Kädenvääntö - Ranteet rullalle

Meta title: 💥 KÄDENVÄÄNNÖN RAIVOKETJU 💥

Meta description: Ranteet rullalle ja kyynärpäät tulille, täällä puhutaan vain todellisesta puristusvoiman sodasta ilman selittelyjä.

Busse, onko sulla pääpaino kaikenlaisissa grippereissä? Vai teetkö muita sormijuttuja?

Onko kellään kokemusta tuosta IM Twist yo wristiistä? vahvistais aika hyvin tota heilutusliikettä vähä niinku hammerkäännöt, mut ottaa vastapuolen myös...
Mahtaako hammerkäännölle olla vastaliikettä tuonne pikkurillinpuolelle?
enpä ole vielä juuri muuta kokeillut, mutta aikomus olisi.

#2.5 (2 tai 3, en ole varma menikö viimeinen aivan kiinni asti) kertaa 25-26mm kuristuksesta.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Juha, paljonko nyppäät IM hubilta? :O
Teetkö muuten sormien ojentajia, ja jos niin, milllä tavoin?

Ironmind hub lift on se mun ns. heikko laji jos sitä termiä voi käyttää.:) En ole ikinä oppinut kunnolla sillä nostamaan. 73.4lbs oon kisassa ottanut ja maailmanlistan 12 sija.

Nuo painolevyillä tehdyt hub nostot ja Hornen shallow hub onkin sitten eri asia. Ne istuu mulle.

Sormien ojentajia treenaan monin eri tavoin. Esim Ironmindin expander kumeilla, myötäote levypaino käännöillä, erilaisilla kepeillä, "voimakeiloilla", lekoilla, Silarukov kahvoilla ja pinch palikoilla ym...

Tuo videolla oleva nosto on MM ranking3.

Tässä kärki:

1 Aaron Corcorran +18.55k - USA
2 Matti Heiskanen +15k
3 Juha Harju +14.49k - 10 Oct 2012

Aaronin nosto on tehty 90 asteen suoralla ja syvällä hubilla. Jos saan vastaavan levyn joskus jostain niin lupaan nostaa sillä "vähän" enemmän. Ei koskaan saatu tota levyä meille Suomeen vaikka tehtiin Heiskasen kanssa monta eri tilausta vuosien saatossa!!!

Ironmind hub lift on se mun ns. heikko laji jos sitä termiä voi käyttää.:) En ole ikinä oppinut kunnolla sillä nostamaan. 73.4lbs oon kisassa ottanut ja maailmanlistan 12 sija.

Nuo painolevyillä tehdyt hub nostot ja Hornen shallow hub onkin sitten eri asia. Ne istuu mulle.

Sormien ojentajia treenaan monin eri tavoin. Esim Ironmindin expander kumeilla, myötäote levypaino käännöillä, erilaisilla kepeillä, "voimakeiloilla", lekoilla, Silarukov kahvoilla ja pinch palikoilla ym...

Oookoo, täytyypi ottaa noista jtn sitten ohjelmaan vielä lisäksi :)
Mut ohan tuo 12 sija aika mukava :D

Miten suuria puolieroja otevoimailijoilla on? Onko selkeitä eroja lajikohtaisestikin, vai yleisesti toinen käsi aina parempi?

Miten suuria puolieroja otevoimailijoilla on? Onko selkeitä eroja lajikohtaisestikin, vai yleisesti toinen käsi aina parempi?

Hubissa huomaa, että vasempi käsi ei sovi siihen, peukalon asentoa ei löydä erkkikään siinä, mutta toistoja teen oikealla silti saman verran aina...
Grippereissä oikealla menee monesti 1.5 cocci, vasemmalla se menee aika reilusti vähempi. Pieniä eroja siis on. Olen oikea kätinen.

Itsellä 50kg leoko ja gripperit kulkee huomattavasti paremmin oikealla. Vasurissa tekniikka ok mutta voimat ei. Pinch, esim. 2x15kg leokot kulkee taas vasurilla erittäin hyvin kun käsi sopii napakasti levyjen päälle, oikea ei sovi (tai en osaa ottaa oikeaa otetta). Pyöreät kahvat kuten rolling thunder, molemmat kädet aikalailla samoissa painoissa, voisin sanoa että vasuri ehkä hieman parempi.

Vasurilla on hyvä nostaa paksuja kahvoja ja leveitä pinch otteita. Kaikkeen muuhun taitaa oikea olla parempi. Ei kuitenkann mitään kovin suuria eroja ole kumpaankaan suuntaan.

Joskus tulee eteen tilanteita kesken kisan että tarvii karvan kovempaa sytykettä. Silloin on hyvä olla paikalla kavereita ketä osaa herättää miehen kunnon kierroksiin!

Hieman harvinaisempi IronMind Red Nail vääntö. Kahdellakin suojalla aika hiljaista tämän raudan osalta on.

Reilun vuoden sisään IronMind Hub WR on pistetty uusiksi kolme kertaa Grip Monsters otemiesten toimesta! Joka kerta olen saanut kunnian tuomaroida näiden körmyjen hirmunostoja, eikä loppua näy! Matti Harju (October 19, 2013), sitten Ari Siltaoja (October 25, 2014 ) ja nyt current world record holder on murskamies ja maagisen 100kg:n Euro Pinch nostonkin kisassa rikkonut Pasi Mehtälä . Congrats Mehtis, you´re number one!

Pasi Mehtälä Breaks IronMind Hub World Record

Joku kerta viel poksahtaa verisuoni? :) Hitto hurjan näköstä settiä kyllä. Komiaa!

Ihmeen harvoin on kyllä Juha pyörtyny videoissaan, tollasia pitoja ja nostoja kun tekee :D Luulis tollasen setin jälkeen edes pyörryttävän.

Tänään sain IM hubin rumiin kätösiini, illemmalla voin ottaa videota jos kulkee testaus. 22,5kg+ välineet päivällä tuli ylös asti kun kylmiltäni kokeilin.

Sen verran oli painetta että en muista koko pidosta muuta kuin väläyksen siitä kun se alkoi. Toi 20kg ja #3.5 on jo aivan älytön yhdistelmä. Pakko ny vaan treenata rankemmilla metodeilla että saa ens kisassa sen virallisen 54sec rikki paketti kolmosella.

Hyvä että on oikea Ironmind hub.

Back
Ylös Bottom