Juhannus 2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mikkii
  • Aloitettu Aloitettu
Noniin, ajattelin että ois jo aika pamauttaa tämmönen tredi käyntiin.
Missä porukka meinaa juhannusta viettää? Itse oon menossa Kalajoen juhannukseen, onko pakkislaisia tulossa sinnepäin? :kippis1:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Piti mennä Kalajoelle mutta frendi joutu töihin joten saas nyt nähä mitä sitä duunais jussina... :(

Menee tämä juhannus työn merkeissä... Noh, tuleepahan hyvät rahat:dance2:

Ei varmaa tietoo...
Ihan perus kokolla käynti ois varmaan ihan jees ja sitten loppuillasta jotain...
Eka vapaa aatto moneen vuoteen...

Ei se silti mikään pakko-juoda-koomaan ilta ole...

Taidan mennä äidille kera koiran ja avomiehen. Maltillisesti saattaa juhlia, jos niillä siellä on mitään suunnitelmia.
Ei todellakaan jaksaisi rellestää, ja kaikki kaverit sitä tuntuvat edellyttävän niin juhlikoon keskenään sitten :(

Kalajoen juhannus... taas. Mut aina siellä silti kivaa on ku on hyvä porukka. :) Ja jos homma alkaa vituttaan niin otan ja sulkeudun vaunuun viinipullon ja hyvän kirjan kanssa. Sekin tässä ahdistaa kun menee sitten 4 päivää ettei pääse reenaamaan. :( Sen tietää että se olo sen jälkeen on kamala... ihan jo ilman kankkustakin.

Ajelen keskiviikkona 18.päivä synnyinseudulleni ja otan kilpikonnakännit! :kippis1: Ja sitte herään maanantaina 23.päivä :urjo: ja olen sitä mieltä että: "Olisi pitänyt uskoa äitiä.."

Perinteisesti Turun saaristoon. Pari kolme päivää sitä itteään :lol2:. Grillausta, saunomista, uimista, kalastusta/veneilyä + jotain typeriä seurapelejä (mölkky, tikanheitto, yms). Mä koitan keskittyä olennaiseen ja antaa muiden pelata pelit.

Mökille perheen ja parin vieraan kera, paljon hyvää grillattavaa, hyvää juotavaa ja perinteinen keskiyön mölkkykisa :)

Kiiminkijoelle perhoa uittamaan. Pari saunakaljaa vois ehkä ottaa.

Naisen papan mökille. Todennäkösesti kokot poltetaan, kaljat juodaan ja seurustellaan. Sellanen rauhallinen juhannus todennäkösesti tulossa.

Naisen papan mökille. Todennäkösesti sillat poltetaan, juodaan kunnon pleksit ja tapellaan lopuksi sammuen mökin tuhkille. Sellanen perinteinen juhannus todennäkösesti tulossa.
Korjattu. :D

Jos pääsis käymään mökillä ja sitten viettäis loppujuhannuksen ihan rauhallisesti kotosalla. Vielä on suunnitelmat vähän auki, mutta eihän niitä kannata kiireellä pilata :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom