Julkkikset ja wannabe julkkiset esittelee kroppaansa

Tota lajia seuraa todennäköisesti aika moni joka ei ole pelannu kunnollisessa sarjassa, kai silti saapi kommentoida? Kun kerran paremmin tiedät, niin treenataanko tota itkua ja parkumista ihan harjoituksissa? Ihan turha tulla mitään provoista huuteleen, jalkapallo näyttää mun silmiini nykyisin juuri tollaselta kun sanoin ihan riippumatta siitä, miten kovan kärkipotkun osaan itse ylämummoon ladata.

Ennemminkin tulin naureskelemaan provoiluista, enkä nyt erityisesti asiaa suhun painottanut vaikka quete siihen tulikin mukaan. Tokihan se näyttää vähän siltä että hennosti siellä kaadutaan yms. vastaavaa mutta samalla tavalla kaatuisi kuka tahansa siinä vauhdissa ja niihin osumiin. Onhan siellä tottakai filmiäkin mukana, yleensä ne keskittyvät rangaistusalueelle jotta niistä olisi jotain hyötyäkin.

Ja turha nyt tulla näyttämään mitään youtube pätkiä filmauksista. Mutta turha sitä on väittelyä enään jatkaa kun ne tässä ketjussa ei koskaan mihinkään etene.

Niin mitä tohon parkumiseen tulee niin paljos siellä sitä sitten on? Enkä nyt tarkoita tuskaisia ilmeitä vaan ihan parkumista, eikait se nyt sentään mistään lajista ole kiinni koska itkettää?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jalkapallohan on siitä hauska laji että tuskin missään muussa lajissa loukkaantumisista paraneminen on yhtä nopeaa.

Pienen kopauksen kinttuunsa saanut pelaaja ulisee rankkarialueella kuin syötävä, ja heti kun rankkari vihelletään niin ukko hyppää ylös ja ei satu enää mihinkään :)

Jalkapallohan on siitä hauska laji että tuskin missään muussa lajissa loukkaantumisista paraneminen on yhtä nopeaa.

Pienen kopauksen kinttuunsa saanut pelaaja ulisee rankkarialueella kuin syötävä, ja heti kun rankkari vihelletään niin ukko hyppää ylös ja ei satu enää mihinkään :)

Jep. Ja hauskinta on, ettei se peli nyt niiiiiin nopeatempoistakaan ole, eli siinä kerkee ihan tv:stä kattellessakin usein nähdä et huijataanko nyt vähän vai ei. Ja ei siinä mitään, siihen peliinhän se kuuluu. Mut onhan se vähän neitimäistä.

Jep. Ja hauskinta on, ettei se peli nyt niiiiiin nopeatempoistakaan ole, eli siinä kerkee ihan tv:stä kattellessakin usein nähdä et huijataanko nyt vähän vai ei. Ja ei siinä mitään, siihen peliinhän se kuuluu. Mut onhan se vähän neitimäistä.

Kyllä se tempo on kova, iso kenttä vaan hämää.. Ja vähän voisin veikata, ettet filmauksia huomaa vasta kun hidastuksista.

Keskittykää nyt itese asiaan! Mä haluun nähä deividin timmiä kroppaa saatana.

Keskittykää nyt itese asiaan! Mä haluun nähä deividin timmiä kroppaa saatana.

oot fuufaa asian ytimessä.

davidbeckhamarmani61808.jpg

no ei toi tossakaan miltää isomunaselta näytä ja nyt ei oo ees veret väärässä paikassa?

Tää oli ennen jonkinlainen lemppari-ketju, naurettavuuden takia: "Lihaksikasta vartaloa" ja juuri kun luuli että naurut oli naurettu tuli nää pyllistys kuvat.

Mutta nyt on valitettavasti Guido-ketju noussut kaikessa karmaisevuudessaan tämän alan viestiketjujen ykköseksi - Joten sori vaan Becksi, turhaan sinä siinä sitä luisevaa vartaloas vääntelet!

Cristianolla on aika lähelle täydellinen vartalo. Tollasen voisin itsellekkin ottaa mutta vaatii reeniä hetken ennen kuin samoihin tuloksiin päästään.

no ei toi tossakaan miltää isomunaselta näytä ja nyt ei oo ees veret väärässä paikassa?

Tarkoitus ei varmaan kuvassa ollutkaan esitellä erektiota. Tietysti jos Rankkuri peilailee seisovaa munaansa ja vertaa tuohon niin näyttää David pienimunaiselta.

Uskomatonta että A. Puolustelen Beckhamia. B. Arvioin miehen sukupuolielintä kuvista (miettinyt aina tyyppejä jotka kommentoivat tuon kokoa tälläisissä kuvissa...).

mun mielestä sillä näyttäis olevan aika isot munat. ainaki isommat ku mulla!

Kenen killuttimista nyt puhutaan? Beckhamin vai Ronaldon?

Ronaldolla pullohartiat, pitkä minus siitä. Iso kikkeli saattaisi kompensoida puutetta, mutta epäilemättä Armanit ovat pullollaan suomalaista sellua.

On kyllä Ronaldo vielä Beckhamiakin komeampi sonni. Jos nainen olisin niin hetkeäkään en epäilisi, RAUH!

Sen verran kyllä jo on palaa että eiköhän tuon ns. kehittyneeksi punttisonniksi voi jo laskea. Penkkikin lienee siellä 140:n tuntumassa.

On kyllä Ronaldo vielä Beckhamiakin komeampi sonni. Jos nainen olisin niin hetkeäkään en epäilisi, RAUH!

Sen verran kyllä jo on palaa että eiköhän tuon ns. kehittyneeksi punttisonniksi voi jo laskea. Penkkikin lienee siellä 140:n tuntumassa.

Mä vaadin kyllä videon tosta nostosta! Muuten väitän, että hanskat on shopattu noihin kuviin.

Espanjalaislehdistöhän mainosti tässä taannoin C. Ronaldon tekevän 3000 vatsalihasliikettä päivässä, mikä ihmeen tarve urheilijoista on luoda jotain teräsihmisiä täysin perättömällä uutisoinilla?
C:n mallikuvat on kyllä ihan tyylikkäitä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom