Juhannus Helsingissä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
Shamrock sanoi:
Seurasaaressahan on käsittääkseni "villit" karkelot aina juhannusaattoisin, joten eiköhän mennä kaikki sinne ja tuodaan vähän eloa "marttojen ja seppojen" virsilaulu-iltamiin.. :)

Joo! Hunppaa! Skunppaa! (K/P)inppaa! Evribadi! :kippis1:

PS. Omat painitrikoot mukaan! :evil:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Huppe sanoi:
Ja nyt tarvitaankin arvokkaita neuvoja mitä tehdä jussina Stadissa

No niin, hulluna pusketun duunikuukauden seurauksena en minäkään jaksanut lähteä suhaamaan maaseudulle, mutta nyt alkoi sittenkin pahasti suuta napsaa, vaikka kovasti ajattelin vain syödä ja levätä hyvin.

Ainoa tiedossa oleva paikka on kaverin kaverin bileet, joissa max. 10 ihmistä - voin jo sieluni silmin nähdä ~10 henkisen seurueen harhailemassa tyhjiä katuja pölyn ja tuulenpesien lennellessä ulvovassa tuulessa. Mihin mennä stadissa tänään!? Menokalenterikin näyttää olevan vain täynnä jotain humppakokkokarnevaaleja. Angsti iskee.

IronMind sanoi:
No niin, hulluna pusketun duunikuukauden seurauksena en minäkään jaksanut lähteä suhaamaan maaseudulle, mutta nyt alkoi sittenkin pahasti suuta napsaa, vaikka kovasti ajattelin vain syödä ja levätä hyvin.

Et taida olla ainut :kippis1:

IronMind sanoi:
Mihin mennä stadissa tänään!? Menokalenterikin näyttää olevan vain täynnä jotain humppakokkokarnevaaleja. Angsti iskee.

Niinpä... kertokaa hoi! Vai laitetaanko omat kemut pystyyn? :whip:

Talissa oli aika paljon porukkaa ja ihan yllättävän nuorta. Vähän heikko meininki, mutta parempi kuin ei mitään :)

Olihan stadissa vaikka minkälainen meno... Oli hirvee tungos aavikkopallojen kanssa. Voiko kaupunki olla näin kuollut... Toissaalta oli ihan hyvä, että sai rauhassa kävellä, ilman että kokoajan tulee jotain örmyymään ja kusemaan :D

Hippa sanoi:
Talissa oli aika paljon porukkaa ja ihan yllättävän nuorta. Vähän heikko meininki, mutta parempi kuin ei mitään :)

Keskustassa taas ei ollut mikään laatuisa perseenheilutusmesta auki ja rehelliset suomalaiset ihmiset joutuivat astumaan aikakoneeseen, joka kuljetti suoraan 80-luvun ytimeen Lady Mooniin.

Noh, tuli se krapula nyt näinkin, mutta saa olla viimeinen kerta kun lähden Juhannuksena hortoilemaan kaupungille.

Mä kävin kans tsekkaamassa Hesan yöelämää. Paljon ei tosiaan ollut varaa valita paikoissa ja ensin sit Baarikärpäseen. Hirveesti ihmisiä (tai en tiedä oliko tavallista vähemmän vai ei, kun ekaa kertaa olin, mut meinasin läkähtyä). Aika huonoa musaa ja tanssilattia aivan turvoksissa. Lähdin sieltä sitten siinä kulman takana olevaan Molly Malone'siin ja siellä oli aivan mahtava bändi! Rokkia laidasta laitaan, mm. CCR:ää ja Gunnareita. Ihmiset oli resuisempia (sovin paremmin joukkoon :)) ja fiilis paljon parempi. Siel sitte tanssittiin tukka hulmuten... Harmi vaan, että ne lopetti kolmelta soittamisen, kun vasta tulin sinne puoli kolme. Mut tonne pitää mennä uudestaan, kattelin et siellä on live-musaa joka illta.

Mariko sanoi:
Mä kävin kans tsekkaamassa Hesan yöelämää. Paljon ei tosiaan ollut varaa valita paikoissa ja ensin sit Baarikärpäseen. Hirveesti ihmisiä (tai en tiedä oliko tavallista vähemmän vai ei, kun ekaa kertaa olin, mut meinasin läkähtyä). Aika huonoa musaa ja tanssilattia aivan turvoksissa. Lähdin sieltä sitten siinä kulman takana olevaan Molly Malone'siin ja siellä oli aivan mahtava bändi! Rokkia laidasta laitaan, mm. CCR:ää ja Gunnareita. Ihmiset oli resuisempia (sovin paremmin joukkoon :)) ja fiilis paljon parempi. Siel sitte tanssittiin tukka hulmuten... Harmi vaan, että ne lopetti kolmelta soittamisen, kun vasta tulin sinne puoli kolme. Mut tonne pitää mennä uudestaan, kattelin et siellä on live-musaa joka illta.

Miten sun korvat kesti? Joskus tuntuu, että tien toisella puolellakaan Kinopalatsin edessä ei kuule mitä kaveri sanoo, kun Mollyssä soi niin lujaa.

Hippa sanoi:
Miten sun korvat kesti? Joskus tuntuu, että tien toisella puolellakaan Kinopalatsin edessä ei kuule mitä kaveri sanoo, kun Mollyssä soi niin lujaa.

Lujaa? No way, kuulo on tallella vielä :lol2:

kekexx sanoi:
Älkää nyt kaikki sinne Mollyyn tunkeko, että määkin mahun sinne.

Olitkos sitten jussina siellä?

Ei kun sähän olitkin varmaan se paksuhuulinen kultavitjoihin sonnustautunut naapuri, joka yritti iskeä mua Baarikärpäsessä. "Miiiiiiiksiiiii? Miiiiiiksi sinä ei voi olla minun kanssa? Miiiiiiiksiiiiii? Sinä ei tule minun luo? Miiiiiiksiiii ei?" :hyper:

Mariko sanoi:
Olitkos sitten jussina siellä?

No en, mutta jos sä haluut, että mä oon sun baksuhuulinen neegeris, ni sehän on vaan sobimisgysymys. Tyggäätkö muuten saaha biisgaa baljaalle byllylle? Miigsi ei?

kekexx sanoi:
No en, mutta jos sä haluut, että mä oon sun baksuhuulinen neegeris, ni sehän on vaan sobimisgysymys. Tyggäätkö muuten saaha biisgaa baljaalle byllylle? Miigsi ei?

Hei gaveri, sul on vigaa bäässä. Sun negrohuulet ei tuu nägee mun byllyy tässä elämässä ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom