Julkkikset Ennen ja Nyt

D.Yates sanoi:
Mistä luulet että Kylliä on leikelty? Hiukset on eri lailla ja meikki on huomattavasti nykyaikaisempi. Nenä näyttää samalta kuin ennenkin, samoin suun ympäristön vekki. Pyöreyttä on häipynyt ehkä iän, ehkä kireämmän kunnon vuoksi. Silmäpusseille en jotain tehty, saaneeko niitä meikattua piiloon. Ja otassa on tod näk botoxia. Huulet näyttää edelleen, luojan kiitos, naturaaleilta eikä miltään Angelika Jolielta.
Katoppa uudelleen. Nykyään tolla nenällä voi injektoida testoa kankkuun. Lisäksi noi silmät on nykyään itämaisemmat. Kasvot on muutenkin teräväpiirteisemmät, mutta kuten sanoit se saattaa johtua kiristymisestä.

rocky6 sanoi:
Tuntuisi muutenkin olevan naisille kova paikka tuo plasiikkakirurgia :|
Ainut joka mielestäni näyttää suorastaan kauhealta leikkelyn takia on Joan Rivers
Millä perustelet plastiikkakirurgian olevan kova paikka naisille?! Yleistitköhän nyt vähän... Mä kun luulen, että juuri naiset ovat niitä jotka tuolla veitsen alla viihtyy miehiä enemmän? Ja menevät miehiä helpommin korjauttamaan pieniäkin kosmeettisia haittoja. Tämä nyt on selvää, koska naisille ulkonäkö on yleensä tärkeää. Jos taas tarkoitit tuon heittosi minulle niin ei, en ole "parannelluille" naisille millään tavalla kateellinen tms. Itsellä nyt ei ole tarvetta tuollaisiin kun olen ihan tavon tallaaja enkä tee työtä ulkonäölläni. Itseäni pidän ok näköisenä ja -vartaloisena, mutta jos olisin vaikka fitnesskilpailijana Amerikassa, niin auttamatta joutuisin vähän rintavarustusta täytättämään.. :) Kyllä siellä rivissä normaaleilla b-kupin pyörylöillä kalpenisi kuusnolla, mitä niistäkään enää kiristelyjen jälkeen jäljellä on.. :) Ja taas jos ajatellaan, että vaikkapa kasvoni vaurioituisivat pahoin onnettomuudessa tms, luultavasti käyttäisin kaikki mahdolliset keinot, jotta saisin ne edes kohtuulliseen kuntoon takaisin.

Joo.. :offtopic: kukkii taas ja pahasti, koitetaas kestää aiheessa. Postaamasi kuva Joan Riversistä alkaa kyllä olla sitä "mummot haluaa näyttää nuorelta"-osastoa, siinä samassa kuin esim. Linda Gray alkaa olla.

Siis mä olen ainakin jostain lukenut, että Kyllin takamusta olisi muokkailtu rasvaimuilla.. :rolleyes:
Ja tuskin toi plastiikkakirurgia nyt kovin kova pala naisille on. Minun puolesta leikelkööt kirurgit ihmisiä ihan miten lystää, kunhan eivät tule minua leikkamaan. :) Mutta kyllähän tuota pakostikin tulee mieleen, että mihin tuota plastiikkakirurgiaa oikeasti tarvitaan? Eikö ihminen voi kelvata luonnollisena? Mun itsetunto kokisi varmasti kovan kolauksen, jos pitäisi mennä leikeltäväksi.. :rolleyes:

Eleonoora sanoi:
Mun itsetunto kokisi varmasti kovan kolauksen, jos pitäisi mennä leikeltäväksi.. :rolleyes:
Niin.. Tämänkin moni ajattelee täysin päin vastoin: vaikka todellisuudessa ihmisessä ei muiden silmissä olisikaan mitään vikaa, niinkun aiemmin kirjoitin, hän kuitenkin tuntee itsensä jotenkin huonommaksi ~ pienet rinnat tms. hän menee leikkaukseen jopa pönkittääkseen itsetuntoaan. Luin tästä aiheesta joskus tosi mielenkiintoista juttua, enpäs nyt vaan muista mistä, joten linkkiä en voi laittaa.

Hippinakki sanoi:
Minusta tuo kiristely on aivan turhaa. Eikö ihminen voisi vanheta arvokkaasti.

Samaa mieltä, vaan ei taida ihan onnistua Hollywoodissa, jossa vain ulkonäöllä on merkitystä. Ulkonäkö on rahaa ja rahasampoonsa pitää panostaa, että saa rooleja/myy levyjä.

yani sanoi:
kylie-minogue.jpg
joker.tn

:evil:
repesin :lol2:

Jos tutkit taustoja, niin ymmärrät että se on tietoinen valinta.

edit. lisäsin ton quoten tosta eugenin lauseesta. eugen, kerro lisää :)

Back
Ylös Bottom