Jumalauta sentään

Millonkas telkkarista alkaa:
- 3 transvestiittiä ja äidin hametta kokeillut epävarma heteroteinipoika muuttumisleikki?
- Shemale reiska?
- Pedofiili survivor?
- Muslim fear factor? (juodaan viinaa, harrastetaan esiaviollistä seksiä ja syödään sikaa)
- There's something about Jammu-setä?
- Bumtsi bum kunnon rekkakuski äijä-juontajalla, joka sanoo nami-namin sijaan perkeleen perkele?
- Latex mask for a leg fetished testicle pierced guy?
- The bodybuilding amazing race, näe miten bodarit sovittavat ruokailunsa tiukkoihin tilanteisiin matkatessaan ympäri maailman, juontajana G. Valentino.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
D.Yates sanoi:
BBC:n Top Gear on auto-ohjelmien huippu. Kun katsoo sen, lukee Performance Bikesia ja TM:n rakennusmaailmaa, niin pääsee mun kirjoissa tosimieheksi.
Mahtavaa. Mulla tulee PB kotiin, Top Gear on viikkoajastuksella boksissa ja TM:n luen yleensä työpaikan vessassa. Lukisin myös Rakennusmaailman, jos se vaan tulisi työpaikkani vessaan. Heteroidentiteettini boostautui kannustavan kommenttisi johdosta vähintään 470%, kiitos tästä.

Vai olikos tuo sarkastista vittuilua?

Masa76 sanoi:
Ei sitä lihhaa tartte teurastamosta katella,
mielekkäämpiäkin paikkoja on. ;)
attachment.php
Minkälaisella latauksella sait tuon Camping-makkaran kaadettua? Olitteko isollakin jahtiporukalla makkarametsällä?

IronMind sanoi:
Vai olikos tuo sarkastista vittuilua?
Hmmm, saatoin olla jopa tosissani...

Minkälaisella latauksella sait tuon Camping-makkaran kaadettua? Olitteko isollakin jahtiporukalla makkarametsällä?
Totaalirepeäminen! :hyper:

Vitun rasittava se vaalealettinen jätkä siinä Inno:ssa, äijä tee muuta kun nauraa koko ajan..kunnon naminamipuspus-peelo.

Joo kyllä itteäki ottaa päähän kaikki noi hinarit telkkarissa. Ei mitää homoja vastaan niin pitkään ku ei tuu mua iskeen, mutta ei vittu tota hinttitrendiä telkkarissa. Joka ohjelmassa on sen tasa-arvon takia se yks vähä semmonen äijä. Tai sitte just nää muotijäbät esim. innossa. Ärsyttää!

Olisiko parempi että remontti-reiska esittelisi kevään uudet trendivärit makuuhuoneeseen. Kyllä mun mielestä tuollaiseen Inno tyylisen sisustusjuttuun sopii tuollainen hintahtava juontaja. Itse olen hieman allerginen homoille, mutta tuon kaltaisiin paikkoihin ne ovat paikallaan. Katson kyllä joka lauantain uusinnat :thumbs:

keijo s sanoi:
Top Gear pitää katsoo joka kerta kun kanavalle osuu. Harmi ettei suomessa osata tehdä tollasia vertailuja kunnon menopeleistä :curs:

Eihän esimerkiksi Koeajo.Tv voi tälläisiä näyttää, onhan paljon mielenkiintoisempaa testata ja katsoa tv:stä uusimpia 1.6-litraisia alemman keskiluokan perheautoja, ym. valtavasti toisistaan poikkeavia omaperäisyyden riemuvoittoja :rolleyes:

Miks pitäis kaikki homo-ohjelmat jne pistää pois tv:stä?? jos niistä ei tykkää ni ei tarvitse myöskään katsoa! on se jännä ku "rahvaat" miehet isolla M:llä ei siedä mitään homo-ohjelmia ja sisustusohjelmia ja silti niistä puhutaan ja tiedetään vaikka mitä yksityiskohtia. ;) onko homot ym uhka? :D on se niin paha-asia kun jotkut osaa sisustaa taikka pukeuta hyvin ja koettaa opettaa muitakin pukeutumaan ja huolehtimaan itsestään. Vai onko se miehistä miestä haista pahalle, pukeutua kuin juntti pilottirotsiin ja karjala lippikseen olla "cool". :D Onko se homomielistä jos heteromies huolehtii itsestään, osaa pukeutua hyvin jne ja käyttää aikaa ehkä kämppänsä sisustamiseen ettei se näytä kuin kaatopaikalta?? :D voi jeesus oikeesti!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom