Harmi kun ei itse voinut osallistua siihen tonnin matsiin..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Metagroupin pomo lupasi jo sponsoroida ensi vuodellekin tonnin palkinnon voittajalle, jos haluja kisan järjestämiseen löytyy.
Mun mielestä tommoselle oikean käden avoimelle on paikkansa. Kisa kesti noin puolitoistatuntia, mikä on sopiva pituus ettei katsojat kyllästy.
Topin juonto oli suorastaan loistava. Topin hyvät taustatiedot kisaajista teki kisasta paljon mielenkiintoisemman, kuin jos olisi vaan kuulutettu vääntäjät pöytään.
Omista väännöistäni voin sanoa sen verran, että tulipahan osallistuttua.
Pitää miettii jos ens vuonna sais tollasen samanlaisen kans vasurille? Mutta tää oli kyllä loistava konsepti ja onhan oikee käsi aina oikee käsiMetagroupin pomo lupasi jo sponsoroida ensi vuodellekin tonnin palkinnon voittajalle, jos haluja kisan järjestämiseen löytyy.
Mun mielestä tommoselle oikean käden avoimelle on paikkansa. Kisa kesti noin puolitoistatuntia, mikä on sopiva pituus ettei katsojat kyllästy.
Topin juonto oli suorastaan loistava. Topin hyvät taustatiedot kisaajista teki kisasta paljon mielenkiintoisemman, kuin jos olisi vaan kuulutettu vääntäjät pöytään.
Omista väännöistäni voin sanoa sen verran, että tulipahan osallistuttua.
Haastematsi Sirkkilää vastaan?Harmi kun ei itse voinut osallistua siihen tonnin matsiin..
Voitin kyllä juu... mutta siihen ne paukut sitten menikin. Oli kyllä yksi rankimpia ja tasasimpia vääntöjä mitä oon vääntäny milloinkaan. Mutta hyvä showmeininki ja homma rehtiä joten hyvät jäi fiilikset kisasta. Sirkkilä oli ihan pitelemätön.Pitää miettii jos ens vuonna sais tollasen samanlaisen kans vasurille? Mutta tää oli kyllä loistava konsepti ja onhan oikee käsi aina oikee käsi
Oon vieläkin ihan shokissa että äijä piiskas mut. Ja siis en siitä että voitit, mutta että 5min väännön jälkeenOlin jo varma että kala vedetty veneeseen mutta kaasuunnuinki ite!
Mun mielestä noissa haastekisoissa voitais jättää noi ahdasmieliset liittosidonnaisuudet pois. Onhan niin toimittu ennenkin, vaikka se pientä parranpärinää aiheuttikin. Pistetään asia vireille.Haastematsi Sirkkilää vastaan?
Niin OulussaHaastematsi Sirkkilää vastaan?
Ootko Kimmo muuten miettinyt että esim Latviassa ois äijälle aika hyvää nahinaa tarjolla? Ja matka ei maksa juuri mitään kun fiksusti kattoo? Oon siis vähän kyllästynyt ettei äijälle saada kunnon vastusta aikaseksi, ja näyttäs että se myös turhauttaa suakinNiin Oulussa![]()
Sirkkilän kans haaste missä kolme matsia kummallakin kädellä ja yhteistulos ratkaisee olis kova.Ootko Kimmo muuten miettinyt että esim Latviassa ois äijälle aika hyvää nahinaa tarjolla? Ja matka ei maksa juuri mitään kun fiksusti kattoo? Oon siis vähän kyllästynyt ettei äijälle saada kunnon vastusta aikaseksi, ja näyttäs että se myös turhauttaa suakin![]()
Enemmän turhauttaa kun ei Suomessa voi osallistua.. on haastava lähteä isoihin kisoihin jos ei pienemmissä käy hakemassa kokemusta, edellinen kisastartti tapahtui vuosi sittenOotko Kimmo muuten miettinyt että esim Latviassa ois äijälle aika hyvää nahinaa tarjolla? Ja matka ei maksa juuri mitään kun fiksusti kattoo? Oon siis vähän kyllästynyt ettei äijälle saada kunnon vastusta aikaseksi, ja näyttäs että se myös turhauttaa suakin![]()
Mulla tuo vasuri vielä kuntoutuu, meni silloin se nivelside..Sirkkilän kans haaste missä kolme matsia kummallakin kädellä ja yhteistulos ratkaisee olis kova.
En oo ihan varma miten toi menee mutta eikö moita "omalla vastuulla" kisoja oo suomessakin? Ja jos vuori ei tuu Muhamedin luo, nii..Enemmän turhauttaa kun ei Suomessa voi osallistua.. on haastava lähteä isoihin kisoihin jos ei pienemmissä käy hakemassa kokemusta, edellinen kisastartti tapahtui vuosi sittennyt 3 viikossa pudottanut 8kg painoa ja ollu treenaamatta kokonaan
Menikö käsi vääntäessä vai mikä toi homma oli?Mulla tuo vasuri vielä kuntoutuu, meni silloin se nivelside..
Juu, viime kesänäMenikö käsi vääntäessä vai mikä toi homma oli?![]()
Kyllä ne kaikki tahtoo olla lisenssin takana.. saa toki treeniä olstan treeneissä, nyt ei vaan töiden puolesta oo kerenny kun käydä nukkumassa kotonaEikös kesällä ole "ei liiton" kisoja useampi, vai olenko väärin ymmärtänyt. Toisaalta kyllähän nyt aina treeniä saa jos on valmis reissaamaan tai järjestämään tapahtumia/treenejä. Jos aidosti jotain tahtoo, niin kyllä silloin hieman hankaliakin asioita sen eteen tekee.
Kertokaas mullekkin missä noita "ei liiton" kisoja pidetään. Olen ymmärtänyt että liiton porukka on hyvinkin tarkkana noissa asioissa. On asiasta vähän omakohtaista kokemustakin.Eikös kesällä ole "ei liiton" kisoja useampi, vai olenko väärin ymmärtänyt. Toisaalta kyllähän nyt aina treeniä saa jos on valmis reissaamaan tai järjestämään tapahtumia/treenejä. Jos aidosti jotain tahtoo, niin kyllä silloin hieman hankaliakin asioita sen eteen tekee.
Niiku sanoin etten oo varma miten noi meneeKertokaas mullekkin missä noita "ei liiton" kisoja pidetään. Olen ymmärtänyt että liiton porukka on hyvinkin tarkkana noissa asioissa. On asiasta vähän omakohtaista kokemustakin.