Kädenvääntö - Ranteet rullalle

Meta title: 💥 KÄDENVÄÄNNÖN RAIVOKETJU 💥

Meta description: Ranteet rullalle ja kyynärpäät tulille, täällä puhutaan vain todellisesta puristusvoiman sodasta ilman selittelyjä.

Mutta voishan siinä vaikka näyttää parit appari maksimit suomalaisten ihmeteltäväksi 💪
Miten se menikään se sanonta apuliikkeistä ja tappiokaavakkeista 😄
No juu, on kyllä kova juttu että saivat aikansa kärkimiehen tänne syrjäiseen maahan vierailulle.

10 pistettä ja papukaijamerkki sille joka saa Levanin tai Devonin tulevaisuudessa vastaavalle visiitille.

No ei nyt mitään ihmeellistä mutta siis se pushkarin tuleminen tonne venyi ihan helvetisti ja epäiltiin jo että onko se tulossa ollenkaan joten alettiin juomaan 😀 no oltiin sitten jo aika tuiskeessa kun se vihdoin saapui paikalle ja mä maksoin sille muistaakseni 50 euroa siitä hyvästä että otetaan startti ja se lyö mun käteen samallalailla kun olisi cyblenkovi vastassa 😀 en pärjännyt yllättäen 😀 sitten seuraavana päivänä kun mentiin salille niin se oli siellä ilman paitaa ja mä otin kanssa heti paidan pois kun näin että silläkään ei ollut ja se nauratti sitä kovasti 😀

Ai vittu. Näen mielessäni ku Pushkar siinä omassa perus asennossaan ladattuna ja siitä niin raivoisa lyönti että hakee verstaistaan. Ei ollu montaa seppää maailmassa ketkä sai siihen jarrua päälle.

Ainakin vetoomuksen tekevät tietävät Joroisten kannan. Janne yksi sarjalista yhdeltä vuodelta on huono vertaus mihkään. Sarjoja on tosi paljon ja osa Suomivääntäjistä hamuaa parempaa kun IFA on tarjota monestakin syystä. Se että et tiedä noita vääntäjiä nimeltä ei myöskään kerro sulle onko ne kovia vai ei. Varmasti ovat kovempia ammattiliigan mielestä kun Waf voittaja pääsi heti toiseen isommista Liigoista vääntämään Chaffeeta vastaan. Ei varmasti tule yhtään kutsua IFAn vääntäjille samalla tavalla. Yksittäisiä esimerkkejä muutenkaan ei pidä katsoa vaan isompaa kuvaa ja sinne samaan pyrkimystä. Voisin lyödä vetoa että Suomi tulee menemään Waf kuten muutkin maat tässä lähivuosina. IFA ei pysty tarjoamaan sitä mitä Waf ja tämän suuri yhteistyö muiden ammattiliigojen kanssa. Näkyvyys on erilainen kun ollaan edes samoilla listoilla. Jos Suomella ei ole tarjota raskaaseen henkilöä tällä hetkellä joka olisi Waf listalla 10 sisällä niin sellaisia Janne on olemassa pienemmissä sarjoissa. Sitä ei pidä väheksyä ja näiden henkilöiden halua astua eteenpäin hakemaan parempaa menestystä. Joroisten kunta olisi vielä markka-ajassa ellei niiden olisi ollut pakko siirtyä muiden kaupunkien mukaan.
Minun mielestä on hyvä että tälläistä keskustelua käydään ja ihmiset heittävät avoimesti ajatuksiaan. Mutta pakko sanoa etten ihan ymmärrä miten minun kotikunta vähentää minun mielipiteen arvoa? 😁
Varsinkin tuo markka vertaus oli vähän hassu kun sinä huudat vanhan perään tässä asiassa 😁
Tuon raskaansarjan otin siihen esimerkkinä koska siitä edes jotain tiesin ja sanoinkin kirjoittaessa että tämä yhtenä esimerkkinä.
Toivotaan että tulevaisuudessa olisi kaikille mieleinen yksi liitto, olipa se nyt mikä hyvänsä.

Vaikka asiaa jo käytiinkin läpi melko kattavasti, ois hauska tietää oliko Pushkarin harjoittelussa jotain erilaista mikä teki siitä noin uskomattoman räjähtävän superin vääntäjäksi?

Voisi kuvitella, että esim Larratin pöytäreeni missä enimmäkseen hitaasti vaan houldataan jo etukäteen väsyneenä porukkaa puolustuskulmissa, lois erilaista kyvykkyyttä iskeä kuin esimerkiksi pelkkien starttien ottaminen aina fressinä?

Vaikka asiaa jo käytiinkin läpi melko kattavasti, ois hauska tietää oliko Pushkarin harjoittelussa jotain erilaista mikä teki siitä noin uskomattoman räjähtävän superin vääntäjäksi?

Voisi kuvitella, että esim Larratin pöytäreeni missä enimmäkseen hitaasti vaan houldataan jo etukäteen väsyneenä porukkaa puolustuskulmissa, lois erilaista kyvykkyyttä iskeä kuin esimerkiksi pelkkien starttien ottaminen aina fressinä?
Mä väittäisin että ei ollut...mun mielestä se on enemmän tyyli ja asentokohtainen asia miten sä omaksut kädenväännön...mähän apinoin joskus pushkarin tyyliä ja siitä on kyllä tosi helppo lyödä kovaa sivulle ainoa vaan että multa puuttui voima 😃

Mä väittäisin että ei ollut...mun mielestä se on enemmän tyyli ja asentokohtainen asia miten sä omaksut kädenväännön...mähän apinoin joskus pushkarin tyyliä ja siitä on kyllä tosi helppo lyödä kovaa sivulle ainoa vaan että multa puuttui voima 😃
Mutta kumpi tossa on ennen, muna vai kana? Onko tyyli muokattu ominaisuuksien mukaan, vai toisinperin?

Ja siis voit olla kyl oikeessa, että teki kaiken kuten muut, mut oli vaan lahjakkaampi jne 😄 Ois hauska vaan saada dataa miten esim Pushkarin perus vääntöreenit oli järjestetty tarkalleen.

Ootteko muuten ikinä ite kirjottanu koko vääntöreeniä ylös? Ite löysin tälläsen reenivihosta 💪

21.3.2021

Vääntöreenin läpivienti:

Lämmittelyä ja paikkojen tunnustelua. Ranteiden pyörittelyä sekä otteen hakua. Käsilevynä sivupainetta, sekä käänteisenä. Takapainetta sekä selkävetoa. Puolelta toisella vetoja hookilla, toprollilla sekä prässillä.

Oikea käsi vs 100kg kokenut vääntäjä:
Startteja normaalisti sekä remmeillä.

Vasen käsi vs 90kg suomenmestari:
Remmeillä niin että kaveri saa startata. Lopuksi startteja remmeillä.

Oikea käsi vs 90kg suomenmestari:
Otteen hakua sekä ranteen avauksia hookista.

Vääntöä niin että kaveri saa startata.

Oikea ja vasen käsi vs 100kg noviisi:
Puolustus suunnan houldailua sekä tekniikkaa.

Oikea ja vasen käsi vs 90kg ikämiesten arvokisamitalisti:

Oikea ja vasen käsi vs 90kg noviisi:

Oikea ja vasen käsi vs 140kg kokenut vääntäjä:
Startteja normaalisti sekä remmeillä. Puolustus suunnan houldailua.

Oikea ja vasen käsi vs 80kg noviisi:

Oikea ja vasen käsi vs 100kg kokenut vääntäjä:

Remmeillä otteen hakua sekä ranteen avauksia hookista.

Remmeillä niin että kaveri saa startata.

Noin kun tuon esittää niin täytyy sanoa että omassakin elämässä on mennyt rahaa valtavan paljon turhempiinkin asioihin.
Tää voi tehdä/paljastaa musta looserin, mutta ite pyrkisin ottamaan jokasesta reenistä irti sen mitä pystyy, ja tommonen 50e kysely kun on jo etukäteen muutenni maksettu on hurjan kuulosta 😮 Tai vois kuvitella että Henkan ja Pushkarin tasoero on pienempi, ku Henkan ja pienikokosen vasta-alkajan, ni luulis että tuossa vois reenata hyvässä hengessä.

Tosin itseä varmaan sokasee se, että jengiä ei loputtomasti kiinnosta mun kanssa vääntely tai starttien ottaminen 😄 Sitten taas Pushkarilka kyselijöitä oli varmaan melko paljon. Vähän sama ku kaunis nainen ei enää ilahdu jos random mies sitä kehuu kauniiksi puskista. Perus ruma mies taas ois super ilonen kyseisestä tapahtunasta ✌️

Ootteko muuten ikinä ite kirjottanu koko vääntöreeniä ylös? Ite löysin tälläsen reenivihosta 💪

21.3.2021

Vääntöreenin läpivienti:

Lämmittelyä ja paikkojen tunnustelua. Ranteiden pyörittelyä sekä otteen hakua. Käsilevynä sivupainetta, sekä käänteisenä. Takapainetta sekä selkävetoa. Puolelta toisella vetoja hookilla, toprollilla sekä prässillä.

Oikea käsi vs 100kg kokenut vääntäjä:

Remmeillä niin että kaveri saa startata. Lopuksi startteja remmeillä.

Otteen hakua sekä ranteen avauksia hookista.

Vääntöä niin että kaveri saa startata.

Oikea ja vasen käsi vs 100kg noviisi:

Oikea ja vasen käsi vs 90kg ikämiesten arvokisamitalisti:

Oikea ja vasen käsi vs 80kg noviisi:

Oikea ja vasen käsi vs 100kg kokenut vääntäjä:

Remmeillä otteen hakua sekä ranteen avauksia hookista.

Remmeillä niin että kaveri saa startata.

Tää on musta mielenkiintonen itteäni just kiinnostaa miten porukka reenaa vääntöreeneissä. Tässä on älyllistä toimintaa ja kehittävää varmasti kaikille. Minusta juuri ongelma vääntäjillä on se että mennään vaan vääntelee ja kokeillaan kuka saa kenetki pöytään mutta tää tämmönen on tosi virkistävä muistutus siitä kuinka voi käyttää eri tavoin tota vääntöreeniä hyväksi. Kuka muuten oli toi 140kg kokenut vääntäjä ?

Ite oon pyrkiny nyt joulukuusta asti tekee sitä että pidän kaikkia ja tunnusteleen toisen kättä/rannetta. Kokemaan mitä ne siitä tekee erilaista ja miten pystyn sitä pitämään mistäkin asennosta ja otteesta. Oon vaan vielä niin amatööri tossa että mun oma asento on välillä/aina/heikko huono siihen mitä se pitäis olla. Se menee sitten enempi pitämiseksi vaan ranteella tai takapaine/hauis kun se voisi olla paljon parempi asento ajatellen kisaamista.

Tää on musta mielenkiintonen itteäni just kiinnostaa miten porukka reenaa vääntöreeneissä. Tässä on älyllistä toimintaa ja kehittävää varmasti kaikille. Minusta juuri ongelma vääntäjillä on se että mennään vaan vääntelee ja kokeillaan kuka saa kenetki pöytään mutta tää tämmönen on tosi virkistävä muistutus siitä kuinka voi käyttää eri tavoin tota vääntöreeniä hyväksi. Kuka muuten oli toi 140kg kokenut vääntäjä ?
Yksi Ville. Kävi meillä reenaamassa monta vuotta ja muutamat kisat. Vahva kaveri 💪 Toivottavasti tulis takas.

Ite oon pyrkiny nyt joulukuusta asti tekee sitä että pidän kaikkia ja tunnusteleen toisen kättä/rannetta. Kokemaan mitä ne siitä tekee erilaista ja miten pystyn sitä pitämään mistäkin asennosta ja otteesta. Oon vaan vielä niin amatööri tossa että mun oma asento on välillä/aina/heikko huono siihen mitä se pitäis olla. Se menee sitten enempi pitämiseksi vaan ranteella tai takapaine/hauis kun se voisi olla paljon parempi asento ajatellen kisaamista.
Äijä härkäsen vahva, mutta ottaisin sinuna startteja mukaan pöytäreeniin?

Hyvä tyyli ottaa reenien alkuun perusteellisten lämpöjen jälkeen startteja erivahvusia ja tyylisiä vastuksia vastaan. Kokeilla eri juttuja siinä eikä miettiä häviääkö vai voittaa. Sillaa että starteista ei tulis peikko, vaan enemmän helppoa ja luonnollista ku hengittäminen! Startteja vaikka eka tunti ja sit sitä hidasta sparria ja kokeilua loppuun toka tunti.

Äijä härkäsen vahva, mutta ottaisin sinuna startteja mukaan pöytäreeniin?

Hyvä tyyli ottaa reenien alkuun perusteellisten lämpöjen jälkeen startteja erivahvusia ja tyylisiä vastuksia vastaan. Kokeilla eri juttuja siinä eikä miettiä häviääkö vai voittaa. Sillaa että starteista ei tulis peikko, vaan enemmän helppoa ja luonnollista ku hengittäminen! Startteja vaikka eka tunti ja sit sitä hidasta sparria ja kokeilua loppuun toka tunti.
Joo oon samaa mieltä tähän pitäis pyrkiä. Olen tosi kömpelö vääntäjä muutenki niin siitä pitäis pyrkiä pois. Oon kattonu teilläki otatte aika paljon noita lähtöjä usein.

Mutta kumpi tossa on ennen, muna vai kana? Onko tyyli muokattu ominaisuuksien mukaan, vai toisinperin?

Ja siis voit olla kyl oikeessa, että teki kaiken kuten muut, mut oli vaan lahjakkaampi jne 😄 Ois hauska vaan saada dataa miten esim Pushkarin perus vääntöreenit oli järjestetty tarkalleen.
Joo toi on hyvä kysymys kumpi oli ennemmin 😃

Back
Ylös Bottom