Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Meillä toi rumempi puolisko ei oikeen muuta syökkään. Jos sulla on kotona yhtä kypsynyt ukko, kuin mä, niin suosittelen rajoittamaan ihan terveyden takia. Juustot on ok, mutta kun mikään muu ei kelpaa, niin...alkaa :curs:reinhardt sanoi:mieltä olette, pitäisikö ihan terveyden takia rajoittaa
Miksi ohuita? :DNicky sanoi:Muuten en ole mikään suuri juustonystävä, mutta Oltermanni on jotain käsittämättömän hyvää. Välillä vetelen semmosia ohuita siivuja ison kasan ja napostelen niitä samalla kun esim. katselen leffaa.
jarze sanoi:Miksi ohuita? :D
Stailivirhe sanoi:Just oon alkamassa kattoo I-Robottia ja luen tän threadin.. MIKS MÄ EN OSTANU TÄNÄÄ JUUSTOA KAUPASTA?? :itku:
Carbon sanoi:Juuso + punaviini Oletteko maistaneet "punahome"juustoa? Sellanen punanen/oranssi pakkaus, itse juusto taitaa olla tavallisen väristä.
reinhardt sanoi:Ota tästä opiksesi. Juustoa täytyy aina olla jääkaapissa, mieluummin useampaa sorttia.
Syön yleensä sellasia aamupalajuustoja, jotai 9%. Laskin joskus, et niissä on proteiinia 4g per siivu, siis sellasia mitkä on omissa pikku muoveissaan.. Sit vielä sulatejuustot leivän päälle..turre101 sanoi:Syön juustoa aina leivän päällä, ja sitä menee munakkaan sekaan yms...
Onhan siinä rasvaa kyllä, mutta se ei ole ongelma kun rasvaa on kuitenkin mun ruokavaliossa hillitty määrä yhteensä. Ei toki ole parasta laatua juustossa oleva rasva, mutta..
Ja onhan siinä PALJON PROTEIINIA!! jota ei ole vielä kukaan maininnut hyväksi puoleksi?