Juokseminen oksettaa/saa oksentamaan?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 60764
  • Aloitettu Aloitettu

Deleted member 60764

Onkohan kenelläkään tämmöistä ollut. Täältä löytyy taustatarinaa, johon ilmiö liittynee, mutta minulla on jo ennen noita oireita ollut samantyylistä pahoinvointia jos olen juossut esim. junaan. Johtuneeko vain huonosta kunnosta, paraneeko kun kunto kohoaa? Tahtoisin lumien lähdettyä läheiseltä pururadalta aloittaa lenkkeilyn, tavoitteena ainakin aluksi 5km juosta suht kevyesti ja hyvään aikaan, mutta tämä estänee aika tehokkaasti täysipainoisen juoksemisen...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onkohan kenelläkään tämmöistä ollut. Täältä löytyy taustatarinaa, johon ilmiö liittynee, mutta minulla on jo ennen noita oireita ollut samantyylistä pahoinvointia jos olen juossut esim. junaan. Johtuneeko vain huonosta kunnosta, paraneeko kun kunto kohoaa? Tahtoisin lumien lähdettyä läheiseltä pururadalta aloittaa lenkkeilyn, tavoitteena ainakin aluksi 5km juosta suht kevyesti ja hyvään aikaan, mutta tämä estänee aika tehokkaasti täysipainoisen juoksemisen...

Onko sulla tutkittu refluksitautia?

Onko sulla tutkittu refluksitautia?

Ei ole tutkittu - tosin minulla ei tuntuisi närästystä olevan, mikä on kai aika olennainen refluksin oire? Ei poltetta, ei paineen tuntua. Mutta lääkäri tutkinee senkin jos näkee tarpeelliseksi. Toivottavasti löytyy apu - inhottavaa jos juoksuharrastus menee tämän takia puihin. :S

Suositut

Back
Ylös Bottom