- Ikä
- 47
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Mr. man
ei kai judossa pahemmin potkita
Originally posted by Albert Nahkapää
Todellisuudessa aivan loistavaa jumppaa Kokeilkaa!
RikuRiuku sanoi:Minä harrastin judoa jonkun aikaa (vihreä vyö) niin kyllä on pakko sanoa, että on tylsin kontakti laji minkä tiedän. En tajua miten jaksoin jotain 2-3 vuotta sitä vääntää.
Ainut mikä jäi judosta mieleen oli kun meille opetettiin ns kurkipotku
:lol2:
Wintikka sanoi:Siirretty ninja-osastolle ;-)
Root sanoi:Judo on henkinen periaate jujutsun harjoittamiseen, ja näin ollen sisältää myös potkut ja lyönnit. Kilpailun tarkoitus judossa on omien henkisten, teknisten ja fyysisten taitojen testaus, ei vastustajan voittaminen. Nykyään kilpailusta on muodostunut monille itse tarkoitus. Tällöin ei ole enään kyse judosta vaan jujutsusta.
hjjtt sanoi:hohhoijjaa mitä
:jahas:
Root sanoi:Judo on henkinen periaate jujutsun harjoittamiseen, ja näin ollen sisältää myös potkut ja lyönnit. Kilpailun tarkoitus judossa on omien henkisten, teknisten ja fyysisten taitojen testaus, ei vastustajan voittaminen. Nykyään kilpailusta on muodostunut monille itse tarkoitus. Tällöin ei ole enään kyse judosta vaan jujutsusta.
Stevie sanoi:Oon jo harrastanu judoa n.10 vuotta ja voin sanoa vasta myöhemmässä vaiheessa laji alkoi kiinnostaa enemmän ja enemmän....ku tuli lukot ja kuristukset kehiin.
Muay sanoi:Montakos vuotta piti treenata ennenkuin noita alko tulla kehiin?
Muay sanoi:Montakos vuotta piti treenata ennenkuin noita alko tulla kehiin?