Juomaan tänään?

Tietäjä

Banned
Minä ja pari kaveria ajateltiin mennä vetämään "perseet" pitkästä aikaa, mutta minne?
Oisko bilepaikkaa tiedossa jonne mahtuu pari körilästä? :rock:
Kotibileet pystyssä?
Ilmotelkaas :whip:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kännätkää ihmeessä jonkun teidän oman porukan kotona... Näin keskellä viikkoa kannattaa järkätä kotibileet ja häätö... :rock:

Kuopion keskustan vieressä siinä Valintalon takana on yhet pippalot jossa neiti täyttää 18 v. Sinne vain mukaan!

K-Kaupan vieressä, siinä sinertävässä puutalossa on ainaski bileet tänään. En oo kyl menossa, ite ajattelin käydä siellä puiston takana. Siellä, missä on se ravintola. Ni ettehän te tiedä, se on siis se ravintola, mistä saa ruokaa. Kysykää Kimmolta, en tiedä sen numeroo tai emaillii tosin.

Jippii!! :zzzz:

Mixu sanoi:
K-Kaupan vieressä, siinä sinertävässä puutalossa on ainaski bileet tänään. En oo kyl menossa, ite ajattelin käydä siellä puiston takana. Siellä, missä on se ravintola. Ni ettehän te tiedä, se on siis se ravintola, mistä saa ruokaa. Kysykää Kimmolta, en tiedä sen numeroo tai emaillii tosin.

WTF, etkai minua tarkoittanut ?

Aleksin kans meillä otetaan vaihteeks pohjia. Ei kun taksia Hesasta ja tänne... :kippis1:

ps. Turnauskunto risteilyä ajatellen alkaa olla pikkuhiljaa kohdillaan!

keijo s sanoi:
voisin tulla viihdyttämään muijianne siksi aikaa :evil:

:hyper: Keijolla mennyt opit nopeasti päähän! :rock: :lol2:

Jointti sanoi:
Minä ja pari kaveria ajateltiin mennä vetämään "perseet" pitkästä aikaa, mutta minne?
Oisko bilepaikkaa tiedossa jonne mahtuu pari körilästä? :rock:
Kotibileet pystyssä?
Ilmotelkaas :whip:

Tampereella Alepubissa on tänään bileet. Kömpikää sinne, se on Sedu Koskisen uusi baari.

" Juomaan tänään " eih perkele ! oletteko alkoholisteja ? Otsikko pitäisi olla "juhlimaan tänään" Jotenkin junttimaista vetää perseet olalle :david: Ugh, vanha setä on puhunut...

AT sanoi:
Aleksin kans meillä otetaan vaihteeks pohjia. Ei kun taksia Hesasta ja tänne... :kippis1:

ps. Turnauskunto risteilyä ajatellen alkaa olla pikkuhiljaa kohdillaan!

hoho jannut on hiukka harjotellut... asiaa! :rock: :5:

Jätkillä niin armoton krapula ettei oo ees Pakkista päässy lukemaan ku niin armoton tärinä :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom