käden verisuonet

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
moro!aloitin vasta treenauksen.Kolmisen viikkoa ny reenaillu ja salilla ollessa käden verisuoneen ilmestyy sellanen ihmeellinen "patti".näkyy suoraan keskellä verisuonta olevan.muuten ei tunnu eikä näy.onkohan toi vakavaa?käsi kyl pelaa normisti.

Onko se patti iso? Laskimoläpät näkyvät mun käsittääkseni pieninä kohoumina laskimoissa. Treenatessa kun lihas on "pumpissa" verisuonetkin näkyvät paremmin ja siksi oot sen vasta nyt huomannut.

Tämä siis vahvasti mutuilua, en oo mikään oppinut.

Onko se patti iso? Laskimoläpät näkyvät mun käsittääkseni pieninä kohoumina laskimoissa. Treenatessa kun lihas on "pumpissa" verisuonetkin näkyvät paremmin ja siksi oot sen vasta nyt huomannut.

Tämä siis vahvasti mutuilua, en oo mikään oppinut.

Tuli mieleen, itsellä on joskus samalla lailla ollut sitten lihat "pumpissa."

Mulla on sääressä patti, joka varsinkin jalkatreenin jälkeen tulee esille oikein hyvin. Ilmestynyt tässä vuoden sisään. Voiskohan penikkataudilla olla osuutta asiaan?

Mulla on sääressä patti, joka varsinkin jalkatreenin jälkeen tulee esille oikein hyvin. Ilmestynyt tässä vuoden sisään. Voiskohan penikkataudilla olla osuutta asiaan?

Mulla on kans oikeen jalan etupuolella, vähän nilkan yläpuolella..

Kasvaako muuten verisuonet samalla kun lihat kasvaa? Joillain ammattilaisbodareilla ihan uskomattoman paksuja letkuja käsissä ja vaikea uskoa että itellä olis samankokosia piilossa jossain tuolla ihran alla...

Kasvaako muuten verisuonet samalla kun lihat kasvaa? Joillain ammattilaisbodareilla ihan uskomattoman paksuja letkuja käsissä ja vaikea uskoa että itellä olis samankokosia piilossa jossain tuolla ihran alla...

Juu, näin olen ainakin itse kuullut ja tuntuisi myös hyvinkin luonolliselta, että ne kehittyisivät lihasten mukana..

Mullakin löytyy verisuonesta isohko patti.. Vasemman käden kyynärvarressa. Joskus kesällä huomasin sen, korostuu mukavasti kun kyynärvarsi menee pumppiin :) Eipä tuosta haittaa ole todellakaan ollut..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Back
Ylös Bottom