Juhannuksen purku...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja otsio
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by igf1bp3
Mitä sanomista siinä on? Jos mulla ei ole elämää, eikö se ole lähinnä mun menetys... ;)

En tarkottanu sua henk.koht. vaan yleisesti. Mietin vaan et eikö oo todellakaan muuta elämää edes näin juhlapyhinä. Sitten jos täällä keskustelis joidenkin lajien Suomen mestaruus mitalistit keskenään niin sitten mä ymmärtäisin. Mutta et jotkut omaksi huviksi harrastelevat kuvittelevat voittavansa sillä jotakin tai olevansa jotenkin hyviä sen takia kun nyhjöttävät neljän seinän sisällä kaiken aikaa. Ja ei en tarkoita että pitäs juoda tai käyttää jotain muuta paskaa ja rellestää radalla aamutunneille asti. Mun mielestä kannattas vaan välillä tehdä jotain muutakin kun treenatasyödäjalevätä.

Mutta mitäs vittua se mulle kuuluu eikä itse asiassa kirpaise paskan vertaa, teki muut sitten ihan mitä tahansa.

Itse tein sen virheen nuorempana et juhlapyhinäkin vaan söin dietin mukaisesti kotona, kävin treenaamassa, nukuin 10 tunnin yöunet ja kuvittelin et musta tulee Dorian Yates enkä varmasti kehittynyt yhtään sen paremmin kuin ne kaverit jotka vietti muutakin elämää. Nyt sitten kun on vähän ollu jotain muutakin elämässä kuin treeniruokalepo niin tulostakin on tullut paljon paremmin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hyvinkäällä rauhallisissa merkeissä. Hyvää ruokaa, muutama olut,
saunaa ja vieressä hemaiseva nainen. Kannatti!!

Originally posted by Kynäniska
En tarkottanu sua henk.koht. vaan yleisesti. Mietin vaan et eikö oo todellakaan muuta elämää edes näin juhlapyhinä.

Nyt sitten kun on vähän ollu jotain muutakin elämässä kuin treeniruokalepo niin tulostakin on tullut paljon paremmin.

Tiedän, mutta en viitsinyt vastata muiden puolesta...

:lol2: :lol2: En minä tosiaankaan sen takia himaan jäänyt, että saisin treenattua... Heh.. Ei tosiaankaan. Ennemmin treenailin, kun kerran olin himassa muutenkin.

Jep, rauhallisesti meni itelläkin juhannus. Olisko ollu 7 tai 8 puolilitraista siideriä ja osani otin parista pullosta kirkasta ja päälle muutama tuoppi sahtia. Nämä siis kolmen illan aikana.

Ihan asiallinen juhannus oli, ei pahoja mokia, eikä kuolonuhreja ihan lähipiirissä, mukava rento tunnelma vailla "väkisinjuhlimisen" tuntua.

Tapahtumapaikkana oli Kälviä. :D

Grillausta, kaljoittelua, jenkillä bilistelyä, baarissa notkumista. Ja Puhelin meni hukkaan :curs:

Ois taas pitäny pysyä kotona :jahas:

Mulla tais olla sitten se "monipuolisin" juhannus:
Tuli treenattua, kännättyä ja olin töissä.

Mietin vaan et eikö oo todellakaan muuta elämää edes näin juhlapyhinä. ...Mutta et jotkut omaksi huviksi harrastelevat kuvittelevat voittavansa sillä jotakin tai olevansa jotenkin hyviä sen takia kun nyhjöttävät neljän seinän sisällä kaiken aikaa.
Mutta mitäs vittua se mulle kuuluu eikä itse asiassa kirpaise paskan vertaa, teki muut sitten ihan mitä tahansa.

Kuka vittu nyt huvikseen treenaa? -En ainakaan minä.
Ja pakkojuhlat on aivan perseestä..

Jee, pääsinpäs avautumaan!:)

Tuttavien mökillä lasten kanssa, kaksi siideriä ja puoli tölkkiä olutta. Yöt makuupussissa lattialla, vilutti vähän. Lapsilla oli hauskaa kyllä. Itsekin ihmettelin kun ei edes sääsket syöneet. Eilen illalla ajattelin kömpiä suihkun kautta nukkumaan, niin huomasin kivan yllärin kyljessä: Punkki! :curs:
Vihaan kaikkia öttiäisiä, ja kun sitä yritti repiä irti niin se vain sätkytteli jalkoja, pää tiukasti nahassa kiinni. Yök!!! Ei muuta kuin puoli yhdentoista jälkeen aja päivystykseen jossa hoitaja nyppäisi sen punkkipihdeillä irti. Takaisin kotiin ja äkkiä nukkumaan, aamulla herätys puoli kuusi. Kiva oli aloittaa työviikko jo valmiiksi univelkaisena :itku:

Originally posted by paistijauheliha
Kuka vittu nyt huvikseen treenaa? -En ainakaan minä.
Ja pakkojuhlat on aivan perseestä..

Jee, pääsinpäs avautumaan!:)

Jep, näinhän se on. Hauskaa vaikka väkisin.

Viinaa naamaan vitusti, käyttäydytään kuin urpot, heilutetaan kirvestä, ja jos toi meininki ei maistu, niin ei ole elämää.

Taidanpa mieluummin istua pienessä piirissä, tai yksin, ja pitää hauskaa kemikaalien kanssa. :thumbs:

Alunperinkin oli tarkoitus ottaa suht' rauhallisesti Jussina, eikä mitään ihmeempiä suunnitelmiakaan ollut - viikon päästä on nimittäin frendin häät ja lomakin alkaa, joten pitää säästää paukkuja siihen :D Ja kun vielä pukkasi "kivan" pikku vatsaviruksen viime vkon keskiviikkona, niin alkoholiton juhannus olikin sitten tosiasia. Ihan kivaa oli silti, tuli katsottua pari filmiä, käytyä kävelyllä, nukuttua paljon (!) ja syötyä hyvin, mässäilyyn/roskaruokaan silti sortumatta. Ja tämä kaikki hyvässä seurassa, tottakai :)

Juhannus meni mukavasti. Ensimmäinen juhannus pitkään aikaan vapaalla ja hyvältä tuntui.

Kyseessä oli kaupunkijuhannus, mutta seura oli sitäkin parempaa, joten fiilis on erittäin positiivinen.

Ohjelmassa mm. leffa, syömistä, syömistä, syömistä, muutama olut, nukkumista, aurinkoa, lukemista.. Rentouttavaa ja ravitsevaa :)

Mun mielestä kannattas vaan välillä tehdä jotain muutakin kun treenatasyödäjalevätä.

Pitäisikö sittenkin jos ei mikään muu satu kiinnostamaan paskan vertaa? Ja sitten perusteluja että minkä helvetin takia?

Ja sitten vielä, kuka **ttu määritteli mitä on "elämä" ja pitäisikö kaikkien olla saman standardin mukaisia että välttyy ainaiselta vittuilulta? Eiköhän jokainen ihminen pyri tekemään niin kuin itselleen parhaaksi näkee, minä ainakin, joten vois lopettaa tuon itsekeskeisen paska-ajattelun siitä mikä on oikein ja coolia.

Asiapuhetta Jimmy :thumbs:

Vittumaisia tommoset ihmiset, jotka kuvittelevat olevansa muiden "yläpuolella" ja täten arvostelevat muiden tapaa elää. Ja näiden ihmisten oma elämä on tietysti se ainoa oikea tapa...

Juhannus sujui täyteläiseen tapaan taas kerran Jyväskylän tuntumassa mahtavissa saarimaisemissa. Saunottiin, juotiin, syötiin ja kokko palo moooonta tuntia!!! Elikkä ihan sitä basic meininkiä mitä mä aina juhannuksena kaipaan. On se järvisuomi kaunis paikka kesällä...

Itse tein sen virheen nuorempana et juhlapyhinäkin vaan söin dietin mukaisesti kotona, kävin treenaamassa, nukuin 10 tunnin yöunet ja kuvittelin et musta tulee Dorian Yates enkä varmasti kehittynyt yhtään sen paremmin kuin ne kaverit jotka vietti muutakin elämää. Nyt sitten kun on vähän ollu jotain muutakin elämässä kuin treeniruokalepo niin tulostakin on tullut paljon paremmin.

:itku: Oisin voinu olla dokaamassa jos oisin tienny että musta ei tuu Mr. Olympiaa ikinä :( Noh, mä olin sentään krapulaton Dorian Yates-wannebe, ja helvetin tyytyväinen siihen, toi oli kuitenkin melkeen ensimmäinen lauantai tänäkesänä, kun :david: notwannabe ei ollut aamulla posliinialttarin edessä poseeraamassa.

Mut kyllä elämää voi olla wannabe vaiheessakin, mutta olisin voinu kyllä pitää ton krapulattoman lauantain joku toinenkin viikonloppu :thumbs:

Originally posted by Jimmy
Pitäisikö sittenkin jos ei mikään muu satu kiinnostamaan paskan vertaa? Ja sitten perusteluja että minkä helvetin takia?

Ja sitten vielä, kuka **ttu määritteli mitä on "elämä" ja pitäisikö kaikkien olla saman standardin mukaisia että välttyy ainaiselta vittuilulta? Eiköhän jokainen ihminen pyri tekemään niin kuin itselleen parhaaksi näkee, minä ainakin, joten vois lopettaa tuon itsekeskeisen paska-ajattelun siitä mikä on oikein ja coolia.

Loistavaa :worship:

Juhannus tuli vietettyä Kalajoen Hiekkasärkillä kavereiden kanssa alkoholia nauttien :kippis1: (vähän liikaakin :D ) ja tulihan lauantain auringon paistees kärvennettyä naama :curs: .

RMJ:ssä vietettiin 3 päivää humalassa, yhteensä noin 10 tunnin unilla 3 yötä. Kurkusta alas 36 pottua kaljaa, eurokossu ja viskipullo :kippis1:
Oli sairaan hauskaa... ei mistään morkkiksesta tietoakaan. :D

Ps. Jos joku näki Kappelinsalmessa päivällä "sheriffin" winsester vesipyssyineen kastelemassa kanssaihmisiä, niin se oli Antza :lol2: Ei muistella pahalla... ois pitänyt pitää pakkismiitti.

- Yhdyn Kynäniskan puheeseen. Muistakaa hyvät ihmíset että juhannus on vain kerran vuodessa ja joulukin on sentään joka vuosi ;)

Meikällä oli aika loistava juhannus, olin enon ja yhen kaverin kanssa Saimaalla ilman päämäärää viinaksien voimalla... Neljä päivää oltiin, rahat loppu niin oli pakko tulla pois.

Pe-la RMJ:ssä, alkoholia meni varsin vähän(yhteensä ~30bisseä ja n. ½l vodkaa) eikä kuntokaan ollut moitittava, molemmat hotellin aamupalat söin kiitettävällä ruokahalua. Tyttöystävän täysin raittiina olo rajoitti päihteiden käyttöä. Pe oli tylsä, satoi, oltiin myöhään liikenteessä enkä nähnyt kuin DJ Orkidean ja nopea teknovisiitti. La sitten parempi, hyvä ilma, suunnilleen kaikki päälavan hyvät bändit tuli katsastettua, lisäksi pari DJ:tä ja hotellin teknoissakin biletettiin loppuun asti.
Budjetti meni about 200€:n pintaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom