View: https://www.instagram.com/p/CZr-wEZgBeX/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Tossa vielä sarjasta videoo. Kuten kaikilla, huippusarjoja ei saatu nauhalle
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Unohdin että 3-1 tulos ei ole mahdollinen koska kyseisessä ottelussa väännetään joka tapauksessa 5 erää eli tulos Larratille 4-1Larrat vs Gasparini 3-1 (jos eka aloitetaan hookista kuten puhe on ollut. Muussa tapauksessa tulos on 2-3)
Laletin vs Lutidze 3-1
Hutchings vs Sagov 3-2
Prudnyk vs Dadikyan 0-3
Linn vs Babaev 3-0
Samushia vs Ichqiti 3-0
Zirakashvili vs Dadikyan 0-3
Matyushenko vs Arabuli 3-0
Osmanli vs Dzeranov 0-3
Makarov vs wawrzynski 0-3
Smith vs Abdolvand 0-3
Grundy vs Hutchinson 3-2
Hyatt vs Manghi 3-1
Noi Dadikyanin matsit oli tosi vaikeita ennustaa ja saattaa helposti kääntyy toisinkin päin kuten muutama muukin noista mutta näillä mennään.
Vaikee nähä et Devon vois voittaa, vaikka sitä toivonkin.
15e 3 tunnin kädenväännöstä maailman huipputasolla ei ole kyllä mitään omasta mielestä. 10 super matsia niin hintaa jää huimat 1.5e per matsi. Yhdestä nyrkkeilymatsista tai UFC-ottelusta joutuu maksaan useita kymmeniä euroja ja matsi saattaa kestää 10 sekuntia.Ostettiin nyt tuo E vs W 9 vaikka hinnat alkaa olemaan jo suht korkealla
15e 3 tunnin kädenväännöstä maailman huipputasolla ei ole kyllä mitään omasta mielestä. 10 super matsia niin hintaa jää huimat 1.5e per matsi. Yhdestä nyrkkeilymatsista tai UFC-ottelusta joutuu maksaan useita kymmeniä euroja ja matsi saattaa kestää 10 sekuntia.
Ostettiin nyt tuo E vs W 9 vaikka hinnat alkaa olemaan jo suht korkealla
Toivon että oot oikeessa ja Devon vieKuinka niin? Ite näen kyllä mahiksen.
Mä oon sitä mieltä että ermes eikä larratt pärjää noita kummallekaanMiten maailman ykkönen? MITEN??![]()
Mä oon sitä mieltä että ermes eikä larratt pärjää noita kummallekaan![]()
Toivon että oot oikeessa ja Devon vieErmes vaan vaikuttaa niin dominoivalta voimiensa puolesta.
Absolut hullumiesMä oon sitä mieltä että ermes eikä larratt pärjää noita kummallekaan![]()
No tämä. :DEi saatana tää streami kusee koko ajan.