Originally posted by igf1bp3
Mitä sanomista siinä on? Jos mulla ei ole elämää, eikö se ole lähinnä mun menetys... ;)
En tarkottanu sua henk.koht. vaan yleisesti. Mietin vaan et eikö oo todellakaan muuta elämää edes näin juhlapyhinä. Sitten jos täällä keskustelis joidenkin lajien Suomen mestaruus mitalistit keskenään niin sitten mä ymmärtäisin. Mutta et jotkut omaksi huviksi harrastelevat kuvittelevat voittavansa sillä jotakin tai olevansa jotenkin hyviä sen takia kun nyhjöttävät neljän seinän sisällä kaiken aikaa. Ja ei en tarkoita että pitäs juoda tai käyttää jotain muuta paskaa ja rellestää radalla aamutunneille asti. Mun mielestä kannattas vaan välillä tehdä jotain muutakin kun treenatasyödäjalevätä.
Mutta mitäs vittua se mulle kuuluu eikä itse asiassa kirpaise paskan vertaa, teki muut sitten ihan mitä tahansa.
Itse tein sen virheen nuorempana et juhlapyhinäkin vaan söin dietin mukaisesti kotona, kävin treenaamassa, nukuin 10 tunnin yöunet ja kuvittelin et musta tulee Dorian Yates enkä varmasti kehittynyt yhtään sen paremmin kuin ne kaverit jotka vietti muutakin elämää. Nyt sitten kun on vähän ollu jotain muutakin elämässä kuin treeniruokalepo niin tulostakin on tullut paljon paremmin.