Juhannus 2005

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Punapaa
  • Aloitettu Aloitettu
Ihan OK juhannus. Olin parin kaverin kanssa paikallisella jarvella juhlimassa Suomesta tuodun kossun ja kabanossin voimalla. Illan loppu oli kyl aika perseesta kun joku Turkkilainen mulkku polli tyttoystavan puhelimen ja hetken paasta yritti semi-pakolla ottaa yhden tutun tyton autoonsa ja ehti karkuun kun saavuin paikalle.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Wombo sanoi:
Mä en ainakaa tunnusta mitää :) ainakaa jos sillä jepellä oli sellanen sydänhattu pääs :D

Jos oikein muistan ei tainnut olla lakkia päässä...huomasko muuten kukaan kaksikkoa..mulla oli kauluspaita päällä ja kaverilla oli se "erikois/numeroitu" pakkispaita päällä? :D

mik99 sanoi:
Jos oikein muistan ei tainnut olla lakkia päässä...huomasko muuten kukaan kaksikkoa..mulla oli kauluspaita päällä ja kaverilla oli se "erikois/numeroitu" pakkispaita päällä? :D

Ei tuu ainakaa mieleen tollasta kaksikkoa.. meilläki oli aika erikoinen porukka, minä ja yks toinen mentiin sielä ilman paitaa ja sellasista muovinaruista tehdyt "rintsikat" päällä :) ja sitte meidän kans liikku vielä "jeesuski" se sielä veti pyyhe pääs ja joku sauva kädes. kai ny joku on jeesuksen nähny?

Ja vielä muuten joo, joku alko selostaa mulle jtn. pakkispaidasta ja sitte mä kysyin että mikä on sen nicki, muttei uskaltanu kertoa. Kuka tunnustaa? :)

Todella onnistunut juhannus Pihlajasaaressa kahden kaverin kanssa. Varmaan minä olin ainoa, joka oli selvinpäin kaikista juhlijoista, mutta hauskaa oli senkin edestä :hyper:

Eilen oli suht rikkinäinen olo Nummirockin jälkeen. Ei ole kyllä yhtä rankkaa ryyppyreissua ollut koskaan, huh. Hauskaa oli ja ens vuonna uudestaan ja vakkaripaikkahan tuosta tuli ainakin 10 vuodeksi eteenpäin jos tapahtuma pysyy hevissä.

Hajalla ollaan.. Tänään tuli armoton krapula, mutta menihän tuota 4 päivää ryypätessä. :itku: Ilmeisesti tuli kuitenkin hyvin syötyä, kun 11 lounasseteliä menny. :)

Itse jussista jäi elämään vai yksi lause: "Kaikki meni päin vittua, paitsi se, minkä pitäs mennä."

Olihan juhannus... 40tuntii duunia RMJ:ssä.. muutamaan pakkislaiseenkin tuli törmattyä...

Kuka tunnustaa olleensa Bull´s mentality paita päällä?? aika jäätävän kokoista...

Olkapäänsä loukanneelle kaverille pikaista toipumista...

NP sanoi:
Eilen oli suht rikkinäinen olo Nummirockin jälkeen. Ei ole kyllä yhtä rankkaa ryyppyreissua ollut koskaan, huh. Hauskaa oli ja ens vuonna uudestaan ja vakkaripaikkahan tuosta tuli ainakin 10 vuodeksi eteenpäin jos tapahtuma pysyy hevissä.
onko tietoa paljonko nummirokissa oli kävijöitä tänä vuonna?

Mr.Referee sanoi:
Olkapäänsä loukanneelle kaverille pikaista toipumista...

Heh, oliko tuo se missä joku (ilmeisesti) oli kampannut ton? Jos oli sama tapaus, niin mun kaveri oli. Kyl se muutaman päivän saikkua tais saada.

Oli melkosen railakas meno RMJ:ssä, grilli kärys ja viinaa palo. Ensi vuonna uudestaan (jos intistä heruu lomia :D )

HITB sanoi:
Heh, oliko tuo se missä joku (ilmeisesti) oli kampannut ton? Jos oli sama tapaus, niin mun kaveri oli. Kyl se muutaman päivän saikkua tais saada.

Oli melkosen railakas meno RMJ:ssä, grilli kärys ja viinaa palo. Ensi vuonna uudestaan (jos intistä heruu lomia :D )

Ei tainnu olla.. se tais olla putoaminen kaverin hartioilta... mut silti sun frendillekkin paranemista.

Oli muuten hyvät festarit olla töissä, ei tarvinnu puuttua mihinkään. Jäi aikaa misujen katteluun ja auringon ottoon.. nenä ja niska palanneena.. :kippis1:

Terveisiä Raumalta. Hauskaa oli, mutta meinas käydä ohrasesti kun käytiin festarisaunassa ja uimassa. Loikkasin sinne järveen ja kolautin silmäkulman johonkin kiveen. Hieman tuli porukoilta kuittia, että keneltä on tullut turpaan. :D Pitää sitten tuskassa käyttäytyä hieman rauhallisemmin.. tätä menoa lähtee vielä näkö tai henki. :rock:

tseif sanoi:
Terveisiä Raumalta. Hauskaa oli, mutta meinas käydä ohrasesti kun käytiin festarisaunassa ja uimassa. Loikkasin sinne järveen ja kolautin silmäkulman johonkin kiveen. Hieman tuli porukoilta kuittia, että keneltä on tullut turpaan. :D Pitää sitten tuskassa käyttäytyä hieman rauhallisemmin.. tätä menoa lähtee vielä näkö tai henki. :rock:
onneksi selvisit nuin vähällä, älkää perkele ihmiset hyppikö pää edellä veteen oudoissa paikoissa :whip:

Kolme päivää ja kolme yötä suunatonta tenutusta himosfestareilla ja nyt on elämää kovempi morkkis... :itku: Tuli hoidettua kaikki naissuhteet pakkaselle, autosta hajos lasi, mustelmia ja haavoja joka paikassa jne... Pääsin poliisienkin puheille :D

:david:

+Battery- sanoi:
Paljonkohan RMJ:ssä on ollut ihmisiä. Ainaki tuntui tulevan uusi ennätys...
99 000 ovat järjestäjät medioille valehdelleet, itse en usko ennenkuin näen mustaa valkoisella :)

Itse olin paikalla Raumalla, ja mielestäni oli enemmän väkeä kuin 2004 ja silloin sanoittiin oleen n.95000.

No mut oli miten oli, väkeä ja hauskaa ainaki oli.

Wombo sanoi:
meilläki oli aika erikoinen porukka, minä ja yks toinen mentiin sielä ilman paitaa ja sellasista muovinaruista tehdyt "rintsikat" päällä :) ja sitte meidän kans liikku vielä "jeesuski" se sielä veti pyyhe pääs ja joku sauva kädes. kai ny joku on jeesuksen nähny?
Et sit maininnu mua, nyt moon tosi vihaanen :jahas: rakkain terveisin Neitsyt Maria :D

No joo mullaki oli aiva mahtava juhannus muuten, mutta yks kaverini kuoli... :( Tuli kyllä oikeen kunnolla itkettyä ja naurettua sekasin noi muutama päivä. Oikestaan mun juhannusta voisi kuvailla parhaiten noilla kaikilla pakkiksen hymiöillä, mutta ei jaksa niitä kaikkia ny tähän tunkea :D

tseif sanoi:

tseif, et kai ole punapää ja letti olkapäihin asti? Taisin olla samaan aikaan saunomassa ja se silmäkulman vekki oli kyllä aika ikävän näköinen.

Ensimmäistä kertaa RMJ:ssä ja meno oli kyllä aivan sairasta paikoin.
But let's keep :kippis1:

RMJ:ssä tuli oltua ja aivan loistava meininki oli, paitsi että joku saatanan mulkku pölli mun juomat heti ekana yönä teltan eteisestä :curs: !! Sain jopa palautetta siitä kun tuli oltua dance factorylla ja mecano biitsillä slipknot paita päällä tanssimassa :D . Ja sain hypättyy benji-hypynki mikä oli paras kokemus vuosiin. Ens vuonna pakko mennä uudestaan jos on intistä vapaata. Kiitos kaikille ketkä siellä oli :kippis1: .

Suositut

Back
Ylös Bottom