Kädenvääntö - Ranteet rullalle

Meta title: 💥 KÄDENVÄÄNNÖN RAIVOKETJU 💥

Meta description: Ranteet rullalle ja kyynärpäät tulille, täällä puhutaan vain todellisesta puristusvoiman sodasta ilman selittelyjä.

Grip4orcet ovat löysät (vissiinkin tarkoituksella, joutuu perkeleesti puristamaan) mutta itse en tykkää yhtään niistä, ovat paskat mielestäni.

Ite joskus kehuin noita, mutta pakko yhtyä tuohon mielipiteeseen että ovat aika paskat. Idea on ihan järkevä että avautuva löysä rakenne pakottaa puristamaan kovasti, mutta löysä lerppa tuntuu huonolta kädessä. :)
Mielestäni sopivat ihan ok johonkin pieniin apuliikkeisiin kuten hauiskääntöihin. Tosin senkin homman hoitaa hyvin tuollaiset kovat fat bar simulaattorit.

Osta Manus Gripsit tai Manus Grip Pro:t. Normi versiot about 56mm ja Pro 65mm. Jedd Jonhsson kehui niitä parhaiksi. Itellä nuo perusversiot ja onhan ne hyvät.

Myös kaikkien aikojen kädenvääntäjä John Brzenk käyttää niitä. ;)

295248_326146554119616_2058829821_n.jpg

Joo täytyy nyt harkita mitkä ostaa. Itse kehuin gripforceja kanssa helvetisti mutta kun kokeili fatgripzejä niin tajusi kuinka paskat palikat ne onkaan :D Ideana helvetin hyvä mutta se tuntuma juurikin.

Tänään kokeilin salilla pitkästä aikaa 50kg leokoa (viimeksi taisin kokeilla ennen kesää, kun ovat olleet eri salissa missä ei saa käyttää magnesiumia, tänään rikoin sääntöjä ja leikin magnesiumilla ;)), 8-9sek. pysy oikeella ja 1-2sek. vasemmalla :eek: pistän illalla/huomenna videota kun jaksan editoida.

Hyvin mielestäni tuollaisen pitkän tauon jälkeen.

Kovia suoritteita tehty Kirkkonummella!

Tässä vähän talvikikkailuja. Leokokin totteli jotenkin kolmea sormea :) En tiedä onko standardien mukainen suoritus mutta itselle riittävä.

[video=youtube_share;8cGS-Cor-dU]http://youtu.be/8cGS-Cor-dU[/video]

Tänään 2 käden pitoa leokossa, n. 1min 20sek. Ei saa vieläkään sormia auki.. :D Sen jälkeen piti 20min keräillä ja vedin minuutin pidon toiseen kertaan, oli kivuliainta mitä elämässäni olen tehnyt. Ensiviikon torstaina pääsen puntille, sovin liikunnanopettajan kanssa, silloin otan maximit ja videolle. Silloin lykkään videoo.

Mä kans kännis kokeilin kesällä kännis, kaikki kananmunat just pestyille farkuille :D Noh, kyllä baariin pääsin viä.. :D

Samalla sai kaverin (joka yllytti kokeilemaan) muija vaatteillensa kananmunaa. Älkää hyvät ihmiset kokeilko tälläisissä olosuhteissa kuin minä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Niputin tossa vähän kulunutta vuotta kasaan ja ihan kohtuu settiä saanut aikaiseksi. Laittelin "parhaita paloja" vuodesta nauhalle ja kyllä tätäkin on mukava katella vanhana batuna kiikkustuolista.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom