Jutta ja puolenvuoden superdieetit

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
En mä kyllä. Tsori, ikävä tuottaa pettymys.

No emmä ny tosissani ollu :) Mut joo, vakavasti: Oon missannu noi mainokset uusista superdieettiläisistä, mut ihan hyvin mahdollista.

Livillä pyörii MUN MIELESTÄ helvetin usein. :) Tosin jos ne tv:ssä mainostaa ni luulis myös että näytetään taas uusi tuotantokausi. Olihan kyseistä ohjelmaa mukava aina seurailla. Varsinki kun Bulli oli mukana.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
On kyllä varsinainen Jabba the Hut. En syyllistä ihmisiä, koska itsellänikin on omat riippuvuuteni, mutta olisi kyllä mielenkiintoista tietää, että mikä on tuollaisen lihomisen takana.

No nyt tiedät, se kun kertoi sen. Syöminen, syöminen ja syöminen, ja tuskin tuo kovinkaan paljoa myöskään on liikkunut. Eli lyhyesti: plussakalorit.

Vihdoin odotus päättyy ja Suomen huutokauppakeisari menettää tittelin parhaana tv-sarjana!

Itse ajattelin koulun jälkeen kirmata hakemaan Arnoldsista donitsit, Citymarketista sipsit, colat, irttarit ja ben&jerryt sekä Turkin pojilta kebabit.

Bulli on ehdottomasti ohjelman parasta antia. Muuten ei oikeen tuo läskien kattelu nappaa.

15100095.webp

:hyper:

Zone-sarja -42%

Suositut

Back
Ylös Bottom