Juhannuksen purku...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja otsio
  • Aloitettu Aloitettu
Minun Juhannus se vasta kannattikin! Ti-ke muutama bisse, to, pe,la kunnon perseet:D

Uskalsin tuossa aamupalaksi vetää puolikkaan näkkileivän...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by kekexx
Minun Juhannus se vasta kannattikin! Ti-ke muutama bisse, to, pe,la kunnon perseet:D

Uskalsin tuossa aamupalaksi vetää puolikkaan näkkileivän...

Asiaa :kippis1:

Olin to-pe yön Hangossa mökillämme ja hurautin siitä pe päivällä Hangon keskustaan monien kavereiden ja tuntemattomien keskelle dokaamaan. Säät salli, bisse ja viini virtasi. La olin niin kuollu että pakkasin krapulavitutuksissani kamat kasaan ja lähdin himaan pk-seudulle. Eiline nukuttiin ja tänään vietetään "töhnä-päivää".
Hyvät oli jussit, regatan aikaan uudestaan Hankoon.

Jee jee toinen päivä menossa. Viinaa to-la-su, aatto siis selvin päin. En tiedä lopettelenko vielä huomenna. Viimeinen natuviikko ens viikolla, täytyy nyt ottaa jos jaksais mällillä olla selvin päin.

perjantaina känni päälle, pari tuntia unta, loppuyö/aamu oksentamista :urjo: (meni vatsa ihmeen sekaisin) siihen loppu juominen ja loppujussi meni selvänä (h-vetillisessä päänsäryssä) grillatessa ja saunoessa....
ja tänään treenaamaan... ens vuonna selvin päin. varmasti.

Kukkaa ja hyvää ruokaa meni kumpaakin ihan kiitettävästi... Ihan ok jussi oli, vaikkakin mun puolesta hieman epäsosiaalinen kun kotona pysyin. Mutta pääasia, että ei menny rahat eikä tullu krapulaa ja pystyin kuntoileen tänään...

itse aloitin juhannuksen juhlimisen jo tiistaina :eek: . Siitä ollaan tultu tähän asti ja jokapäivä on valot näkyny. Onneksi olen immuuni krapulalle :thumbs: Niin ja välillä on käyty syvissä vortexeissa

Torstai humalassa,perjantai humalassa,lauantai-aamu pienessä pääsäryssä ja tärinöissä,loppuilta selvänä ja auringosta nauttien Kalajoen hiekkasärkillä. Olihan tuolla hauskaa ja kannatti lähteä, muutama mielenkiintoinen tuttavuus tuli. Voisin lähteä uudestaankin, mutta on se hyvä että juhannus on vain kerran vuodessa :) Periaatteessa aika outoa että olin ylipäätään jurrissa...

Eräässä kojussa muuten myytiin kauniita bongeja oikein samettivuoratuissa rasioissa.. ;)

Jepjep, rmj:ssä olin lauantain sopivasti pöhnässä ja perjantain muuten vaan baarissa oikeen kunnon pöhnässä. Rahaa meni ja nyt on pientä krapulaoireilua, mutta ei sillä niin väliä koska oli niin hauskaa varsinkin raumalla.:kippis1:

45 pulloa kaljaa, 2 pulloa viiniä ja litra kirkasta tuli kumottua. Nyt vituttaa armottomasti, krapulainen olo kestää varmasti tiistaihin asti, rahat on loppu ja telkkari on rikki. Eli toisinsanoen, olisi ollut viisainta viettää juhannus selvinpäin. Vituttaa.l

Originally posted by XairaX

Eräässä kojussa muuten myytiin kauniita bongeja oikein samettivuoratuissa rasioissa.. ;)

Sellanen iso kunnon bongi, samettivuoratussa kantolaatikossa, se tuolla hyllyllä möllöttää... ;)

Tosin nykyään olen enemmän jointti-miehiä. Toi bongi on enemmän reliikki hurjilta nuoruusvuosilta, kun ideana oli saada pää sekaisin mahdollisimman paljon, hinnalla millä hyvänsä.

Originally posted by msj81
45 pulloa kaljaa, 2 pulloa viiniä ja litra kirkasta tuli kumottua. Nyt vituttaa armottomasti, krapulainen olo kestää varmasti tiistaihin asti, rahat on loppu ja telkkari on rikki. Eli toisinsanoen, olisi ollut viisainta viettää juhannus selvinpäin. Vituttaa.l

Katoppa profiiliasi vielä:
Pituus n. 100
Paino 178
:kippis1:

Ajattele positiivia asioita, et hukkunut jne.
Kyllä se elämä voittaa ;)

Originally posted by Lattarinta
Katoppa profiiliasi vielä:
Pituus n. 100
Paino 178
:kippis1:

Ajattele positiivia asioita, et hukkunut jne.
Kyllä se elämä voittaa ;)

nyt on pituudet ja painotkin päivitelty. :)

RMJ:ssä olin ja aivan älyttömän hauskaa oli! :thumbs: Juotiin, syötiin, kuunneltiin bändejä, perjantaina kirottiin sadetta ja lauantaina kärytettiin nahkaa. Nahinoita näkyi minimaalisesti suhteessa väkimäärään ja muutenkin fiilis oli aikas loisto. Nyt ei muuta kun kuvasaldoa purkamaan...

ps. eläkeläiset veti taas loistokeikan :worship:

Originally posted by igf1bp3
Vetäsin tuhdin jointin ja päälle kovan selkätreenin. Treeni oli loistava, niinkuin aina paukuissa. Sitten tuli tiskattua, pestyä pari koneellista pyykkiä, väsäiltyä safkaa ja syötyä.

Oli se kai sen arvoista. Stadi oli/on sitäpaitsi atmosfääriltään aika mukavan aavemainen. Tuntuu, että lähes kaikki ovat landella tms.

Joo, hyvin meni. Lauantaina join kaksi pientä pulloa olutta grillailun lomassa, muuten tavallista takapihameininkiä. Treeni kulki pyhien yli ja muutama rästiopuskin tuli lukaistua.

Stadissakin käytiin käppäilemässä perjantaina päivällä ja täytyy sanoa että ujeltava tuuli ja vähän roskia pyörimään maahan vielä niin voisi kuvitella paiseruton palanneen tai ydintalven olevan ovella.

Tosta käryttelystä ja treenistä: miten hitossa sä saat treenattua kovaa sauhujen jälkeen? Mulla ainakin tulee näistä heinätuotteista hiukka liian rento olo silloin harvoin kun moisia joku sattuu tarjoamaan, jotta voisin kuvitella vetäväni murhatreenin heti perään.

Juhannus

:curs: :tus

- Naapuri kuoli
- treffit meni perseelleen

:) asiat

- Mukavasti porukkaa Valasrannan tansseissa lauantaina
- Todella hyvä ilma lauantaina viettää juhannusta
- Sain yhden blondin pariksi Särkkään keskiviikon tansseihin

Keskiviikkona radalla Hesan ytimessä ja tietysti täydet sarjat ja tappiin saakka. Torstaina Turun saaristoon Norskataan sukulaisten kanssa ja to,pe ja la kännipäällä + tietysti saunomista ja syöpöttelyä. Vielä pari päivää ja sit alkaa kesäloma:kippis1: Tosta Juhannuksen äijien treenisyöntilepo meiningistä ois voinu sanoa pari sanaa mutta olkoon...

Originally posted by IronMind

Tosta käryttelystä ja treenistä: miten hitossa sä saat treenattua kovaa sauhujen jälkeen? Mulla ainakin tulee näistä heinätuotteista hiukka liian rento olo silloin harvoin kun moisia joku sattuu tarjoamaan, jotta voisin kuvitella vetäväni murhatreenin heti perään.

Ehkä se vaatii hieman aineeseen tottumista, että pystyy treenaamaan paukuissa. Tai jos ei ole paljon kokemusta, kannattaa ehkä ottaa vähemmän...

Yksi asia, minkä kukka antaa treenissä, on connection. Suomenkielen vastine "yhteys" lihakseen, ei oikein kuvaa asiaa. Sinä tunnet jokaisen lihassolusi, ja pystyt tekemään liikkeet juuri niillä lihaksilla, kuin haluat.

Tiedätte kai, kun ottaa esim. 50% painolla sopivaa pumppitreeniä, niin tuntuu että on todella hyvä connection lihaksiin, ja saa treenin tuntumaan tasan siinä lihaksessa, missä haluaa. Kukkapäissään se connection on aina olemassa, jokaisessa liikkeessä, ja kaikilla painoilla.

Vaikka olin käynyt yli viisi vuotta salilla, ennenkuin menin ensimmäisen kerran paukuissa salille, niin opin tekemään monta liikettä oikein vasta paukuissa treenattuani.

Se mahdollinen pieni uneliaisuus kyllä karisee, kun käy treeniin käsiksi.

Paukkuahan käytetään parantumattomasti sairaiden kivunlievitykseen. Se toimii kanssa salilla, se pistää jotenkin piuhat sekaisin päässä, että kipu tuntuukin mielihyvältä (pyytäkää vaikka tyttöystävää pistämään pyykkipojat nänneihin, kun olette paukkupanolla*). Vaikka olet millaisissa testopolttopumpeissa suoraan helvetistä, niin tekee mieli yrittää tehä vaan lisää ja lisää toistoja, kun se tuntuu niin saatanan hyvältä.

Ja on se aina bonuksena, kun jengit tsiigaa aika pitkään, kun on aivan helvetin sekasin salilla, ja pistää kuitenkin aivan törkeetä murhatreeniä. :)

* Ahhh.. Paukkupano.. Siitä ei ehkä sen enempää, kuin että kannattaa kokeilla.

Originally posted by Kynäniska
Tosta Juhannuksen äijien treenisyöntilepo meiningistä ois voinu sanoa pari sanaa mutta olkoon...

Mitä sanomista siinä on? Jos mulla ei ole elämää, eikö se ole lähinnä mun menetys... ;)

Jussit sujui varsin mukavissa merkeissä,eli levätessä ja syödessä mökin rannassa!
Nyt kun on massu täynnä ja kroppa levännyt niin ei malta odottaa että taas huomenna pääsee salille huhkimaan..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom