gymboi2000
Banned
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kai se perkeleen kehitys näkyy ilman jatkuvaa kuvien tai söintaaskanaaighquu päivitysten päivittämistä.
^^Word. Palaa kattila aivan pohjaan tohon joka tuutista pursuavaan fitness pelleilyyn. On sitä ennenkin treenattu, mutta ei siitä tartte joka saatanan kanavalla huudella. Mua huvittaa yli kaiken noi salilla otetut "selfiet". Treenataan muka perkeleesti, mutta silti on aikaa kanniskella puhelinta ja räpsiä kuvia. Kai se perkeleen kehitys näkyy ilman jatkuvaa kuvien tai söintaaskanaaighquu päivitysten päivittämistä.
Ja nämä kuvat eroaa niistä "oikeiden" bodarien salilla/pukuhuoneessa housut kintuissa (kalsarit jalassa) otetuista kuvista miten?
No okei, nämä ei ole itseotettuja mutta tuohan nyt on vielä peelompaa (jos se nyt peeloa on) pyytää kaveria ottamaan itsestään kuva housut kintuissa.
Ei eroa, mutta tuossa on sentään jotain mitä näyttää. 40kg pikkutyttö ei puhelin kädessä salilla ihan kauheasti vakuuta.
No kyllä Sara Sieppi ainakin mut vakuuttaa. Sara saa mun puolesta vaikka päivittäin postilla lähettää mulle treenikuvan itsestään.
Kyllä kyllä, varsinkin jos arvostaa naisessa nimenomaan älykkyyttä. Wot...
Ei eroa, mutta tuossa on sentään jotain mitä näyttää. 40kg pikkutyttö ei puhelin kädessä salilla ihan kauheasti vakuuta.
Ja nämä kuvat eroaa niistä "oikeiden" bodarien salilla/pukuhuoneessa housut kintuissa (kalsarit jalassa) otetuista kuvista miten?
No okei, nämä ei ole itseotettuja mutta tuohan nyt on vielä peelompaa (jos se nyt peeloa on) pyytää kaveria ottamaan itsestään kuva housut kintuissa.
Kyl Tolla Anna Abreulla on hyvä perse, mutta mua on aina häirinny se, et sil on iso pää verrattuna muuhun kroppaan, vähän niiku kääpiöillä...
Kyl Tolla Anna Abreulla on hyvä perse, mutta mua on aina häirinny se, et sil on iso pää verrattuna muuhun kroppaan, vähän niiku kääpiöillä...