Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by hookoo
Kiitos vastauksista !
Muut ruoat olen pystynyt mittaamaan ja tämän hetkinen (eilinen) kalorimäärä puhuu näin:
4409 Kcal
proteiinia 346g
rasvaa 98g
hiilihydraattia 536g
lukemat pyöristetty..
Tästä on hyvä alkaa muokkailemaan oikeaan suuntaan. Proteiinia vähennän 300-320g, hillareita n. 450-500g ja rasvaa 100-120g
uskoisin että se on ok. Muut samaa mieltä ?
Originally posted by Stoke
jos saan kysyä että mitenkäs mittaat noita ruokia jos sulla ei ole vaakaa?????
toi sun lopputulos voi heittää helposti 1000kcal jos katsot jostain kivasta me-naiset kal.taulukosta että joo nyrkillinen jauhelihaa ja 4keskisuurta perunaa ja 1iso banaani on n. --kcal
eikö helpompaa olisi mennä kodinkone liikkeeseen ja antaa myyjälle paperia niin saat ton ravinto puolenkin kuntoon
ei sillä vaa-alla sun elämäs ole yhtään vaikeempaa kun pistät vaan sen lautasen ensin vaalalle ja sitte lappaat tavarat lautaselle, ite en vois elää ilman vaakaa kun on niin tottunut siihen
esim. juusto kun naiskovis sanoi että 5-20g siivuja niin tollakin haarukalla voi tulla jo aikas helvetin moisia heittoja jos syöt paljon juustoa esim. 30 siivua päivässä
itte tykkään muuten polarista 15%
hookoo sanoi:Hei
Voisiko joku kertoa paljonko painaa 1 juustohöylällä höylätty viipale juustoa noin ?
Kaloritaulukon omistan, mutta ruoka-vaakaa en omista. Miten muut täällä suhtautuu juuston syömiseen ? Mun mielestä se on ihan hyvä kalorien lähde.
hookoo sanoi:Hei
Voisiko joku kertoa paljonko painaa 1 juustohöylällä höylätty viipale juustoa noin ?
Kaloritaulukon omistan, mutta ruoka-vaakaa en omista. Miten muut täällä suhtautuu juuston syömiseen ? Mun mielestä se on ihan hyvä kalorien lähde.