- ViestejÀ
- 896
View: https://youtu.be/-xYFfpm3WtA?si=KlHHdC3EmYBLeh4H
Timppa ottanut jonkun lÀpihuuto matsin. MinkÀhÀn verran olisi miehessÀ vielÀ virtaa jos oikein innostuisi?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Timi is king!
View: https://youtu.be/-xYFfpm3WtA?si=KlHHdC3EmYBLeh4H
Timppa ottanut jonkun lÀpihuuto matsin. MinkÀhÀn verran olisi miehessÀ vielÀ virtaa jos oikein innostuisi?
Tuo Timpan vastustaja ei ainakaan ole vasta-alkaja, useita vuosia jo kilpaillut.Mun mielestÀ on hienoo ettÀ tÀssÀ lajissa voit olla tyyliin vasta-alkaja ja silti voi tarjoutuu tilaisuuksia otella legendaarisia hahmoja vastaan
Elitismi aika minimaalista![]()
Egohan se on usealla kehittymisen esteenÀ, lajista riippumatta :DIte nÀÀn isoimman ongelman starteissa ettÀ ne on liian kuluttavia egolleSyy miksi liian harvoin tulee huudeltua startteja vieraissa reeneissÀ
![]()
KÀdenvÀÀnnössÀ joo monasti startit nÀhÀÀn liian absoluuttisena asiana. Tai jos sellasessa hÀviÀÀ ni ei oo enÀÀ takaovia miksi olisikin ollut itse parempi. Paitsi onhanEgohan se on usealla kehittymisen esteenÀ, lajista riippumatta :D
Ite nÀÀn ettÀ monella voi olla toi, ja muutenni kisastartit lavalla missÀ vastustaja sekÀ tuomari haluu murhata sun fantasiat menestyksestÀ, ni ihan eri game! Yksi kisa vastaan 10 reeniÀ.MÀ olen aavistuksen sitÀ mieltÀ ettÀ startteja ei opi oikeasti kunnolla kuin kisaamalla.
Todella karkea ajattelutapa tiedÀn, mutta en ainakaan itse saa treeneissÀ kunnon startteja aikaan.
MeillÀ juuri seuraavassa reenissÀ on vetokumin kanssa startit. Ei se vetokumi oo siinÀ sen takia ainoastaan ettÀ se starttaajalle olisi vahvempi vastus vaan se ettÀ sen pitÀjÀn kÀsi ei vÀsy niin mitÀ se vÀsyy ilman sitÀ kuminauhaa. Mieluumin paksu vetokumi. NÀÀ kumit on hankalia molemmille miten ne laitetaan. Olisi hyvÀ jos siinÀ olisi joku muu joka stoppaa sitÀ.KÀdenvÀÀnnössÀ joo monasti startit nÀhÀÀn liian absoluuttisena asiana. Tai jos sellasessa hÀviÀÀ ni ei oo enÀÀ takaovia miksi olisikin ollut itse parempi. Paitsi onhanJumisuus! Kaikkien selitysten isÀ ja Àiti!! Ite ainakin vetoon siihen aina jos hÀviin
Mutta koska ihmiset on herkkiÀ henkisesti, yks hyvÀ tapa ottaa startteja on esim ottaa alle yksi kevyempi kaveri, jonka luoman vÀsymyksen piikkiin voi laittaa tappiot pahemmalle ukolle. Tai sitten tosi pieni vetokumi kaverille avuksi, ni voi loputtomasti pohtia ettÀ oisko voittanut ilman sitÀ. Ohan nÀitÀ, mutta tÀrkeintÀ ettÀ jengi ottas niitÀ startteja![]()
Monelle tuntuu olla ongelma pÀÀstÀ sinne mistÀ tuottaa eniten voimaa ja tÀstÀ syystÀ starttaa treeneissÀ epÀreilusti. Koittanut ohjeistaa omia seuralaisia ettÀ työstÀÀ esim kuppia paljon jos maximi voiman tuotto sivulle tulee kÀsi kupissa.Mun mielestÀ lÀhti hitaasti tai nopeesti reeneissÀ ni pitÀis aina lÀhtee hartiat linjassa, ranteet suorassa ja ei mitÀÀn edun hakemista siihen. RemmeillÀ pitÀis pyrkii siihen ettÀ se on molemmille yhtÀ hyvin. Suurinosa ei ymmÀrrÀ yhtÀÀn mitÀÀn tosta remmistÀ ja se tyyppi joka ymmÀrtÀÀ ni hakee tÀysin siihen oman edun eikÀ ees sano siitÀ mitÀÀn sille toiselle. TÀssÀ nÀÀ kaikki toistuu kokoajan miten ihmiset vÀÀntÀÀ reeneissÀ. Hartiat on ihan leikkuukulmassa oman suuntasesti jotta pÀÀsee varmasti omaan asentoon. Ranteet on mutkalla tai jos ei ole ni varmasti on laitettava se ranne mutkalle ennen ku toinen on ees valmis vÀÀntÀÀ. Jos se ranne sit on suora kerranki ni sit siinÀ on sellai nostatus pÀÀllÀ ettÀ ei nÀy koko peukalon kynttÀ ja sit oikeesti ollaan muka rehtejÀ vÀÀntÀjiÀ siinÀ pöydÀssÀ. Toinen odottaa ettÀ lÀhdetÀÀn vÀÀntÀÀ paikaltaan niin toinen ottaa vauhtia kun ei muuten pÀrjÀÀ. Toi remmi juttu on vielÀ oma maailmansa mutta siinÀ nÀÀ kaikki korostuu vielÀ enempi. Oon 2v kattonu tota ni jos se on 20v ollu samanlaista Suomessa ni oon sitÀmieltÀ ettÀ tÀÀ on se syy miksi Suomessa ei ole ku ihan muutama kunnon vÀÀntÀjÀ. Koska Suomessa ei ole oikein valmennusta tÀssÀ lajissa joka ohjais tÀtÀ poispÀin tÀstÀ niin ongelma on se ettÀ nuoret salilla nÀkee mitÀ vanhat tekee ni tottakai ne toistaa sit tÀysin ne samat ja sit tekee samalla tavalla koska nÀin on aina tehty. Kaikki ei nÀistÀ omista huonoa itsetuntoa ketkÀ nÀin tekevÀt mutta suurinosa. NÀille se reenisali on aina joku nÀytönpaikka tai kisakohde. "Nyt varmasti tÀllÀ kerralla se ei saa mun rannetta" . "Otan nyt suuremman edun itelleni otteessa". Koska kuitenkin tÀÀ laji kilpailuissa ratkaistaan nÀillÀ sÀÀnnöillÀ niin miksei ihmiset voi reenata niiden sÀÀntöjen mukaisesti. Oon sanonu aikasemminkin jos kilpailet vauhdittomassa pituudessa niin reenaatko aina ja varmasti aina vauhdin kanssa sitÀ hyppyÀ ?
View: https://youtu.be/DIjOKswxVdc?feature=shared
NÀköjÀÀn ei voinut muokata, niin tuli sitte pystykuvana tÀllÀ kertaa![]()

TÀÀ ois kyllÀ kova! Pori hereillÀKurtti vs Pynnönen supermatsi olisi kyllÀ mielenkiintoinen joskus![]()
View: https://youtu.be/cia43nfSKto?si=Z79XXTFfSMsgy5z-
MitÀ mieltÀ porukka on kyynÀrpÀÀ virheistÀ treeneissÀ?
ItellÀ on ollu suuria vaikeuksia pitÀÀ kyynÀrpÀÀ tyynyllÀ kisoissa. Koen asian korjaantuneen jossain mÀÀrin mutta vaatinut aika paljon keskittymistÀ asiaan treeneissÀ.
Mutta toisaalta pikkuvirheitÀ mielellÀÀn katsoo lÀpi sormien jos tarkotus on ottaa rentoja sparrimatseja.
Tossa videossa on mun mielestÀ nii selkeet kyynÀrpÀÀ virheet kyseessÀ, etten vÀlttÀmÀttÀ ilkeÀisi itse julkaista ilman jonkinlaista selitettÀ tilanteen luonteesta
Tollasenaa videosta saa sellasen kuvan ettÀ promoaa itseÀÀn Kamilia vahvempana vÀÀntÀjÀnÀ![]()
View: https://youtu.be/cia43nfSKto?si=Z79XXTFfSMsgy5z-
MitÀ mieltÀ porukka on kyynÀrpÀÀ virheistÀ treeneissÀ?
ItellÀ on ollu suuria vaikeuksia pitÀÀ kyynÀrpÀÀ tyynyllÀ kisoissa. Koen asian korjaantuneen jossain mÀÀrin mutta vaatinut aika paljon keskittymistÀ asiaan treeneissÀ.
Mutta toisaalta pikkuvirheitÀ mielellÀÀn katsoo lÀpi sormien jos tarkotus on ottaa rentoja sparrimatseja.
Tossa videossa on mun mielestÀ nii selkeet kyynÀrpÀÀ virheet kyseessÀ, etten vÀlttÀmÀttÀ ilkeÀisi itse julkaista ilman jonkinlaista selitettÀ tilanteen luonteesta
Tollasenaa videosta saa sellasen kuvan ettÀ promoaa itseÀÀn Kamilia vahvempana vÀÀntÀjÀnÀ![]()