Juokseminen ja kehonrakennus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Shagrat
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
neutraali sanoi:
itse en ole miestä livenä nähnyt mutta olen aina tiennyt että hänen täytyy olla aikamoinen rääpäle kun painoa on kuitenkin aika vähän(niinkuin yleensä tiukkana on). hyvä kroppa ja lihasta sillä kuitenkin on.

Paljonkohan Pöyhis on pitkä ja paljonko painaapi?

Eikös tuol jossain ketjussa oo puhuttu joskus Pöyhösen salitreeneistäkin, ja muistelisin et nekään ei kovin huonoja tuloksia ollu, tai maksimeista en tiedä mut sarjoja kaveri tekee kokosekseen aika kovilla painoilla et kyl niissä lihaksissa on voimaakin. :rock: ..ja vielä räjähtävää sellasta..

Jii82 sanoi:
Eikös tuol jossain ketjussa oo puhuttu joskus Pöyhösen salitreeneistäkin, ja muistelisin et nekään ei kovin huonoja tuloksia ollu, tai maksimeista en tiedä mut sarjoja kaveri tekee kokosekseen aika kovilla painoilla et kyl niissä lihaksissa on voimaakin. :rock: ..ja vielä räjähtävää sellasta..
no sitähän nimenomaan 100 juoksijoilla pitääkin olla, maratoonareiden geeneillä ei tuossa hommassa tee mitään.

ringside sanoi:
Vitusti ruokaa, vitusti lenkkiä ja vitusti punttia, niin siitä tulee hyvä combo. Se on suurinta paskaa koskaan, että aerobinen estäisi lihaskasvun.

Jep, kannattaa hankkia sykemittari (jos ei jo ole) ja mitata kalorikulutus urheillessa. Netistä näkee paljon perusaineenvaihdunta vie. Ne jotka väittää, että aerobinen estää lihaskasvua eivät ole ymmärtäneet kompensoida kulutusta ravinnolla.

Patti ei kasva jos et ole plussalla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Lueskelin aikasemmat postit läpi ja toisenkin topicin vilkasin läpi muttei löytynyt varsinaisesti omaan ongelmaani neuvoja.

Eli harrastelen kestävyysjuoksua ja nykyään tulee juostua 3 kertaa viikossa 10-15 km noin 5 min/km. Ongelmana on se, että salilla haluaisin tehä nimenomaan lihasmassaa kasvattavan jalkatreenin, en niinkään kestävyyttä ja oon huomannu, että mulla kestää jalkojen palautuminen tosta salitreenistä 2-3 päivää. Kipeillä lihaksilla on ikävä juosta eikä se ole treenaamisen kannalta kovin järkevää.

Jalkatreeni koostuu seuraavista liikkeistä:
Prässi, etureidet, takareidet ja pohkeet - kaikkia yleensä 3x10 ja viimisen sarjan vedän joka liikkeessä yleensä niin loppuun asti ku jaksan.

Venyttelyt on hallussa, mutta silti tuntuu, että pakarat, takareidet ja pohkeet on tuon 2-3 päivää jumissa jalkatreenin jälkeen. No se mainittakoon, että palkkareita en oo pahemmin testannu, että niistä saattais jonku näkönen apu löytyä asiaan. Muutenkin kuulisin mielelläni hyviä neuvoja, miten porukka on yhdistäny salitreenin ja aktiivisemman juoksemisen.

Ite en juokse jalkatreeniä seuraavana päivänä koska jaloista on kimmoisuus pois ja tuntuu että menee hapoille juostessa jos jalat pahasti tukossa.Parempi vaihtoehto (ainakin itelle) on palauttava kävelylenkki jossa voi ottaa kevyitä juoksuspurtteja.Sitä seuraavana päivänä kyllä juoksu jo kulkee..

Back
Ylös Bottom