Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
HyväJaahas. Muutama kuukausi meni sormivaivasena mutta nyt oikeella kädellä kärsii taas puristella grippereitä. Heti ekassa treenissä 2.5 meni kiinni ja kympin setti CoC kakkosella kiinni. Taas kohti kolmosta siis. Lähellä pääsin ennen vaivoja. Oliko puolisen senttiä korkeintaan. Eiköhän tuo lähiaikoina sulki mene. Mites muut kolmosen kans tappelijat? Muistan että joku ainakin sitä myös kiinni halus.
Vahvat näpitHyväitellä menee 20mm sulkuna #3 ja kortti sulkuna tavottelen #2.5
Pari kertaa kuussa gripperitreeniä.
Asettelemalla vaan. Gripperit on inhokki mulle koska on heikoin grippilajeistaVahvat näpitAika harvoin teet gripperiä. Kuristatko gripperin klemmarilla 20mm vai kuinka?
Hmm. Nyt en osaa sanoo tohon asetteluun. Sarjaa kun teen niin en päästä leviämään n. 30mm enempää. Täytyypä funtsia tota että auttas oikeen pitkälti toisella kädellä alkuunAsettelemalla vaan. Gripperit on inhokki mulle koska on heikoin grippilajeistasiksi aika harvoin teen. Muistan sun videolta että aika leveellä asettelulla lähdet puristamaa. Ootko #3sta tehny samaa tyyliin?
Joo voin avataOnko halukkuutta avata vastauksia?
Bonarikysymys vol 2:
Brzenk vs Levan![]()
Näätkö että Levan Mötkövili on selkeesti vahvempi kuin esim Cypi parhaimmillaan?Joo voin avataei nää mitkään kyllä sellaisia ole että olisin valmis isoja vetoja lyömään
levani on mun silmään ominaisuuksiltaan sellainen että siinä on kaikkea niin paljon että omalla tavallaan uskon hänen olevan historian paras vääntäjä..ajattelen siis asian niin että liika on liikaa ja 170 kiloinen levan on sitä joka osa alueella
...tässä vastaus myös tohon bonari kysymykseen
no brezenki varmaan siksi että sillä on olemassa kuitenkin se prässikin siellä ja siihen lisänä yksi historian taitavimmista niin uskon että se riittäisi toddia vastaan
...mä en itseasiassa Nortonin historiaa edes kovin hyvin tunne mutta jotenkin uskon vääntämisen menneen sen verran noista ajoista eteenpäin niin siksi kviknia....ja laletin siksi koska se on niin hyvä starttaamaan ja siihen lisänä pitkä vipu ja riittävä voima niin en usko että lupkes saidi kiinni
![]()
Emmä usko että vahvempi mutta ainakin aika lähellä cybin voimia ja mun silmään paljon parempi vääntämään...sitten levanilla on myös isokoura ja pitkävipu ja siksi uskon että ne riittäisiNäätkö että Levan Mötkövili on selkeesti vahvempi kuin esim Cypi parhaimmillaan?
Oliko nämä vanhat tulokset millä leveydeltä suljettu? Eikös nämä muuttunut joku vuosi sitten että kortilla tehdään? Vai muistanko väärin?Hiljaista ollut viime vuodet.
(Gripboard Ironmind #4 closers)
Tuo on siis erikseen Gripboardin lista heidän hyväksytyistä sulkijoista. Siellä omat kriteerit sululle minkä pohjalta sitten äänestetään hyväksytty/hylätty. #4 sulkijoita on enemmän, mutta Gripboard kaikki eivät ole hyväksyttäneet sulkujaan siellä, tai heidän sulut ei edes kriteerejä täyttäisi. Hieman vaikea pysyä kärryillä ketkä on mitäkin sulkeneetOliko nämä vanhat tulokset millä leveydeltä suljettu? Eikös nämä muuttunut joku vuosi sitten että kortilla tehdään? Vai muistanko väärin?
Ei ole Grippermanian listallakaan nelosen veroisia sulkuja, kuin yksi. Eikös tuo Vano Sukashvili joka pitää listaa ole tuttu sinulle? Mukava oli asioida hänen kanssaan. ....Suomennos David Häpeällinen alias Shamey....Hiljaista ollut viime vuodet.
(Gripboard Ironmind #4 closers)
Huomasin oman lapsellisuuteni ja vahvemmalla tarkotin kumpi voittas väännönEmmä usko että vahvempi mutta ainakin aika lähellä cybin voimia ja mun silmään paljon parempi vääntämään...sitten levanilla on myös isokoura ja pitkävipu ja siksi uskon että ne riittäisi![]()