Juustolla herkuttelu...

Goudaa herkutteluun :kuola: ja normaaliin käyttöön vähärasvaista Aamupalaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Juusto = :kuola:
Kaikki juusto menee, munakkaassa, leivän päällä, jauhelihakastikkeessa, jopa pelkältään.
Ja hyvä että on noita vähärasvaisia, maistuu hyvälle nekin niin nykyään lähinnä niitä ostelen.

reinhardt sanoi:
mieltä olette, pitäisikö ihan terveyden takia rajoittaa
Meillä toi rumempi puolisko ei oikeen muuta syökkään. Jos sulla on kotona yhtä kypsynyt ukko, kuin mä, niin suosittelen rajoittamaan ihan terveyden takia. Juustot on ok, mutta kun mikään muu ei kelpaa, niin...alkaa :curs:

Nimim. sissijuustoa siipalle

p.s :david: :whip:

Ainakin se 600g pala Polar 5%:sta menee viikossa. Mun suosikki vähärasvaisista. Riitan herkun 17% Gouda on kyllä kans aivan ihanaa. Ja homejuusto... :kuola: sitä ei uskalla edes ostaa kun ei sitä voi olla sitten syömättä. Auraa ja piparkakkuja on :kuola: :kuola:

Muuten en ole mikään suuri juustonystävä, mutta Oltermanni on jotain käsittämättömän hyvää. Välillä vetelen semmosia ohuita siivuja ison kasan ja napostelen niitä samalla kun esim. katselen leffaa.

Nicky sanoi:
Muuten en ole mikään suuri juustonystävä, mutta Oltermanni on jotain käsittämättömän hyvää. Välillä vetelen semmosia ohuita siivuja ison kasan ja napostelen niitä samalla kun esim. katselen leffaa.
Miksi ohuita? :D

Onneks nuo homejuustot varottaa mun haju- ja makuanturoita siihen malliin, että niitten suhteen ei oo pienintäkään ongelmaa.

Mutta ne muut... kunnon mustaleima, mustapekka, polar, tuorejuusto, koskenlaskija, feta, leipäjuusto, aamupala... :kuola: Onneks on kohta joulu ja juustotarjottimet :D

Itehän tosin vedän juustoa aina vaan joskus leivän päällä. Jokaisella fetissinsä näköjään.
Jepjep.. turha postaus. :)

Syön juustoa aina leivän päällä, ja sitä menee munakkaan sekaan yms...

Onhan siinä rasvaa kyllä, mutta se ei ole ongelma kun rasvaa on kuitenkin mun ruokavaliossa hillitty määrä yhteensä. Ei toki ole parasta laatua juustossa oleva rasva, mutta..

Ja onhan siinä PALJON PROTEIINIA!! jota ei ole vielä kukaan maininnut hyväksi puoleksi?

Stailivirhe sanoi:
Just oon alkamassa kattoo I-Robottia ja luen tän threadin.. MIKS MÄ EN OSTANU TÄNÄÄ JUUSTOA KAUPASTA?? :itku:

Ota tästä opiksesi. Juustoa täytyy aina olla jääkaapissa, mieluummin useampaa sorttia.

Olen muuten huomannut senkin, että kun joskus on sellainen olo, ettei nälkä mene millään ohi, pari juustonsivua auttaa asiaa. Johtunee siitä proteiinista.

EDIT: Mikäköhän siinä on, että melkein mitä tahansa muuta ruokaa ilman voi olla, mutta jos kaapissa ei ole juustoa ja maitoa, ja kaupat on kiinni, niin maailma kaatuu justiinsa?

Viimeksi muokattu:
Carbon sanoi:
Juuso + punaviini :kuola: Oletteko maistaneet "punahome"juustoa? Sellanen punanen/oranssi pakkaus, itse juusto taitaa olla tavallisen väristä.

Juu todella hyvää, saa kyllä jääkaapin haisemaan aikatavalla. Camenbert, ranskalaiset emmentaalit, aura gold, kittikuoriset, pastaan ja salaattiin ja tomaattikeittoon Pecorino mm.. ..mmm.

Aura ja pipari (siis keksi) on kyllä pervonhyvä yhdistelmä ja kuoritut omenaslaissit.

reinhardt sanoi:
Ota tästä opiksesi. Juustoa täytyy aina olla jääkaapissa, mieluummin useampaa sorttia.

Ei saatana sentään. Tällaisen selkärangattoman juustot säilyy parhaiten kaupanhyllyllä, josta niitä voi satunnaisesti poimia ostoskoriin :kuola:. Yhden asian tämä thread varmisti, viikonlopun pikkujoulut/valmistujaiset sisältää juustolautasen :).

Ihan perus juustoja menee joka päivä leivän päällä. Se on vaan niin... :kuola: Prode mikä ihana tekosyy. Niillä rasvaisemmillakin tulee aina välillä herkuteltua, mutta nykyään todella harvoin.

turre101 sanoi:
Syön juustoa aina leivän päällä, ja sitä menee munakkaan sekaan yms...

Onhan siinä rasvaa kyllä, mutta se ei ole ongelma kun rasvaa on kuitenkin mun ruokavaliossa hillitty määrä yhteensä. Ei toki ole parasta laatua juustossa oleva rasva, mutta..

Ja onhan siinä PALJON PROTEIINIA!! jota ei ole vielä kukaan maininnut hyväksi puoleksi?
Syön yleensä sellasia aamupalajuustoja, jotai 9%. Laskin joskus, et niissä on proteiinia 4g per siivu, siis sellasia mitkä on omissa pikku muoveissaan.. Sit vielä sulatejuustot leivän päälle.. :kuola:

Mun ollut pakko ottaa lähes nollatoleranssi tuon juuston kanssa. Siis yhtään pakettia juustoa en jääkaappiini osta, kun se katoaa sieltä alta aikayksikön! Korkeintaan sulatejuustoa ja jotain leikkelettä leivän päälle sitten. Herkkupäivänä voin joskus ostaa pienen palan vaikka brietä, nam!
Paholaisen keksintö nuo juusto, ainut plussa, että sisältävät paljon roteiinia. Rasvaa pirusti ja vielä huonolaatuista, eikä se kalsiumkaan rasvan vuoksi kunnolla imeydy.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom