Julkkikset Ennen ja Nyt

kylie-minogue.jpg

Ensimmäistä en. Jälkimmäistä todellakin.

Huh huh, jos tuon ekan olis ottanu, ni tuohan olis ikäänkuin "kasvanu korkoa". :lol2:

Joskin onhan tuohon joutunu sijoittamaankin.

Kylie ei kyllä ole yhtään minkään näköinen tuossa ekassa kuvassa. Vaikka on korjailtu niin hyvästä vaan, nykyisellään todella kaunis nainen. :worship: Eikä mun mielestä näytä liikaa leikellyltä.

timota1.jpg

timota2.jpg

B.O.S.S. sanoi:
Ensimmäistä en. Jälkimmäistä todellakin.

Huh huh, jos tuon ekan olis ottanu, ni tuohan olis ikäänkuin "kasvanu korkoa". :lol2:

Joskin onhan tuohon joutunu sijoittamaankin.
Kyllä toi ekan kuvan tytön sais näyttämään erittäinkin hyvältä, jos päivittäis pukeutumista ja hiustyyliä tälle vuosituhannelle. Mun mielestä Kylie näyttää aika leikellyltä tossa kuvassa, varsinkin kun vieressä on vertailupohjana "normaali" ihminen.

josku3 sanoi:
merzi,ei sun tartte kokoajan jauhaa niistä leikkauksista
No voihan hyvänen aika... Kylläpä varmaan taas olen muotoillut lauseeni väärin. Enpä mä nyt ihan tältä istumalta usko, että Kyliekään on tämmönen "rumasta ankanpojasta tuli joutsen"-tapaus, joten kyllä siinä joku on tainnut vähän iholla käydä. :) Enkä epäile, etteikö kaikki sitä tietäisi. Ei siitä mun mielestä tartte vaietakaan jos joku leikkauksessa käy.

MerZi sanoi:
Enpä mä nyt ihan tältä istumalta usko, että Kyliekään on tämmönen "rumasta ankanpojasta tuli joutsen"-tapaus, joten kyllä siinä joku on tainnut vähän iholla käydä. :) Enkä epäile, etteikö kaikki sitä tietäisi. Ei siitä mun mielestä tartte vaietakaan jos joku leikkauksessa käy.
Mistä luulet että Kylliä on leikelty? Hiukset on eri lailla ja meikki on huomattavasti nykyaikaisempi. Nenä näyttää samalta kuin ennenkin, samoin suun ympäristön vekki. Pyöreyttä on häipynyt ehkä iän, ehkä kireämmän kunnon vuoksi. Silmäpusseille en jotain tehty, saaneeko niitä meikattua piiloon. Ja otassa on tod näk botoxia. Huulet näyttää edelleen, luojan kiitos, naturaaleilta eikä miltään Angelika Jolielta.

D.Yates sanoi:
Mistä luulet että Kylliä on leikelty? Hiukset on eri lailla ja meikki on huomattavasti nykyaikaisempi. Nenä näyttää samalta kuin ennenkin, samoin suun ympäristön vekki. Pyöreyttä on häipynyt ehkä iän, ehkä kireämmän kunnon vuoksi. Silmäpusseille en jotain tehty, saaneeko niitä meikattua piiloon. Ja otassa on tod näk botoxia. Huulet näyttää edelleen, luojan kiitos, naturaaleilta eikä miltään Angelika Jolielta.
Minäkin vähän ihmettelen, kun aina ollaan heti "tuomitsemassa" leikellyks, kun verrataan jotain 80-luvun kuvaa nykyiseen. Olisikohan mahdollista, että kyllitädillä olisi nykyään käytettävissään maailman parhaat stylistit, meikkaajat, parturit, personal trainerit, ravintoterapeutit sun muut koiranulkoiluttajat. Olisi syytäkin tuolla armeijalla jotain tuloksia olla näkyvissä.

Feikkiedit: En siis tiedä, onko Kylietä leikelty vai ei :)

NoPain sanoi:
Feikkiedit: En siis tiedä, onko Kylietä leikelty vai ei :)

Oli tai ei niin hyvältä näyttää, niin kasvot kuin vartalokin :)

Nenä on kaventunu ja mallikkaampi kuin ennen.. Harvapa sitä laihtuu nenän kohdilta;)

edit: tosin voi olla meikin ja valonkin ansiota... Pitäs kysyä Norstdrömiltä..heh

On se jo kummiski nelikymppinen. Pakko olla tehty jotain iholle, koska ryppyjä ei näy.

Samapa tuo nätti oli ennen ja nykyään... Toi vertailun nuorempi kuva on varmaan huonoin kuva mitä kyliestä löytyy. Löysin ainakin paljon parempiakin.

training_day sanoi:
Oli tai ei niin hyvältä näyttää, niin kasvot kuin vartalokin :)
Yhdyn mielipiteeseesi. Vielä kun saisi siitä vartalosta tuollaisen ennen ja jälkeen vertailun niin voisimme ehkä havaita, että silläkin osastolla ollaan hiukan kehitytty.

Toi Mariah carey on ainakin rumentunut ihan sikana. Hirveän pullamössön näkönen tou uudempi kuva. :eek:

D.Yates sanoi:
Mistä luulet että Kylliä on leikelty?
En mä satavarma pystykään olemaan kun en ole Kyllliltä kysynyt, perustan olettamukseni vain siihen, mitä olen lukenut netistä ja lehdistä sekä nähnyt tv:stä.. Myönnän katsovani subtv:ltä niitä hömppä "sata hurjaa muodonmuutosta"-ohjelmia ja muistelen että Kylli oli tuolla listattuna ja juuri tästä kauneusleikkausasiasta väiteltiin.. Kylie on itse pitkälti kai halunnut kiistää kaikki huhut leikkauksista yms, mutta kukapa niistä julkisesti haluaisi puhua. Mut mitä väliä sillä on, ikävästi särähti korvaan kun joku sanoi että "..heti ollaan tuomitsemassa leikellyksi..", mä en todellakaan ketään tuomitse, nää ei ole yksiselitteisiä juttuja mutta mitä pahaa loppujen lopuksi on pienissä korjailuissa kasvoista ym? Botoxia Kyllin kasvoihin on tungettu, siksikin iho näyttää sileältä ja kiinteältä. Kaunis nainen ja hyvä vartalo, ei mulla ole mitään ongelmaa jos kasvoja/rintoja on kohoteltu, kukapa varakas julkisuuden henkilö ei jossain elämänvaiheessa käytä plastiikkakirurgin palveluja, ei kaikki mutta veikkaan että moni joka tekee työtä osin myös ulkonäöllään.

Onko toi Kylie?!?
http://www.awfulplasticsurgery.com/archives/003896.html

Kateelliset jaksaa kirjoitella toisten botokseista yms. Leikelty tai ei niin Kylli-täti rulettaa, niinkuin kokki sanois ;)

Taisi kylli edistää laulajan uraansa ottamalla silikonitkin 90-luvun alkupuolella, eikä tuota pahemmin olla salailtu. Onhan tuokin sentään huomattavaa korjailua botoxiinkin verraten.

Edit. No onhan noita parempiakin kissoja liikenteessä, mutta siis ikä huomioonottaen...

ToughGrip sanoi:
Kateelliset jaksaa kirjoitella toisten botokseista yms. Leilelty tai ei niin Kylli-täti rulettaa, niinkuin kokki sanois ;)
Kylli täti näyttää ihan hirveeltä haahkalta noissa kuvissa. Ei ole ihan luonnollisen näköinen. Se kuvasarja minkä joku laittoi tuolla ylempänä kuvaa juuri hyvin sitä nykyistä näköä(se piru)

ToughGrip sanoi:
Kateelliset jaksaa kirjoitella toisten botokseista yms. Leikelty tai ei niin Kylli-täti rulettaa.
Niinhän se on, kummasti vaan jaksaa lehti- ym. toimittajia kiinnostaa uutisoida, kuka otti silikonit, kenen nenää korjailtiin, kenen silmät laserleikattiin... Eikö nuo toimenpiteet ala olla jo vähintäänkin normaaleja nykypäivänä, etenkin julkkisten ja varakkaiden keskuudessa. Mutta ei tehdä tästä mitään Kylien kauneusleikkaus, totta vai tarua?-threadia vaan jatkakaa olennaisesta.

Back
Ylös Bottom