ju-jutsu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja fly*
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Joo, mä diggaan kans kursitaa jengii ja painii kevympien kaa!

Mä oletan että sä olit sarkastinen mua kohtaan. Ni kerronpahan sulle että mä laskin leikkiä enimmäkseen, ja satunpahan painimaan 73kg sarjassa, joten en mä nyt tiedä kuin paljon mua isompia kaverita salilta lyötyy (2kpl).

Mä oletan että sä olit sarkastinen mua kohtaan. Ni kerronpahan sulle että mä laskin leikkiä enimmäkseen, ja satunpahan painimaan 73kg sarjassa, joten en mä nyt tiedä kuin paljon mua isompia kaverita salilta lyötyy (2kpl).

:eek: ???
Eikö sielläpäin myydä ruokaa?

73kg ei nyt mikään järjetön massa ole.

Painissa ja lukkopainissa kuikelot hyörii ehkä hivenen helpommin kuin judossa ja bjjssä, joissa siittä vappukepistä saa ryysyistä pideltyä paremmin, ettei pääse hyörimään ja pyörimään ihan miten sattuu :)

Menkää syömään.

:eek: ???
Eikö sielläpäin myydä ruokaa?

73kg ei nyt mikään järjetön massa ole.

Painissa ja lukkopainissa kuikelot hyörii ehkä hivenen helpommin kuin judossa ja bjjssä, joissa siittä vappukepistä saa ryysyistä pideltyä paremmin, ettei pääse hyörimään ja pyörimään ihan miten sattuu :)

Menkää syömään.

73-kg sarjassa voi hyvinkin hyöriä ihan kiitettävän lihaksikkaita ja massakkaita äijiä painilajeissa. Ne on sitten vain hieman lyhyempiä kavereita. Painoluokkaurheilun ollessa kyseessä ei tuo massan kerääminen saa olla itsetarkoitus.

ylihannuksela_kuva.gif

Tällaisia kuikeloita sieltä 73-kiloisista löytyy.

Se on kyllä ihan eri asia painia 73kg sarjassa ja painaa 73kg. Kyllä mun normaali paino on lähemmäs 80kg. Pituutta mulla on 180cm että en mä nyt kumminskaan mikään Yli-Hannuksela ole.

Painoa mä pudotan aika tasan 5kg viimesen viikon aikana ennen kisoja. Ja en mä syömällä sitä massaa halua, käyn puntilla sen takia sitten. Mutta aika paha yhdistää noita ja saada nopeesti lihasmassa (siitä nyt ei ole ku haittaa painiessa, voimaa sieltä pitäis hakea).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom