juominen salilla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja goljat
  • Aloitettu Aloitettu
Salilla missä käyn, on vesihana salin puolella missä voi juomapullon täyttää. Tänään kun olin vettä pulloon hakemassa niin taas kerran yks jannu oli siinä juomassa vettä siten että suu oli vesihanassa kiinni. Onko sitä vesihanan päätä aivan pakko nuolla? Ei oikeen tee mieli sen jälkeen siitä vettä ottaa. Tiedoksi kaikille jotka tätä harrastaa, voisivat ottaa oman juomapullon mukaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by goljat
Salilla missä käyn, on vesihana salin puolella missä voi juomapullon täyttää. Tänään kun olin vettä pulloon hakemassa niin taas kerran yks jannu oli siinä juomassa vettä siten että suu oli vesihanassa kiinni. Onko sitä vesihanan päätä aivan pakko nuolla? Ei oikeen tee mieli sen jälkeen siitä vettä ottaa. Tiedoksi kaikille jotka tätä harrastaa, voisivat ottaa oman juomapullon mukaan.

No siitä voi juoda myös niin, että ei koske hanaan vaan itse suihkuun.
Olettaisin, että kukaan ei nuole sitä päätä vaikka suu onkin siinä lähellä.

Minä aion lauantaina ainakin juoda. Mukana on kyllä juomapullo, itse asiassa varmaan koko kassillinen ja aion kyllä painaa huuleni kiinni suoraan pullonsuuhun. Sanokaa mitä sanotte. Ja aion jatkaa sitä niin kauan kunnes motoriikkani ei enää mahdollista sitä enempää.

Originally posted by goljat

Olen ehdottoman samaa mieltä. Tosi ikävää mennä ottamaan vettä hanasta, kun toinen on ensin ottanut hanalta suihin. Ja jos joku nyt väittää, ettei kukaan juo hanasta niin, että hanan pää on suussa kiinni, niin vastaus on, että kyllä muuten juo. Osa porukasta osaa juoda vettä hanasta nuolematta hanan päätä, mutta osa ei. Ja onhan se helpompaa juoda huuli hanassa kiinni, pää saa tukea sekä päätä ei tarvitse työntää niin syvälle lavuaariin, että hiukset kastuvat...

Kavereille huomautan asiasta kohteliaasti kysymällä: "Tuntuiko siitä hanasta hyvältä, kun otit siltä suihin...? Ainakin nesteen määrästä pääteltynä näytti tuntuvan melkoisen hyvältä..." Tosin olen käyttänyt kyseistä fraasia vain kerran ja ei mennyt kaverille perille...

Re: Re: juominen salilla

Originally posted by alumiini
Kavereille huomautan asiasta kohteliaasti kysymällä: "Tuntuiko siitä hanasta hyvältä, kun otit siltä suihin...? Ainakin nesteen määrästä pääteltynä näytti tuntuvan melkoisen hyvältä..." Tosin olen käyttänyt kyseistä fraasia vain kerran ja ei mennyt kaverille perille...
Itse asiassa aika hyvä kommentti. Onneks omalla salilla on sekä vesihana sekä sellanen pissapoika tyyppinen juoma systeemi.

Re: Re: juominen salilla

Originally posted by Cthulhu
Olettaisin, että kukaan ei nuole sitä päätä vaikka suu onkin siinä lähellä.

......niin taas kerran yks jannu oli siinä juomassa vettä siten että suu oli vesihanassa kiinni.

Mitä osaa et ymmärrä tästä lauseesta? Kerro, niin Pakkis auttaa. :thumbs:

Re: Re: Re: juominen salilla

Originally posted by Baarikello
Mitä osaa et ymmärrä tästä lauseesta? Kerro, niin Pakkis auttaa. :thumbs:

Tarkoitin, että sivusta katsottuna voi näyttää, että suu on kiinni hanassa vaikka se ei koske hanaan.

Tavaanko?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom