Kädenvääntö - Ranteet rullalle

Meta title: 💥 KÄDENVÄÄNNÖN RAIVOKETJU 💥

Meta description: Ranteet rullalle ja kyynärpäät tulille, täällä puhutaan vain todellisesta puristusvoiman sodasta ilman selittelyjä.

mallia on otettu isoista pojista tuon kortin taittumisen kanssa... pakkohan sitä vähän on taittaa kun ei muuten saa edes tuota millin vajaata sulkua aikaan :D

Mulla ihan sama vika... Syvältä muutenkin noi cocit, kun esim mulla, jos hiensti kortin kanssa sulkee, niin tippuu pikkurilli pois pelistä... ja olen its 183-187cm eimuista (joten luulen että sormet ei ainakaan oo lyhkäsimmästä päästä)
GHP on paljon mukavampi kun ei tarvii olla niin aukinaisena, yltää lyhkäsempiki pikkurilli mukaan. Ootko käyny mittauttamassa tuon gripperin, että kuinka kova on?

Mulla ihan sama vika... Syvältä muutenkin noi cocit, kun esim mulla, jos hiensti kortin kanssa sulkee, niin tippuu pikkurilli pois pelistä... ja olen its 183-187cm eimuista (joten luulen että sormet ei ainakaan oo lyhkäsimmästä päästä)
GHP on paljon mukavampi kun ei tarvii olla niin aukinaisena, yltää lyhkäsempiki pikkurilli mukaan. Ootko käyny mittauttamassa tuon gripperin, että kuinka kova on?
En oo käyny mittauttamas mut epäilen et aika löysä #2.5. On nimittäin vain hieman kovempi mitä #2 ja sitten #3 on jo ihan eri planeetalta.

Kehitystä sentään on tapahtunut. Nyt 1.5" blokki ja #2.5. Odottelen vain rauhassa ennekuin edes yritän 20mm #3. Huomasin että spämmin tätä ketjua mutta haitanneeko tuo :).

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kehitystä sentään on tapahtunut. Nyt 1.5" blokki ja #2.5. Odottelen vain rauhassa ennekuin edes yritän 20mm #3. Huomasin että spämmin tätä ketjua mutta haitanneeko tuo :).

Komia sulku! Mul on grippereissä yks ongelma, se et en pysty tekemään yhtään sarjoja, aina lipsuu kämmenessä vaikka olis mitä tahansa mankkua siinä.. Niimpä oon joutunu sit tyytymään vuorotellen tekeen ykkösiä per käsi, nyt niitä menee vasemmall ja oikealla ihan kiitettävästi 1.5. 2 en oo viä testannu, mut täytyy lyödä sitä ens vkolla. (teen grippereitä 1 per vko)

Jonkinlainen tukeva vaikutus varmasti on ko. liikkeellä apinavetoon, thickbariin ja luultavasti jopa leokonostoihin. Samankaltaisia lajeja on muitakin esim. rautakourapuolella.

Peukaloa ei tuon vedon kaltaiset liikkeet kehitä joka on kyllä monessa lajissa tärkeä.

Niin kuin jto totesi ja olen itsekin toitottanut niin otevoimaa on niin kovin monenlaista. Siinä mielessä haastava laji että jos haluat olla monipuolisesti hyvä niin saa sitä sitten veivatakin aika perhanan paljon erilaisilla otteilla.

Ei ainakaan 19 tuon kaltaiseen toistoon jää jos aletaan tangossa vetämään. LOL :D

Montako senttiä sulla on otepintaa syvyyssuunnasnsa tuossa askelmassa

Onko jotain konsteja millä kehittää peukalon voimia? Tai ainakin sitä osa-aluetta priorisoivia

Erilaiset pinch otteet kehittää peukaloita. Niitä kannattaa harjotella aika monipuolisesti niin on sitten voimaakin useammassa kuin yhdessä käden asennossa.

Jee, tähän päivään asti en oo koskaan saanu vasemmalla kädellä 2x15 pinchiä, mutta nyt meni molemmilla käsillä kolme kertaa:hyvä:, jonka jälkeen ahneuksissani koitin samaa molemmilla käsillä yhtäaikaa. No hyvinhän se meni. Tuntui että saan ylös asti, mutta 20-30cm irti maasta nostettua alkoi vain valua ja toinen levyistä tippui ja kaatui suoraan varpaille...
No mutta tästä on hyvä jatkaa :D

Jee, tähän päivään asti en oo koskaan saanu vasemmalla kädellä 2x15 pinchiä, mutta nyt meni molemmilla käsillä kolme kertaa:hyvä:, jonka jälkeen ahneuksissani koitin samaa molemmilla käsillä yhtäaikaa. No hyvinhän se meni. Tuntui että saan ylös asti, mutta 20-30cm irti maasta nostettua alkoi vain valua ja toinen levyistä tippui ja kaatui suoraan varpaille...
No mutta tästä on hyvä jatkaa :D

Kyllä vuodessa pitää parit peukunkynnet saada halki varpaista.

Hyvää kehitystä. Onko Leokot, Eleikot vai mitkä levyt?

Kyllä vuodessa pitää parit peukunkynnet saada halki varpaista.

Hyvää kehitystä. Onko Leokot, Eleikot vai mitkä levyt?
Ne on ne samat leokon levyt mitkä oli tuossa edellisen sivun videolla:
Tänään kokeilin huvikseen noita otejuttuja kun lepopäivä oli. Sain jopa 2x15 leokon levyt nostettua
...

Hyvä homma. Joo noi on kohtuu vaikeat levyt nostella. Sitten kun saat nuo + 5-7kg lisäpainoa magneetilla kyljissä niin 2x20kg aika hyvin jo hollilla. Voi lähteä jo aikaisemmin. Kokeilehan kääntää kyynärpää näin kun tässä mun videolla niin saat ranteeseen lisää painetta. (4.30 eteenpäin)

Su11.1.2015GripContest.webp

Ei mikään maailmanluokan nosto mutta kova tulos miulle. Edellinen ennätys oli 75kg salinosto kaukaa menneisyydestä. https://www.youtube.com/watch?v=7xjdDoVSKNY

Kahva ei ollut kaikista helpoin ja ottaen huomioon sun kämmenen koon niin hyvä nosto!

Omalta osalta kisa meni hienosti kun kerran kultaa lähdettiin hakemaan. Tulos ei parasta Arppaa mutta riitti tällä kertaa -100kg sarjan voittoon :)

Back
Ylös Bottom