Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiitos rehellisestä palautteesta, painorajaan mahtuu vielä paljon lisää lihasta ja nyt aletaan panostatamaan vuoden 2014 kisoihin!
Tampereen karsinta on ohi. Shortsisarjassa oli vielä yrittämässä ne samat pehmeät jannut jotka jäivät Jyväskylässä listan viimeisiksi, eikö järki sano että tuossa kunnossa ei voi päästä jatkoon saatikka korkeille sijoille?!
Mielestäni tuo on väärä ajattelumalli. Jokaisesta kisasta saa arvokasta kilpailukokemusta, jota ei tule kotona makaamalla. Jos olisin itse ajatellut noin, en olisi voinut osallistua yhteenkään kisaan, sillä en ole koskaan mennyt voittamaan, enkä ole ollut siinä kunnossa että voitto olisi ollut mahdollinen, mutta olen saanut kilpailukokemusta josta on hyötyä jatkossa. Jos kunto ei ole mennyt ihan nappiin ja osallistuu yhteen kisaan, niin miksei sitten toiseenkin ihan kokemuksen kannalta, ei se ole keltään pois?
Mielestäni tuo on väärä ajattelumalli. Jokaisesta kisasta saa arvokasta kilpailukokemusta, jota ei tule kotona makaamalla. Jos olisin itse ajatellut noin, en olisi voinut osallistua yhteenkään kisaan, sillä en ole koskaan mennyt voittamaan, enkä ole ollut siinä kunnossa että voitto olisi ollut mahdollinen, mutta olen saanut kilpailukokemusta josta on hyötyä jatkossa. Jos kunto ei ole mennyt ihan nappiin ja osallistuu yhteen kisaan, niin miksei sitten toiseenkin ihan kokemuksen kannalta, ei se ole keltään pois?
Ymmärrän kyllä pointtinne, mutta se on myös sellainen homma, että treenaamaan ja dieettaamaan joku voi jonkun opettaa, mutta kilpailemaan oppii vain kilpailemalla. En oikein ymmärrä sitä, että aina pitää lyödä lyötyä nimettömänä sarjakuvahahmona netissä. Se ei ole kauhean rakentavaa kritiikkiä, eikä johda mihinkään. Mun mielestä kannattaisi mieluummin kanavoida negatiivinen energia johkin hyödyllisempään. Monilla näissä keskusteluissa tuntuu olevan hirveän paha olla, kun mikään koskaan ei ole hyvin tai oikein. Täällä kerrotaan kuinka vaikkapa Mentula, Utti ja Wilenius ei osaa treenata ja tekee muutenkin kaiken päin vittua ja on vääränlaiset vaatteet, silmäpussit ja ties vaikka mitä. Jokainen varmasti ymmärtää, että nämä edellämainitut herrat ovat kaikki voittaneet jotain lajeissaan ja tuollaiset itkut on täysin diipadaapaa, eikä kiinnosta ketään. Rakentava kritiikki on eri asia kuin oman pahan olonsa ja henkisen pienuutensa toisiin purkaminen. Poistun nyt keskustelusta, mulla ei ole muuta mielipidettä asiasta, eikä se muutu siitä mihinkään
Kiitos rehellisestä palautteesta, painorajaan mahtuu vielä paljon lisää lihasta ja nyt aletaan panostamaan vuoden 2014 kisoihin!
Klassikin ukkoja lavalla
Kiitos näistä Antti! Sattuisiko löytymään pitkän sarjan vertailuja? Oisin kiitollinen