Parin vuoden aikajänneSiis puhutaanko tåssä listassa kuluvasta vuodesta vai mikä ailaväli tässä on?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Parin vuoden aikajänneSiis puhutaanko tåssä listassa kuluvasta vuodesta vai mikä ailaväli tässä on?
Kävimme hyvän kehitys keskustelun äsken (tunti elämästäMä oon sitä mieltä että ton rankingin pystyy toteuttamaan ihan hyvin smmiä pohjana käyttäen ja sitten supermatseilla ratkoen ne todelliset paikat...ainoa vaan sitten että supermatseissa pitää olla puntari ja siellä painetaan sitten oikeasti se minkä painosarjan rankingiin sillä halutaan vaikuttaa.aina niihin tulee väkisinkin vähän mutuilua mutta kyllä ne ajan saatossa asettuu varmasti kohdilleen.
Alustavan voin tehdä käyttäen kaaviokisojen tuloksia.. Siinä voidaan käyttää esim viimeisen 3vuoden tulokset. Myös tervettä järkeä saa ja kannattaa käyttää esim Kimmon ja Emilin kohdalla. Kaavikisoille tarvii antaa jonkun näköinen pisteytys. SM-kisojen voitto kumminkin on eriasia kun vaikkapa Murinoiden ja Murinoiden voitto en eria asia kun Vähäkyrön kisat. Tällä perjaattella sitä voisi aloittaa. Sitten valitaan vielä Ranking-raati joka korjailee yhteisen mielen mukaan ilman suosimista.Kävimme hyvän kehitys keskustelun äsken (tunti elämästä), mutta joo olen samaa mieltä että lista olisi varmasti hyvä. Itse olen kyllä sitä mieltä että siihen pitää huomioida kaikki kisat ja matsit. En tiedä onko se sitten mahdollista
Tai kaksi listaa erikseen, kaavio ja supermatsit.
Nämä on vaan ajatuksia
Tämä on helppo ja looginen vaihtoehto kyllä!Mä oon sitä mieltä että ton rankingin pystyy toteuttamaan ihan hyvin smmiä pohjana käyttäen ja sitten supermatseilla ratkoen ne todelliset paikat...ainoa vaan sitten että supermatseissa pitää olla puntari ja siellä painetaan sitten oikeasti se minkä painosarjan rankingiin sillä halutaan vaikuttaa.aina niihin tulee väkisinkin vähän mutuilua mutta kyllä ne ajan saatossa asettuu varmasti kohdilleen.
Vasurilla Tervo vie jos omalle puolelle pääsee, hän ei sm-kisan jälkeen oo käynyt treeneissä kuin ehkä 3kk välein..Kimmo. Asiaa sivuten, miten teillä menee Tervon kanssa treeneisså väännöt? Onko tasaista ym?
Tähän vielä pakko lisätä, ni mikä tossa mun listassa oli eniten päin helvettiä?Kuten Kimmo itsekkin sanoi, että ei ole kisannut aikoihin ym... mutta millon viimeksi Kimmo on kisannut vasurilla? Eikö siitä ole jo ihan oikeasti jo vuosia aikaa
Mielipiteitähän nämä tietysti on, mutta nyt on Topi pakko kysyä mihin tämän listan perustit?
Minun silmään Kimmo ilman kisoja kärjessä oli se mikä herättiTähän vielä pakko lisätä, ni mikä tossa mun listassa oli eniten päin helvettiä?![]()
Haluni uskoa Kimmoon on vahvaMinun silmään Kimmo ilman kisoja kärjessä oli se mikä herätti
Muuten isojen poikien lista on varmasti on varmasti tämän hetken tilanne.
Alle 105kg sarjaan en osaa itse sanoa mitään.
Jaksaa kyllä ymmärtää että tulee kilpailukieltoo moisesta, mut se että järjestäjää sakotetaa siitä että kisaaja ei ole "reilu" on iha älytöntä... Ja mun mielestä tästä noviisisarjojen pitämisestä vois ottaa muutenki askeleen eteenpäi, ja "pelkästään alottelijoille" suunnatut sarjat sais korvata jollain ns* b-sarjoilla, tällöin esim. kokeneet/puolikokeneet pienet kaverit vois matalemmalla kynnyksellä mennä isompaan painosarjaan kokeilemaan ensikerroilla, kun nykynen linjaushan kieltää vaikka -70kg sarjassa kisannutta ukkoa menemästä ensikerralla noviisisarjaa +100kg. Olis käytännöllistä vaikka "bulkatessa/bulkkikaudella" et sais eka kokeilla omaa potentiaaliaan ettei heti suoraa syvää päätyy tarvis men nöyrtymääkatso liitettä 276023
Harmillinen tapaus tämä Helsinki Open -juttuParaneeko noviiseja enää pitää. Vai pitäisikö järjestäjän ilmoittautumisessa jotenkin tietää, onko kisaaja vääntänyt ekat kisansa yli tai alle vuosi sitten?
Sillaa nostan kyl käden tässä pystyyn, että olisi pitänyt olla enemmän toimitsijoita kun ite siinä ottamassa rahoja, punnitsemassa ja täyttämässä kaaviota samaan aikaankatso liitettä 276023
Harmillinen tapaus tämä Helsinki Open -juttuParaneeko noviiseja enää pitää. Vai pitäisikö järjestäjän ilmoittautumisessa jotenkin tietää, onko kisaaja vääntänyt ekat kisansa yli tai alle vuosi sitten?
Kauas ollaan tultu kyllä siitä kun Terminaattori Kekkonen oli vielä noviiseissa 10 vuotta kättä väännettyään! Heh nykyaikana korostetaan sitä miltä ihmisestä tuntuu, niin liberaalina kaverina aattelin että oon aallon harjallaJaksaa kyllä ymmärtää että tulee kilpailukieltoo moisesta, mut se että järjestäjää sakotetaa siitä että kisaaja ei ole "reilu" on iha älytöntä... Ja mun mielestä tästä noviisisarjojen pitämisestä vois ottaa muutenki askeleen eteenpäi, ja "pelkästään alottelijoille" suunnatut sarjat sais korvata jollain ns* b-sarjoilla, tällöin esim. kokeneet/puolikokeneet pienet kaverit vois matalemmalla kynnyksellä mennä isompaan painosarjaan kokeilemaan ensikerroilla, kun nykynen linjaushan kieltää vaikka -70kg sarjassa kisannutta ukkoa menemästä ensikerralla noviisisarjaa +100kg. Olis käytännöllistä vaikka "bulkatessa/bulkkikaudella" et sais eka kokeilla omaa potentiaaliaan ettei heti suoraa syvää päätyy tarvis men nöyrtymää