Julkkikset ja wannabe julkkiset esittelee kroppaansa

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kivan rasvatonhan "Davis" tuossa kuvassa on. Ei pidä olla niin kriittinen.

"rasvaton"... Toki jos ei olla kriittisiä niin tolla keholla voisi pärjätä jopa keholavoilla.

edit: sori jos missasin sarkasmin :P

Voisi laittaa IL:lle palautteen vaikka porukalla, että millä luvalla 12v tytön vartaloa vastaava kroppaa, voi sanoa lihaksikkaaksi rantaleijonaksi. :)

Hajoilin kyllä tolle kuvalle aiemmin tänään. Tai siis ei kuvassa mitään mutta toi teksti. Kuinka s*tanan sokee toimittaja on ollu asialla?

Jos on lihaserottelevuutta ja näyttää jokseenkin urheilijalta, niin ennemmin mä sanoisin sellaista henkilöä lihaksikkaaksi kuin offilla olevaa ylipainoisen näköistä bodaria, joka on hetken kisalavalla kireessä kunnossa. Jälkimmäisessä tilassa tosin voidaan kyllä hyvinkin puhua kirjaimellisesti lihaksikkaasta vartalosta.

edit: ehkä olen vain kateellinen kun yhtä riulta näytän itsekkin rasvat alhaalta. Silti pidän itseäni silloin "lihaksikkaampana", kun 15 kiloa painavampana possuna.

Jos on lihaserottelevuutta ja näyttää jokseenkin urheilijalta, niin ennemmin mä sanoisin sellaista henkilöä lihaksikkaaksi kuin offilla olevaa ylipainoisen näköistä bodaria, joka on hetken kisalavalla kireessä kunnossa.

Totta. Tossa kuvassa en näe kumpaakaan.

Hirvittävät muskelit :jahas: mä muistelin et se ois ollu paremmassa kunnossa, mutta ei näköjää.

Jos toi on 'lihaksikas' futari, niin millanenkohan on sitten ihan 'normaalissa' kunnossa oleva futari?...

Jos toi on 'lihaksikas' futari, niin millanenkohan on sitten ihan 'normaalissa' kunnossa oleva futari?...
oisko tässä: :D

john%20pc%20pitshanger.jpg

hillittömät reiskat: http://www.sporting-heroes.net/files_football/CROUCH_Peter_20010324_NF_R.jpg

Tuolle uutisen kirjoittajalle pitäisi lähettää pari valittua sanaa koskien Beckhamin "lihaksikkaan vartalon" hehkuttamista.

Onhan David kyllä ollu paremmassakin kunnossa, toimittajat nyt tekevät kärpäsestä härkäsen joka asiassa :david:

Eihä tuolla oo tuossa kuvassa yhtään lihaksia, eikä ne rasvatkaan oo kovin alhaalla. :D

Sain kyllä hyvät naurut rankan päivän jälkeen! :hyvä:

Lähinnä tulee mieleen salkkareiden niko tuosta kropasta. Sen näkönen äijä ettei oo ikinä salilla käynytkään ja silti hehkutetaan lihaksikkaaksi. Terve mies tosin-ei patin pattia.

Jos on lihaserottelevuutta ja näyttää jokseenkin urheilijalta, niin ennemmin mä sanoisin sellaista henkilöä lihaksikkaaksi kuin offilla olevaa ylipainoisen näköistä bodaria, joka on hetken kisalavalla kireessä kunnossa. Jälkimmäisessä tilassa tosin voidaan kyllä hyvinkin puhua kirjaimellisesti lihaksikkaasta vartalosta.

edit: ehkä olen vain kateellinen kun yhtä riulta näytän itsekkin rasvat alhaalta. Silti pidän itseäni silloin "lihaksikkaampana", kun 15 kiloa painavampana possuna.

Aika harva bodari on oikeasti lihavassa kunnossa offillakaan. Ne vaan näyttää vähän pulskilta kun on muutenkin niin perkeleen isoja ja sitten siihen pieni nestepöhö naamalle. Sokea apinakin kyllä näkee jo kaukaa kumpi on lihaksikkaampi +120 kg bodari vai joku 80 kilonen jalkapalloilija.

Njaa, kyllä minä ihan reilusti läskiäkin punttailijaa pidän lihaksikkaana jos sillä niitä lihaksia selkeesti (ja paljon) on, kynis taas on kynis vaikka kuinka olisi kireessä kunnossa.

Beckhamissa ei oo mitään katottavaa. Yllättävää että edes iltapaskalehdet menee tuollaista väittämään lihaksikkaaksi :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom