Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
2750 cooper vauhti voi olla jollekkin ja varsinkin aloittelijalle turhan kova vauhti :D Eikös sykkeen mukaan olis parempi? Joku 120-130 sykkeellä kun pötkii sen lenkin niin pitäis hyvä olla. Tai enhän mä mistään mitään tiedä, mutta jos ei pysty coopperissa juoksemaan vaikka 2750 niin kuulostaa aika hullulta lähtee juokseen sitä vauhtia, kun ei jaksa kahtatoista minuuttiakaan ja syke lähentelee kahtasataa.
Itelläni ei oo cooperi tuloksesta hajuakaan, mutta tunnin lenkki, noin 10 km, syke joku 160 riippuen päivästä. Alotin juoksemisen viime syksynä ja ennen sitä en oo tehny oikeen mitään muuta kuin salilla käynny. Tarkoituksena on kokeilla juosta copperi nyt keväällä ja kattoa että onko se parantunu yhtään.
Ja samalla käyn salilla ja koitan saada massaa..... eli en hirveesti noita lenkkejä viitsi vedellä..
hmm.... ehkä mun kannattais ruveta juoksemaan vähän matalemmalla sykkeellä kun en mä edes mihinkään tiettyyn juttuun treenaa vaan yritän enmmänkin vaan pitää kuntoa yllä ja toivottavasti jopa parantaa sitä.
Vai kannattaako?
Aloitin tässä lenkkeilyn jälleen kerran. Edellisestä monta vuotta. Metsän siimeksessä juoksin mäkistä tukkiautotietä keskisykkeellä 150 matka 7 km aikaan 60 minuuttia, josta puolessa välissä kävelin noin 5 minuuttia. Painoa on mittarissa 120 kiloa ja siitä ylipainoa ainakin 20 kg.. Että sellaista. Tarkoitus olisi pudottaa painoa sellaiset 20 kiloa.. Saa nähdä miten äijän käy..