Jumpstyle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Maq
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL

Maq

Moro.

Ajattelin kysästä että onkos paljonki Jumppereita Suomessa ja pakkiksen sivustoilla?
Itse kiinnostuin tuosta Jumpstyle "tanssista" muutama viikko takaperin. Jumpstyle musiikikin on kuin minulle tehty.

Pistetään nyt tännekkin jonkunsortin keskustelu Jumpstylestä pystyyn.

Itsellä kiinnostus hyppimiseen lähti siittä kun kuulin muutaman "Jumpstyle remixin" techno kappaleesta ja taustalla kaverukset hyppelivät musiikni tahtiin :P
Oli hauskan näköistä ja sitten tarvi itsekkin opetella :)
Muuta trickki menee jo ja kova innostus kehittyä kasvaa :D

Tässä vähän faktaa niille jotka ei ole koskaan edes kuullut nimeä Jumpstyle

Ja muutama opetusvideo itse herra Patrick Jumpen:ilta niille jotka olisivat kiinnostuneita pikkasen hyppimään :D

http://www.youtube.com/watch?v=FHKrZ0E6eTg&feature=channel_page

http://www.youtube.com/watch?v=lf_H06pDNxw&feature=channel_page

Katsotaan mitäs tästä tulee :)
Ja eikun hyppimään tyylillä ;) :dance2:

Mä osaan ( tai ainakin osasin jossain vaiheessa ) tuon perus setin ja kuusi erilaista käännöstä/trickkiä. Tyhmästä vedonlyönnistä koko homma sai alkunsa. Naapurit, varsinkin alakerran, oli varmaan innoissaan kun treenasin noiden Youtubesta löytyvien tutoriaalien avulla. Enpä muista koskaan Suomessa nähneeni, että joku olis noin bileissä vetänyt. En tosin ole aikoihin edes missään käynyt.
Katso myös Hardstyle. :)

Mä osaan ( tai ainakin osasin jossain vaiheessa ) tuon perus setin ja kuusi erilaista käännöstä/trickkiä. Tyhmästä vedonlyönnistä koko homma sai alkunsa. Naapurit, varsinkin alakerran, oli varmaan innoissaan kun treenasin noiden Youtubesta löytyvien tutoriaalien avulla. Enpä muista koskaan Suomessa nähneeni, että joku olis noin bileissä vetänyt. En tosin ole aikoihin edes missään käynyt.
Katso myös Hardstyle. :)

Joo taitaa toi hardstyle olla vielä pikkasen vaikiaa näin alottelialle :D Joo ei oo kauheesti näkyny jumpstyleä missään discossa :D vaatii varmaan kumminki pikkasen enemmän tilaa ku näis kotipaikkakunnan baareis ei mahdu edes kävelemään :D

Eli eka hankitaan toi paita ja mahdollisimman liukkaat kengät ja sit vaan treenaamaan :hyvä:

On kyllä hupaisan näköstä touhua. Kun näkee jonkun sikaniskan joraavan tollai tanssilattialla jossain, niin täytyy tulla tänne kysymään, että kuka on sortunu :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom