juusto ja kalorit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hookoo
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
50
Hei

Voisiko joku kertoa paljonko painaa 1 juustohöylällä höylätty viipale juustoa noin ?

Kaloritaulukon omistan, mutta ruoka-vaakaa en omista. Miten muut täällä suhtautuu juuston syömiseen ? Mun mielestä se on ihan hyvä kalorien lähde.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
jeps kaloreita löytyy... ja ikävä kyllä myöskin "kovia"rasvoja.
Kannattaa ostaa niitä kevyt juustoja: rasva% pienenee ja proteiini% kasvaa

Ei kait kohtuullisesta juuston mussutuksesta haittaa ole ellei ole dieetillä. (mielipuoli, ei fakta)

Juustohöylällä voi saada aikaan 5-20 gramman viipaleita eli riippuu juustosta ja höylääjästä.

Jotkut esim. Arlan kevytjuustoista on ihan hyviä, eli ollenkaan sellaista kissanlihaa kuin Minora. Aika kevyttä on myös Mozzarella ja leipäjuusto. Molemmat hyviä lämmitettynä.

Itse syön melko paljon juustoa, koska se on lähes ainoita maitotuotteita jota pystyn syömään..kaloreita tosiaan on ja suosinkin juuri noita kevyt juustoja!

Kiitos vastauksista !

Muut ruoat olen pystynyt mittaamaan ja tämän hetkinen (eilinen) kalorimäärä puhuu näin:

4409 Kcal
proteiinia 346g
rasvaa 98g
hiilihydraattia 536g

lukemat pyöristetty..

Tästä on hyvä alkaa muokkailemaan oikeaan suuntaan. Proteiinia vähennän 300-320g, hillareita n. 450-500g ja rasvaa 100-120g

uskoisin että se on ok. Muut samaa mieltä ?

Originally posted by hookoo
Kiitos vastauksista !

Muut ruoat olen pystynyt mittaamaan ja tämän hetkinen (eilinen) kalorimäärä puhuu näin:

4409 Kcal
proteiinia 346g
rasvaa 98g
hiilihydraattia 536g

lukemat pyöristetty..

Tästä on hyvä alkaa muokkailemaan oikeaan suuntaan. Proteiinia vähennän 300-320g, hillareita n. 450-500g ja rasvaa 100-120g

uskoisin että se on ok. Muut samaa mieltä ?

Ai tämäkö?:
proteiinia 46g
hiilihydraattia 36-86g

ehkä turhan raju dieetti noin äkkiseltään?;)

jos saan kysyä että mitenkäs mittaat noita ruokia jos sulla ei ole vaakaa?????
toi sun lopputulos voi heittää helposti 1000kcal jos katsot jostain kivasta me-naiset kal.taulukosta että joo nyrkillinen jauhelihaa ja 4keskisuurta perunaa ja 1iso banaani on n. --kcal

eikö helpompaa olisi mennä kodinkone liikkeeseen ja antaa myyjälle paperia niin saat ton ravinto puolenkin kuntoon
ei sillä vaa-alla sun elämäs ole yhtään vaikeempaa kun pistät vaan sen lautasen ensin vaalalle ja sitte lappaat tavarat lautaselle, ite en vois elää ilman vaakaa kun on niin tottunut siihen

esim. juusto kun naiskovis sanoi että 5-20g siivuja niin tollakin haarukalla voi tulla jo aikas helvetin moisia heittoja jos syöt paljon juustoa esim. 30 siivua päivässä

itte tykkään muuten polarista 15%

Viimeksi muokattu:
Originally posted by Stoke
jos saan kysyä että mitenkäs mittaat noita ruokia jos sulla ei ole vaakaa?????
toi sun lopputulos voi heittää helposti 1000kcal jos katsot jostain kivasta me-naiset kal.taulukosta että joo nyrkillinen jauhelihaa ja 4keskisuurta perunaa ja 1iso banaani on n. --kcal

eikö helpompaa olisi mennä kodinkone liikkeeseen ja antaa myyjälle paperia niin saat ton ravinto puolenkin kuntoon
ei sillä vaa-alla sun elämäs ole yhtään vaikeempaa kun pistät vaan sen lautasen ensin vaalalle ja sitte lappaat tavarat lautaselle, ite en vois elää ilman vaakaa kun on niin tottunut siihen

esim. juusto kun naiskovis sanoi että 5-20g siivuja niin tollakin haarukalla voi tulla jo aikas helvetin moisia heittoja jos syöt paljon juustoa esim. 30 siivua päivässä

itte tykkään muuten polarista 15%

Ok.. Here i go:
2*400g naudanjauhelihaa
600g makaronia
1,5 l maitoa
1dl nalle kaurahiutaleita
1,5 prk raejuustoa
1 prk tomaattimurskaa

Teen edellisenä iltana ja syön seuraavana päivänä pitkin päivää. En tarvi vaakaa koska syön ns. valmiita paketteja. Ja käytän ne kaikki joten en voi missata juuri yhtään !!

Okei.. tämä syömistapa on yksi helvetin lehmäjuhla, mutta siksipä aionkin nyt hakee vaa'an että saa punnittua eikä tarvi elää näin tylsällä ruokavaliolla. Vaikka saahan aina jauhelihasta tehtyä vaikka mitä, mutta aina pitäs ottaa koko satsi -keikka.

Eilen oli välipäivä joten listalla ei ole 1dl whey3+2 dl reco2, mutta näin siis toimin.

Juusto on niin perkeleen rasvaista ja se rasva on kovaa.

Jos maitotuotteita on pakko syödä niin maustamaton maitorahka käy tähän tarkoitukseen hyvin koska siinä on vähän laktoosia ja ei oikeastaan ollenkaan rasvaa. Itse hankin kalsiumini maitorahkasta ja raejuustosta.

peeerkele onks toi oikein että vedät 600g (kuivapaino)makaronia/pv, jeesus mikä määrä ei perkele, mää oon syönyt enenintään 250g päivässä jos siihen pistää 10g lisää niin ylös tulee että heilahtaa, toisaalta mää syönkin vaan 3500kcal eli ei tarvi mätätä niin paljon, on se perkele että jollain on hyvät syömislahjat ja itte joutuu änkeen usein väkisin suusta sitään, vähä katteeks käy
-ja on totta että juusto ei nyt ehkä ihan parhaasta päästä ole mutta onhan se vitun hyvää

hookoo sanoi:
Hei

Voisiko joku kertoa paljonko painaa 1 juustohöylällä höylätty viipale juustoa noin ?

Kaloritaulukon omistan, mutta ruoka-vaakaa en omista. Miten muut täällä suhtautuu juuston syömiseen ? Mun mielestä se on ihan hyvä kalorien lähde.

Raejuto on hyvä kalorien lähde samoin cottage cheese

hookoo sanoi:
Hei

Raejuusto on hyvä kalorien lähde samoin cottage cheese

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom