Juominen treenipäivänä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja janiw82
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Originally posted by makew
Jätkä on jo tässä vaiheessa varmaan kännissä :rolleyes:

Itse asiassa olin siinä vaiheessa töissä ja kahvitauolla ja edelleen oon töissä ja nyt omalla tauolla...:thumbs:

Mutta kaikenkaikkiaan...kukin tekee miten tekee...joku ei muista to-su välisestä "yöstä" mitään....jotkut ei ota yhtään mitään...ja minä aattelin tissutella pari päivää silleen mukavasti...:kippis1:

Mutta erittäin hyvää jussia kaikille!!

Originally posted by timba79
Itse asiassa olin siinä vaiheessa töissä ja kahvitauolla ja edelleen oon töissä ja nyt omalla tauolla...:thumbs:

Mutta kaikenkaikkiaan...kukin tekee miten tekee...joku ei muista to-su välisestä "yöstä" mitään....jotkut ei ota yhtään mitään...ja minä aattelin tissutella pari päivää silleen mukavasti...:kippis1:

Mutta erittäin hyvää jussia kaikille!!

Hyvä ettei hermari mennyt nenään... eikä termari, eikä reissari :D
on se hannibal viekas jätkä...

Mulla menee ainakin palautumiset vituiks jossei saa viinaa viikonloppuna. Jos on viikonlopun selvänä niin aijai kun on lihakset kipeet vielä maanantaina mutta kun vetää parit perseet niin:kippis1: . Ja perjantaina on selkäpäivä ja vaikka usein otankin perjanataina on selkä kehittynyt aivan yhtä hyvin kun muutkin lihakset. Sehän on suurin tsemppi treeniin kun ajattelee että reenaa vitun kovaa niin voi palkita ittensä viikonloppuna parilla kopalla.:D Joku absolutisti ottaa kumminkin herneen nenään ja väittää mua tunnevammaseks kun en osaa juhlia ilman alkoholia mut mun hauskimmat illat on vietetty alkoholin kanssa. Musta se on aina yhtä hienoa herätä jostain helvetin ladosta toisella paikkakunnalla hirveesä susikrapulassa. Okei, alkaa itteekin pelottaa toi mun teksti. Mut onneks oon viä nuori. Ehkä vielä joskus pilke sammuu silmäkulmasta.:rolleyes:
Nimimerkillä Isänmaan toivo :D

Edit: Kirjottelen tätä muuten kaljapullo kädessä että älkää ottako tosissaan. :D
Edit2: Onpas rumannäköstä kun käyttää noin paljon hymiöitä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom