Juoksun sekoittaminen salitreeniin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jaffa82
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Jees sali ohjelmani on seuraava:

Ma: Rinta
Ti: Selkä
To: kädet
Pe: Jalat
La: Hartiat

Mietin vaan että olen aatellut ruveta sekottaan juoksun tähän vielä ja kysyisin mihin väliin ahtaisin juoksun...? noin 3 kertaa viikossa riittäisi. Paino on noussut puolen vuoden treenien aikana 74kg->89kg... :rock: josta totisesti osa on rasvaa. ;) Lähelle jalkapäivää ei varmaan kannata juoksemista ympätä...? Miten juoksun vaikutus kyseisen päivän reeneihin? juoksen mieluummin reenien jälkeen.

Kesäkuntoon ei tietenkään enään ehdi, mutta kyllä rasvaa kerkeää karista pois kumminki kesäksi...:)

No ainakin 1-2 salipäivää viikosta pois. Juoksut voi mun mielestä ajottaa melkee minne vaan. Käy silloin ku tuntuu että on sopivasti aikaa, ehkä ei kuitenkaa ennen salitreeniä

Marek sanoi:
No ainakin 1-2 salipäivää viikosta pois. Juoksut voi mun mielestä ajottaa melkee minne vaan. Käy silloin ku tuntuu että on sopivasti aikaa, ehkä ei kuitenkaa ennen salitreeniä
Hmm ei vihtiis laittaa, esim. rintaa ja selkää samalla treeni kerralle. Jompaakumpaa ei jaksa sitte treenata täysiä... :(

jep, juoksua kandee toki messiin ottaa! 1-2 kertaa viikkoon silloin kun kerkiää,jos ei muuta niin yleiskunto nousee ja hapenottokyvystäkään ei ole salitouhuissa haittaa päinvastoin! :)Tsemiä treeniin ja muista syödä kovasti.

Joo mäki oon miettiny samaa. Mut se vaa mietityttää et tippuukohan mun paino jos alan lenkkeilemää ku tän puolen vuoden aikana mitä oon käyny salil ni se on noussu noin neljä kiloo.Eli nyt painan 64.Ja siit ei todellakaa ois kiva tiputtaa painoo :D Ku oon muutenki liian kevyt pituuteeni nähden.Eli pituus on 175.

Mut ku meinasin syksyl alottaa ton nyrkkeilyn ni vähä pakko alkaa lenkkeilemää et just noi yleiskunto ja hapenottokyky paranee.

Kyllähän se paino tippuu jos ravinto ei muutu. Vedä vaikka lenkki ennen safkaa ja sitte syöt vähän enempi kuin normaalisti.

Ei se paino tipu jos syö vaan kunnolla.
Paljonkohan lenkki kuluttais kaloreita.. sellaset 300-500kcal?

Jep, sillähän se ongelma ratkeaa että syödään enempi eli ylikulutuksen niin ei pääse laihtumaan. Ja sittenhän sitä sun pitää vasta syödäkkin kun nyrkkeilyn meinaat aloittaa!

EDIT: Oli muuten 400 postaus :) JEE!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Suositut

Back
Ylös Bottom