla niin paljon voimaa. Vaikea kuvitella että ihminen voi rutistaa siitä vielä helvetisti jäykempiä, 4:n jousia kiinni.

Kovaa touhua. Paine päässä on jostain syystä ihan helvetin kova kun grippereitä runnoo täysillä. Itse parhaillaan vaan BBGM 2.95 sulkenut ja siinäkin tuntu painetta päässä kun oma maksimi. Sillä levelillä 3.40 BB Elite tuntu täysin mahdottomalta että voisi olla niin paljon voimaa. Vaikea kuvitella että ihminen voi rutistaa siitä vielä helvetisti jäykempiä, 4:n jousia kiinni.
Kyllä sitä painetta välillä vähän säikähtää. Mulla jää noiden kuristetttujen jälkeen vielä tunneiksi pollaan hirvee olo. Tervettä touhua. 😁

Kädenvääntö kyllä siitä pähee laji että huipulla pystyy olemaan 18-60 vuotiaana 😁 Suomessa kun kattoo SM kisojen voittajia niin keski-ikä tyyliin yli 35 vuotta 💪
Onko miten yleistä, että laji on aloitettukin vasta esim. + 30 vuotiaana ja silti pystytään saavuttamaan vaikkapa Suomen mestaruus? Vai onko huiput poikkeuksestta aloittanut nuorena, kuten esim. Schoolboy?

Onko miten yleistä, että laji on aloitettukin vasta esim. + 30 vuotiaana ja silti pystytään saavuttamaan vaikkapa Suomen mestaruus? Vai onko huiput poikkeuksestta aloittanut nuorena, kuten esim. Schoolboy?
Oma näkemykseni on että pohjaa pitää olla jostain muusta lajista. Tämä on yllättävän raaka laji harjoitella! Harvan paikat ja pää kestää kipuja 😞. Itse kokeilin eka kerran 33 v ja tosissaan rupesin keskittymään lajiin 35v. Tapaus kohtaistahan se kaikilla on mutta näin oma yleinen näkemys. Ei tuolla huipulla montaa nuorta näkys olevan 😀

Back
Ylös Bottom