SUPERCARB 1kg -40%

Jumppapallo/vatsalihakset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja supafly
  • Aloitettu Aloitettu
^ Kaitpa se täytyy vaan kokeilla. Ajattelin ensin kysyä, kun jos fudispumppu onkin vääränlainen niin sen piikki katkeaa kivasti sinne venttiilin sisään ja lopputuloksena mulla on sitten rikkinäinen pumppu ja entinen jumppapallo :D Hmm, pitäsköhänn sitä vaan ostaa uusi pallo, eihän ne vissiin niin paljoa maksa.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Kyllä meidän pallon mukana pumppu tuli. Tallessa se on edelleen mutta ei vaan tiedetä, että missä ;)
Olen pitkään halunnut jonkun härskimmän värisen, nykyinen on vaaleansininen ja vähän käytössä kulahtanut.

Jumppapallo on kyllä ykkönen vatsoille :worship:

Joku taisikin jo mainita liikkeen, että makaa vaan selällään pallon päällä ja siitä oikeen hitaasti liikuttelee sivulta toiselle ja edestakaisin. Telkkaria katsellessa oikein mukavaa. Löytyy vatsalihaksia, joista ei ennen tiennytkään ja kyseisellä liikkeellä saa treenattua kaikki vatsalihakset.

Lidlissä oli tosiaan kuudella tai yhdeksällä eurolla jumppapalloja myynnissä muutama viikko sitten.

Jaan nyt empiiristen havaintojeni tulokset kanssanne: pallon saa näppärästi pumpattua vesipatjan pumpulla. Hehee, ei siis ainakaan kannata kokeilla tota fudis- tai pyöräpumppua (ellei tavoitteena ole tyhjentää palloa viimisistäkin ilmoista) :D

Kannattaa muuten ottaa toi pallo istuimeksi, kun surffaatte koneella. Ei puudu pehva ja saa kaupan päälle vatsan aktivoitua :thumbs:

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Mullakin toi pallo tuol kaapis oleilee. Pitänee ihan kaivaa esiin ja pumppailla se heti täyteen ja mennä tuijottaa telkkaa =)
Tässä on jo jonku aikaa ollu tuo käsi paketissa ja on sitten kaik liikunta jääny paitsioon, kun menee niin tuhottomasti aikaa pukeutumiseen...suihkuista tms puhumattakaan...
mut ilmeisesti ihan tarkotuksen mukasta oli tämä löytääkin nyt kun on pohdiskellut että mitä voi yksikätisenä tehdä :dance: :worship:

Mullekin tuli innostus. Sattumalta lomailen just äidin luona ja tuollahan se oli pallo nurkassa.:D Testailin eilen näitä liikkeitä ja ai jumankauta on tänään muuten vatsikset kipeät! Täytynee hankkia moinen kapine kotiinkin!

Meilläkin on jumppapallo lojunut kaapissa (hankittu alunperin muita tarkoituksia varten), ja kokeilin sitten tänään vähän jumppailla sillä. Ihan ok, mutta jotenkin tuntui siltä, että ainakin noissa kokeilemissani liikkeissä loppuu haastavuus aika pian kesken, jahka muutaman viikon noita on rassannut ja tottunut rasitukseen. Kun en oikein ole innostunut tekemään hirveästi yli 12-15 toiston sarjoja.

Minkäkokosilla palloilla jumppailette? Itellä on toi 55cm (ns. iso pallo) mutta oon koittanu ettiä sellasia pikkusia, mutta niitä ei löydy mistään. Onneks meiän salilla on niitä miljoonittain sentään.. Käytättekös muuten esimerkiksi voimapyörää myös vatsalihasten tekemiseen? Se on ihan kingi! :worship:

Oon myös viime aikoina innostunu treenaamaan vatsoja salilla jumppapallolla ja aivan uskomattoman tuntuman saa! Vois harkita pallon ostoa kotiinkin, kun fysioterapeutti sano että sitä vois käyttää myös opiskelussa tuolina, että pysyy hyvä ryhti lukiessa. En vaan tiiä minkä kokonen pallo kantsis hankkii...

Nostellaampa vanha ketju kun on niin hyvä aihe ! Tänään tarttui jumppapallo mukaan tarjoustalosta, kun makso vaan 7,99€ !! vähän tuntuu ehkä pieneltä tää 65cm 170cm pitkälle, ehkä 70cm olis ollu parempi, mut alotellaan tällä ja jos oikeen innostuu ni sit hommaa sen 70cm :)

Mäkin haluan pallon näiden kommenttien perusteella! Tänään mulla on personal trainerin kanssa vatsalihasliikket ja olin vähän aluks hämmentynyt, kun luin ohjelmasta, että ne tehdään pallolla. En ole ikinä ennen sitä kokeillut. No, tänäänhän sen näkee osaanko sen kanssa temppuilla, mutta tosiaan näiden kommenttien perusteella mulla on jumppapallo viimeistään ens viikonloppuna :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom