Jumalauta sentään

Photsku sanoi:
Varmaan kirjoittaja itse (tai kaverit :D ) copypastennut sitä eteenpäin ja tehnyt siitä "kuuluisan". Laittanut vaan aina alkuun, että "Katsokaa millaisen tekstin löysin tuolta toiselta foorumilta: ..."

mulle tämä tuli sähköpostiin jo alkuviikosta. Ajattelin, että hehe ompa hauska ja pistämpä vaimokkeelle eteenpäin. Oliko hazardi, olipa hyvinki.

Puolenpäivän hiljaisuuden jälkeen tulee 3*pitempi meili takaisin, missä jokseenkin värikkäästi kehotetaan hankkimaan mielipide niistä uusista kukkaverhoista ennen kotiintuloa. Muuten kuulemma imuri löytyy poikittain jostain ihan muualta kuin siivouskomerosta. Koita siinä nyt sitte selittää, että ihan muuten vaan lähetin tämän, en minä tätä kirjoittanut. Ei mene läpi, ei sitten millään!

Ei siinä sitten muu auttanut, kuin kukkakaupan kautta kotia ja myöntyä ostamaan ne perkeleen kukkaverhot mistä oli ollut puhetta.

Eli tiivistettynä tarinan opetus: olkaas poijjaat tarkkana ton spämmäämisen kanssa!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Näin se menee, ainakin suomessa... ei sitä tonne toiseenkaan äärilaitaan tartte viedä, mutta faktaa on että miehiin kohdistuvat odotukset ja vaatimukset on kasvaneet koko ajan kun vastaavasti naisten velvollisuuksia on kavennettu ja oikeuksia lisätty. Kohta alkaa fyysiset rajoitteet tulla vastaan, onneksi miehet ei (vielä) pysty synnyttämään tai imettämään... muuten varmaan alettaisiin niitäkin jakaa. :rolleyes:

Jos haluan käyttää jukebokia, pelata flipperiä ja biljardia tai heittää dartsia, menen kapakkaan. Pingistä voi pelata vaikka liikuntatalolla. Hirvenpäät kuuluvat hirville, ja hirvet kuuluvat metsään.

Kysymys olisi kannattanut asetella näin: miksi ihmiset haalivat asuntoihinsa turhaa romua? Kirjahyllyt täynnä jotain "vitsikkäitä" koriste-esineitä tai erilaisia kaljalaseja. Verhoissa lukee Koff tai jotakin muuta yhtä säälittävää. Koko kämppä näyttää siltä, että se on olutpanimon tai jonkun mielisairaalan sponsoroima. Vaikka tuollaisessa kämpässä siivottaisiin koko ajan, silloikin se näyttää kaatopaikalta.
Makunsa tietysti kullakin, mutta oma unelmakämppäni on kuin korkkaamaton hotellihuone, jossa on vain kaikkein välttämättömin. Pieni työpöytä. Sänky. Joku komero, jossa voi säilyttää kirjoja, leffoja tms. Ikkunoissa sälekaihdin-pimennysverho -combo. Ei mattoja. Ei tauluja. Ei julisteita. Ei pääsiäismunayllätyksiä ikkunalaudalla tai jotain tekokyrpiä katosta roikkumassa.

Anonymous: tuo oli hyvä harjoitustyö. Kirjoitapa seuraavaksi ihan ikiomia ajatuksiasi tai pistä edes vähän suuntaa antavampi nimi threadille. ;)

Spoonie_Luv sanoi:
Jos haluan käyttää jukebokia, pelata flipperiä ja biljardia tai heittää dartsia, menen kapakkaan. Pingistä voi pelata vaikka liikuntatalolla. Hirvenpäät kuuluvat hirville, ja hirvet kuuluvat metsään.

;)
senkus menet. mun mielestä on ihan siistiä viettää aikaa poikaporukalla huoneessa mihin kuuluu biljardi, darts, tv, stereot, sohva ja seinällä on taso mihin voi laittaa tuopin ja shakerin.

pori1980 sanoi:
senkus menet. mun mielestä on ihan siistiä viettää aikaa poikaporukalla huoneessa mihin kuuluu biljardi, darts, tv, stereot, sohva ja seinällä on taso mihin voi laittaa tuopin ja shakerin.

Niinpä niin. Ja kaikilla on illan teemaan sopivat kalsarit? :jahas:

Kuten sanoin, makunsa kullakin. Pitää kai sitten minunkin hommata nuo vehkeet kotiin, jos ja kun tupakointikielto tulee kapakoihin.

D.Yates sanoi:
BBC:n Top Gear on auto-ohjelmien huippu. Kun katsoo sen, lukee Performance Bikesia ja TM:n rakennusmaailmaa, niin pääsee mun kirjoissa tosimieheksi :arvi: .
Top Gearin olen nähny vaan ihan pari kertaa ja vaikutti tosi hyvältä ohjelmalta.

Toinen hyvä auto-ohjelma tulee/tuli Discoverilta ja sen nimi oli "A car is born". Yks brittikaveri rakensi alusta asti itselleen Ford Sierrasta Cobran ja seuraavaksi muistaakseni entisöi vanhan romun Jaguaarin.

Ohjelmassa näytettiin työvaihe tai kaksi per ohjelma ja syvennyttiin kunnolla asiaan. Lisäksi kerrottiin tarkasti mitä mikäkin maksaa, eikä sanottu ympäripyöreästi että about 300 euroo.

Mielestäni erittäin hyvä ohjelma. Pitää vissiin hankkia se Discovery takaisin.

jugga sanoi:
.....Eli tiivistettynä tarinan opetus: olkaas poijjaat tarkkana ton spämmäämisen kanssa!

Ja juuri sinun kertomasi esimerkin mukaan aoin itse lähettää sen tänään emännälle :D saan hieman "eloa" elämään kun emäntä hieman kiukkuaa.. :whip: :D

Mikäs hitto on se auto ohjelma joka tulee Ruotsinkieliseltä TV 4 kanavalta? Siinä on se vanhempi automekanikko äijä joka koeajaa autoja ja opettaa autonkorjausta? Se on hyvä! Myöskin samalta kanavalta tuleva Så ska det låta on hyvä joka on ruotsalaisten bumtsibum mutta ei samalla puppelipoika mentaliteetilla tehty.

jugga sanoi:
mulle tämä tuli sähköpostiin jo alkuviikosta. Ajattelin, että hehe ompa hauska ja pistämpä vaimokkeelle eteenpäin. Oliko hazardi, olipa hyvinki.

Puolenpäivän hiljaisuuden jälkeen tulee 3*pitempi meili takaisin, missä jokseenkin värikkäästi kehotetaan hankkimaan mielipide niistä uusista kukkaverhoista ennen kotiintuloa. Muuten kuulemma imuri löytyy poikittain jostain ihan muualta kuin siivouskomerosta. Koita siinä nyt sitte selittää, että ihan muuten vaan lähetin tämän, en minä tätä kirjoittanut. Ei mene läpi, ei sitten millään!

Ei siinä sitten muu auttanut, kuin kukkakaupan kautta kotia ja myöntyä ostamaan ne perkeleen kukkaverhot mistä oli ollut puhetta.

Eli tiivistettynä tarinan opetus: olkaas poijjaat tarkkana ton spämmäämisen kanssa!
Noh noh.. olisit vain vastineessa laittanu Nelosen Vaimot Vaihtoon -ohjelman tiedot...

japa sanoi:
Ja juuri sinun kertomasi esimerkin mukaan aoin itse lähettää sen tänään emännälle :D saan hieman "eloa" elämään kun emäntä hieman kiukkuaa.. :whip: :D

varovaisuutta, imuri hanurissa on vaikee virnuilla!

mut toi top gear on kyllä huippuohjelma ja Jeremy Clarksonin läpät autoista aivan loistavia. Kuten kommentti jostain überpeniksenjatkaja McLaren Mercedeksestä: Few more horsepower’s and this car is capable for time travel
:hyper:

Siinä taitaa olla tyypillä muuten aika monen pojan unelmaduuni!

puuppa sanoi:
Poltatko muuten kämpillä sisällä?

Joo, kyllähän tuota tulee röyhyteltyä. Ei tosin tupakkaa vaan laadukkaampia tuotteita. Kämppä tuoksuu kuin tuhkakuppi, kuten herrasmiehen kämpän pitääkin. ;)

Minulla on kämpillä beigen värinen sohva ja tilasin ikkunoihin tummaa beigeä olevat verhot. Ei se mun mielestä ainakaan minusta homoa tee. Mä ainakin haluan että kämppä näyttää siistiltä ja modernilta, eikä miltään täynnä roinaa olevalta junttimestalta. On ihan mukava tuoda kämpille naispuolisia vieraitakin yökylään kun on paikat puhtaana ja siistinä.
Näitä sisustusohjelmia kannattaa katsoa aika kriittisillä silmillä, koska se kämppähän sisustetaan kuitenkin itseä varten. Eli tärkeintä on se, että itse viihtyy! Jos joku haluaa koffin liput ja kaljapullo kokoelman seinälle, niin so what? Oli minullakin silloin 15-vuotiaana...

Hynkkä sanoi:
Jos joku haluaa koffin liput ja kaljapullo kokoelman seinälle, niin so what? Oli minullakin silloin 15-vuotiaana...
tää juttu karkas sun käsistäs, mee pois.. :jahas:

Hynkkä sanoi:
Eli tärkeintä on se, että itse viihtyy! Jos joku haluaa koffin liput ja kaljapullo kokoelman seinälle, niin so what?
Niinpä, kukin tavallaan. Kodikkuus voi löytyä myös kaljapulloista. Eihän siinä mitään.

Hynkkä sanoi:
Oli minullakin silloin 15-vuotiaana...
:rolleyes: No, 15-vuotiaan poikasen sisustusratkaisut saattavat hieman poiketa 25-vuotiaan ratkaisuista. Murrosiässä ei ehkä osaa antaa arvoa sille, että sohva ja verhot ovat sävy sävyyn. Enempi sitä miettii sitä, onko Twisted Sistersin juliste suorassa tai sitä, miltä fosforoitu kumihämähäkki näyttäisi pimeässä paskahuusissa.

Tuli vaan mieleen en tiedä mistä, mutta valehtelmatta joka kolmannessa ohjelmassa on on homo/ja mistähän moinen?? ei se näin ollut 5 vuotta sitten...

milkboy sanoi:
"höh" ja "mitä vittuu" ja 30 cm lapinleuku vyöllä teurastamolle ostaan lihhoo, notta semmonen se miehen pitää olla.. :rolleyes:
minäkö kärjistän asioita..aijaa :)

Ei sitä lihhaa tartte teurastamosta katella,
mielekkäämpiäkin paikkoja on. ;)

Liitteet

• ryynimakkaraa.JPG
    ryynimakkaraa.JPG
    89,5 KB · Katsottu: 1 038
Toi ohjelma on tahallaan tehty tollaiseksi parodiaksi. Ketä jaksaisi kattoa jos remonttireiska pistäisi talon kuntoon hetkessä oikeaoppisesti. Nyt ohjelmaa katsoessa voi miehet kotona kehuskella remonttitaitojaan ja mollata telkkarin neitityyppejä. Itsekään en jaksa tollaista roskaa kattoa, silloin vilkaisin sarjaa kun saivat vesivahingon aikaiseksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom