Juhannus 2009 - Virallinen juhannusthread

Ikä
37
Kaupunki
Lahti
Aika alkaa pikkuhiljaa valmentautumaan juhannuksen viettoon taas jälleen! Mitä ihmisillä on suunnitelmissa? Mitä fiiliksiä tämä meidän kansallistapahtuma herättää?:D

:kippis1:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos mulla ois poikaystävä niin menisin sen kanssa kesämökille viettämään ihanaa romanttista rakkaudentäyteistä juhannusta, mutta koska ei ole niin eipä oikein nappaa koko juhannus. Kai se pitäis jonnekin lähteä kännäämään kavereiden kanssa, muttei kyllä jaksais yhtään tällä hetkellä.

Aion viettää juhannuksen mahdollisimman eristyksissä muista ihmisistä, todennäköisesti kotona ja kännykkä kiinni. Juhannus ei voisi vähempää kiinnostaa.

Töihin lauantai aamuks, JES!

Itse saatan olla sekä perjantain ja lauantain, jos työkaverit haluavat päästä viihteelle. Itselle kyseinen juhla nyt ei merkkaa sinänsä juuri mitään, niin on helpompi harjoittaa epäitsekkyyttä. :D

Jos jaksais niin vois mennä vaikka Himokselle. Muutoin ei kyllä juurikaan muuta arkea koko homma. Jos vaikka menis sitten mökille porukoiden kanssa, jollei jaksa lähteä kavereiden kanssa maksatautia hankkimaan.

Jos mulla ois poikaystävä niin menisin sen kanssa kesämökille viettämään ihanaa romanttista rakkaudentäyteistä juhannusta, mutta koska ei ole niin eipä oikein nappaa koko juhannus. Kai se pitäis jonnekin lähteä kännäämään kavereiden kanssa, muttei kyllä jaksais yhtään tällä hetkellä.

Käyt sä usein täällä? ;)

Joutuu maybe ovelle, toivon että en. :pano:

Kaverin ja sen kaverin kaverin kanssa joukolla mökille jonnekin Kuhmoisiin päin. Kait siellä keitot tai parit vois ottaa ja vähän grillailla. Ei paha. :)

:kippis1:

Olen edelleenkin sitä mieltä, että Juhannus ei ole mikään juhla, vaan suomalaisten syy mennä ryyppäämään. Joten itse jumitan koko juhannuksen tässä koneen äärellä melko varmasti.

Olen edelleenkin sitä mieltä, että Juhannus ei ole mikään juhla, vaan suomalaisten syy mennä ryyppäämään.
Juu, ja erittäin hyvä syy mennä ryyppäämään. :kippis1:
Itsehän kirmaan riemusta kiljuen Iniön saarelle juhannuksena ja tinaan kaksi päivää aivan putkeen. :rock:

Selvinpäin himassa, terassilla ehkä parit jos on kelejä. Täytyy säästellä paukkuja ruisrockkiin :dance:

Kolme sanaa juhannuspoliittiseen selontekoon:

Kännäys, kännäys ja kännäys, muut tulee sitten perässä:dance2:

Ja ehkä

:pano:

Kaikki alkuperäiset/alustavat suunnitelmat kusi joten nyt mennään sitten kaverin mökille yhdeksi yöksi. Itse ajattelin repäistä ja kaavastani poiketen olla ilman alkoholia. Saapahan tintata makkaraa sitten kaksinverroin! :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom