Asia on nyt niin, että minä olen varsinainen juustohiiri. Leivän päälle täytyy aina saada juustoa, ja saatan herkuttelumielessä pistellä poskeeni vaikka kuinka paljon juustoa kerralla. (viinirypäleiden kanssa
)
Juustossa tietysti on kalsiumia, mutta toisaalta myös rasvaa ja suolaa. Mitä mieltä olette, pitäisikö ihan terveyden takia rajoittaa juuston mussutusta vai syödä hyvällä omallatunnolla? Siis mitä tahansa herkkua sopii syödä vähän silloin tällöin, mutta juuston kohtuukäyttö ei taida onnistua...Huomasin tässä kerran, kun mietin millä herkuttelisin lauantai-iltana (viikonloppuisin syön aina mitä sattuu), että päädyin ostamaan sipsien sijasta mustaleimaa ja leipäjuustoa.
Juu, on minulla murheet.
)Juustossa tietysti on kalsiumia, mutta toisaalta myös rasvaa ja suolaa. Mitä mieltä olette, pitäisikö ihan terveyden takia rajoittaa juuston mussutusta vai syödä hyvällä omallatunnolla? Siis mitä tahansa herkkua sopii syödä vähän silloin tällöin, mutta juuston kohtuukäyttö ei taida onnistua...Huomasin tässä kerran, kun mietin millä herkuttelisin lauantai-iltana (viikonloppuisin syön aina mitä sattuu), että päädyin ostamaan sipsien sijasta mustaleimaa ja leipäjuustoa.
Juu, on minulla murheet.

No, onhan ne tavallaan oikeaa ruokaa kuten juustokin, ja nakeissa saattaa jopa olla vähän proteiinia...