Juha Vuorinen & Juoppohulluus

Ikä
49
Kirjottaa Juha sen verran hienoo matskuu et pitäähän siitä tredi olla.

Muhun uppoon ihan täysillä Vuorisen kännisekoilutarinat, pariin otteeseen on kirjat tullu luettua läpi ja yhä naurattaa. Toisaalta on ollu hieno lukee miten hra Berg kasvaa ihmisenä läpi kirjasarjan (lapsen syntymä, kurlaamisen vähäntäminen yms), menon pysyessä silti hulvattomana.

Raskausarpia- kirja pitäs olla pakollinen kaikille tuleville isille, omakohtaista kokemusta asiasta ei ole mutta siinä käydään läpi tulevan äidin tunnekuohut sun muut raskausajan metkut varoittavana esimerkkinä. Ja välillä käydään juopottelemassa.

Ja Vaippaihottuma jäkipeleihin.

Kaikki oon lukenu mitä herralta on julkaistu (paitsi tätä just ilmestynyttä) ja ainoo heikompi kirja on mun mielestä "Viimeinen suuri sikailu". Ei vaan toiminu.

Kristianin hölömöys on parhautta!!!

Vuorisen/ Diktaattorin hemsida

www.diktaattori.fi

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Armeijassa tuli luettua tuo juoppohullun päiväkirja ja sen jatko-osa. Pakko sanoa kyllä, että osu ja uppos. Huumori ainakin mulle just sopivaa :thumbs:

Vähän olen lukenut kolmesta eri kirjasta ohimennen. Mielestäni täyttä paskaa. Ihan hauskoja juttuja olisi tosijuttuina tai suusta suuhun mutta kirjana silkkaa sontaa. Mutta hyvä että joku tykkää.

Nuo kirjat uppoo varmaan aika monelle, itse saan usein joululahjaksi uusimman Juoppohullun kirjan. Kerran ostin lentolukemiseksi Kristian-kirjan (vai oliko se Kristian se läski), ja myyjä oli joku vanha herra joka jäi siinä kassalla sitten lukemaan sitä kirjaa, oli ihan tohkeissaan että tällaisenkin on se Juha mennyt kirjoittamaan, sitä se ei ollutkaan vielä lukenut... :)
Noita on paha lukea kun on jossain julkisella paikalla, kun on ihan pakko nauraa ääneen. Jossain julkisessa kulkuneuvossa ei yksinään naurajia katsota kauhean suopeasti... mutta saapahan tilaa kun ei kukaan uskalla tulla lähelle!

Totuus on tarua ihmeellisempää. Sunnuntaina kun juotiin kaljaa lähiöbaarissa ja kertailtiin edellisillan tapahtumia niin tuli Vuorisen kirjat puheeksi.
Sitten käytiinkin läpi ihmeellisten ryyppäjäissattumusten top20 vuodesta 1995-2005. Kyllä siinä vedet silmissä sai nauraa.

RRKalle sanoi:
Vähän olen lukenut kolmesta eri kirjasta ohimennen. Mielestäni täyttä paskaa. Ihan hauskoja juttuja olisi tosijuttuina tai suusta suuhun mutta kirjana silkkaa sontaa. Mutta hyvä että joku tykkää.

Tykkääjät johtaa 5-1 :D

Toughgrip: ne vaan paranee..

No onhan siellä aika legendaarista tarinaa kansien välissä. Tarinat ei ole välttämättä aivan täysin tuulesta temmattuja. Juha Vuorinen on muistaakseni ollut töissä laivoilla, baareissa yms. vastaavissa paikoissa. Siellä niitä juttuja nähdään ja kuullaan kyllä niin paljon, että kirjaa saa oikeasti ryhtyä vääntämään.
On tullut vedet silmissä naurettua lähes koko tuotannolle.

BullyBoy sanoi:
Tykkääjät johtaa 5-1 :D

Toughgrip: ne vaan paranee..

6-1! :D

Kaikki Juoppikset oon lukenu + Kristianin nuoruusvuodet. Hervotonta :lol2:

Juu pari tullu luettua,ensimmäinen aikoinaan,ja vähän aikaa sitten kun mamman raskaaksi tulo julkistettiin sain anopilta raskausarpia kirjan.Varsin hauskoja molemmat,varsinkin raskausarvissa hauskaa juttua muksua "odottavalle" isukille!

KukiHilli sanoi:
6-1, aivan helvetin hauskoja juttuja. :D

No 7-1 sitten :)

Juoppista netissä

Mahtaakohan Juoppista olla tarjolla minkäänlaisena ilmaisena nettilukemisena?
Fundis-Juoppisfanit tähän tuskin vastaa, paitsi kyräilyillä ja OSTA kirja-vinoiluilla.
Otan riskin. Kysyn kuitenkin.

Trainee sanoi:
Mahtaakohan Juoppista olla tarjolla minkäänlaisena ilmaisena nettilukemisena?
Fundis-Juoppisfanit tähän tuskin vastaa, paitsi kyräilyillä ja OSTA kirja-vinoiluilla.
Otan riskin. Kysyn kuitenkin.

Muistaakseni koko homma alkoi siitä kun Juoppohullun päiväkirjaa kirjoitettiin netissä sillä nimellä. Lukijoita riitti sen verran että päiväkirjaa ruvettiin kirjoittamaan kirjoiksi. Sitten oli vaan se vaikeus löytää joku painamaan näitä kirjoja ja kauppa myymään niitä. Kai niitä joitain vielä netistä löytyy.

Piti tammikuun loppupuolella selvitellä uudenvuoden tekosia valtion pahnoilla muutaman päivän ajan, ja emäntä sitten toi mulle tuon Juoppohullun päiväkirjan sinne ajan kulkua parantamaan. Voi vittu että oli poliisivankilan vartijat ihmeissään kun meikä lukee tuota kirjaa ja nauraa yksinään aivan helvetisti:hyper:

Huomenna ostamaan Kristianin nuoruusvuodet :rock:

Loistavaa settiä Vuorinen kyllä kirjottaa, osuu ja uppoo meikäläiseen.

Noi on kyllä aika loistavia. Onko kellään muuten pistää linkkiä kapteenin jorinat vai mikä se juttu olikaan, joka oli samaan tapaan kirjoitettu juttu kuin nuo Vuorisen läpät, mutta kertoi komppanian kapteenista ja sen touhuista..?

Nyt tulee ulkomuistista, joten korjatkoon joku jos on olen väärässä.
Vuorisen pokkareita on myyty jo 300 000kpl, mutta silti häntä ei kelpuutettu Suomen pokkarikerhoon ja syynä oli, ettei Vuorisella ollut "tarpeeksi näyttöjä" alalta :whip:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom